abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150183425
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik snap dat goud ook echt niet. Antillianen zullen het vast mooi vinden, maar kom op... :{
Ze hadden met onderstaand design echt een rake klap kunnen uitdelen naar Samsung, maar dit is echt vertieft... kan me er behoorlijk aan ergeren. Klantsignalen komen duidelijk niet binnen, of veel te laat. Ultrapixel was 2 jaar terug een dealbreaker voor velen en daar zijn ze nu pas vanaf gestapt, die lelijke zwarte balk is sinds de m8 een negatief punt en daar stappen ze nu ook nog niet van af.
En met de M7 en M8 waren ze altijd bij Vodafone de gouden aan het aanprijzen, en nu drukken ze het door je strot door een gewone kleur alsnog te combineren met dat Frans Bauer kleurtje.

Die vooruitgang in batterij is minimaal, RAM en processorverbetering is met de prestaties van de huidige M8 nauwelijks een verbetering... dus 750eu voor een goudkleurige 20-megapixel camera? No way...

Dit had het moeten zijn.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_150183636
quote:
7s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ze hadden met onderstaand design echt een rake klap kunnen uitdelen naar Samsung, maar dit is echt vertieft... kan me er behoorlijk aan ergeren. Klantsignalen komen duidelijk niet binnen, of veel te laat. Ultrapixel was 2 jaar terug een dealbreaker voor velen en daar zijn ze nu pas vanaf gestapt, die lelijke zwarte balk is sinds de m8 een negatief punt en daar stappen ze nu ook nog niet van af.
En met de M7 en M8 waren ze altijd bij Vodafone de gouden aan het aanprijzen, en nu drukken ze het door je strot door een gewone kleur alsnog te combineren met dat Frans Bauer kleurtje.

Die vooruitgang in batterij is minimaal, RAM en processorverbetering is met de prestaties van de huidige M8 nauwelijks een verbetering... dus 750eu voor een goudkleurige 20-megapixel camera? No way...

[ afbeelding ]
Dit had het moeten zijn.
Meh, dat is net een iets plattere IPhone 5s.Wel mooi overigens.

En die zwarte balk is inderdaad echt slecht zeg... Doet echt afbreuk aan het design van de M9, evenals dat spuuglelijke gouden randje.

M8 is trouwens ook nog flink duur. Die is ineens weer een serieuze kandidaat geworden.
pi_150184432
Ik vind het wel prima zo. De kriebels om toch het nieuwste te willen zijn na 1 afbeelding volledig verdwenen :')
pi_150185027
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:06 schreef Ireyon het volgende:
Ik vind het wel prima zo. De kriebels om toch het nieuwste te willen zijn na 1 afbeelding volledig verdwenen :')
Ik ga ff kijken wat Samsung te bieden heeft, al ben ik nooit kapot van Samsung telefoons. Over 10 minuten Live presentatie.

Edit: Heb gisteren even een M9 topic gemaakt. Wellicht interessant voor mensen met een M7 of M8.

DIG / HTC ONE M9 - The third One

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2015 13:57:19 ]
  donderdag 12 maart 2015 @ 17:56:32 #48
2651 svann
night-hawk
pi_150570577
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_151073873
Speaker maakte laatste tijd een vervormd geluid, alsof ik ze had opgeblazen ;(
Vandaag deed mijn microfoon het zo goed als niet als ik belde. Dus ik baalde als een stekker.
Beetje gegoogled, stuitte ik op een YT filmpje waar een gast met zijn tandenborstel over de speakergrills heen ging :') dus ik dat gedaan en het viel me op dat er een teringzooi in dat zeg. Even 5 minuutjes mee bezig geweest, resultaat: weer prachtig vol en hard geluid en een weer werkende microfoon *O*

Dus voor iedereen met dezelfde problemen± you know what to do!
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 27 maart 2015 @ 00:15:26 #50
2651 svann
night-hawk
pi_151079171
Iemand?
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 20:20 schreef svann het volgende:

Hoe maak je trouwens een screenshot zónder dat die zwarte balk met systeemknoppen ook telkens meegenomen wordt?
Het is me een keer gelukt, maar ik weet niet wat ik toen anders deed.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_151087469
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Speaker maakte laatste tijd een vervormd geluid, alsof ik ze had opgeblazen ;(
Vandaag deed mijn microfoon het zo goed als niet als ik belde. Dus ik baalde als een stekker.
Beetje gegoogled, stuitte ik op een YT filmpje waar een gast met zijn tandenborstel over de speakergrills heen ging :') dus ik dat gedaan en het viel me op dat er een teringzooi in dat zeg. Even 5 minuutjes mee bezig geweest, resultaat: weer prachtig vol en hard geluid en een weer werkende microfoon *O*

Dus voor iedereen met dezelfde problemen± you know what to do!
Ja die gaatjes zijn kut om schoon te maken.

Belvolume neemt ook enorm af door vervuiling!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_151088055
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 11:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ja die gaatjes zijn kut om schoon te maken.

Belvolume neemt ook enorm af door vervuiling!
Klopt, maar dat is met die tandenborstel volledig verholpen. geluid is echt weer zoals in het begin. Telefoongesprekken zijn veel duidelijker etc.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_151088397
Heb de M8 nu een tijdje na c.a. 2 jaar met een M7 gedaan te hebben. Heerlijk toestel, vooral na de update naar een Sense 7 custom ROM. Geen spijt van. O+

Edit: Die "truc" met tandenborstel werkte een tijdje geleden ook bij mijn M7.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 12:32:35 ]
pi_151088766
Ik wil ook Sense 7 :'(
pi_151088992
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil ook Sense 7 :'(
Dan moet je je bootloader unlocken en hem flashen :)
pi_151091866
Mijn M8 vibreert niet meer. Iemand hetzelfde probleem of een eventuele fix?

En nee, ik weet heel zeker dat het niet aan een verkeerd ingestelde optie ligt.
pi_151092637
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:11 schreef Tchock het volgende:
Mijn M8 vibreert niet meer. Iemand hetzelfde probleem of een eventuele fix?

En nee, ik weet heel zeker dat het niet aan een verkeerd ingestelde optie ligt.
M8 Vibration Stopped Working

Problem: I have always used my vibration and its been a few days now since it up and stopped working altogether. I’m using the stock keyboard with the vibrate feedback at the touch of the keys. I also normally have my alarm, ringer etc. on vibrate as well. Im getting no feedback from it at allllll and its driving me nuts.

Solution: First make sure that you have activated the vibration feature of the device.

From the home screen, tap the All Apps icon. (To quickly set the phone to Vibrate Only, press the Volume Down button until the vibrating handset icon appears)
Scroll to and tap Settings.
Scroll to and tap Sound.
Ensure the Sound profile is set to Normal.
Tap Vibrate to enable or disable the feature for calls and notifications. (The Vibrate checkbox is disabled when the Sound profile is set to Silent or Vibrate.)
Scroll to Vibrate on touch and tap to enable or disable vibrations when pressing soft keys and on certain user interface interactions.
The vibration settings are now set.

Next, make sure that Do Not Disturb is not enabled. You can check this from the quick settings menu by pulling it down from the top of the screen. You can also check on this from the main settings section, choose “Sound,” and then “Do Not Disturb.”

If the vibrate feature is still missing then you might want to do a factory reset on your device. This reverts the device to its original condition when you first bought it. Make sure to backup all your important data first.

Make sure the device is turned off
Press and hold the VOLUME DOWN button, and then press and hold the POWER button.
Wait for the screen with the three Android images to appear, and then release the POWER and VOLUME DOWN buttons.
Press VOLUME DOWN to select FACTORY RESET, and then press the POWER button.

http://thedroidguy.com/20(...)#p6i3P3ikLG0rKTDE.97

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 14:31:25 ]
pi_151092952
Factory reset dus. Bah, dan moet eerst alles gebackupt worden :')
pi_151095591
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan moet je je bootloader unlocken en hem flashen :)
Dat is nieuw voor mij. Hoe werkt dat? Laatste keer dat ik mijn HTC probeerde te rooten (Android 4.4.2) lukte het niet.
pi_151095845
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat is nieuw voor mij. Hoe werkt dat? Laatste keer dat ik mijn HTC probeerde te rooten (Android 4.4.2) lukte het niet.
Deze ROM draai ik: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2694917

Volg deze guide: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2265618

Belangrijk:

Eerst bootloader unlocken
Dan recovery flashen --> Download hier de meest recente
Dan ROM flashen
Dan rooten.

Let wel: GOED LEZEN! Je loopt het risico je toestel te bricken. Tevens vervalt je garantie wanneer je dit uithaalt. Overigens is er wel een manier om terug te keren naar stock en dus weer aanspraak te kunnen maken op je garantie. Staat ook in de guide uitgelegd.

Succes als je je er aan gaat wagen. ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 16:11:00 ]
  zondag 29 maart 2015 @ 00:09:55 #61
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_151143990
Is dit topic ook voor de HTC One (M8) Mini2? :)

Ik merk namelijk sinds een paar weken dat de telefoon beduidend langzamer is als voorheen.
Voornamelijk bij het bedienen van de 'knoppen' (back, home) reageert hij seconden later nadat je de knop hebt bediend. Muziek afspelen duurt ook lang voor hij begint. Internet doet soms moeilijk etc.
Er zijn volgens mij kort achter elkaar 2 systeem updates geweest. Ik heb het niet precies in de gaten gehouden, maar volgens mij is het wel sinds de eerste update verschenen.

Hebben anderen hier ook last van?
Heb al een taskmanager geinstalleerd, maar er draait niet echt veel en het helpt ook niet.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 1 april 2015 @ 10:26:14 #62
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_151254431
Ben van plan een M8 op de kop te tikken, maar zie dat er ook al een M9 op de markt is. Wat is het verschil? Alleen een betere camera?

Is het de 250 euro extra waard?
pi_151254500
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben van plan een M8 op de kop te tikken, maar zie dat er ook al een M9 op de markt is. Wat is het verschil? Alleen een betere camera?

Is het de 250 euro extra waard?
Het is maar wat jij voor waarde hecht aan een betere camera. Ik vond het de moeite niet en ben voor een m8 gegaan.

Lees wat reviews van de m9, zou ik zeggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2015 10:29:33 ]
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:22:57 #64
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_151322887
Ik heb een update gekregen van HTC Sense! Via Google Play.
pi_151322973
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Same here. Heb een thema samengesteld aan de hand van mijn wallpaper. Maar als je dat eenmaal gedaan hebt, kun je niet opnieuw kiezen? Althans, ik kan de optie niet meer vinden om door alle thema's te bladeren.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:34:12 #66
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_151323216
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Weet je zeker dat het Sense is en geen Sense Home en Lockscreen - dat is wat anders.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:45:25 #67
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_151325345
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:34 schreef static het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het Sense is en geen Sense Home en Lockscreen - dat is wat anders.
Sorry, dat is het inderdaad.
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:13:22 #68
379283 LittleBrownie
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
pi_151326195
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Same here. Heb een thema samengesteld aan de hand van mijn wallpaper. Maar als je dat eenmaal gedaan hebt, kun je niet opnieuw kiezen? Althans, ik kan de optie niet meer vinden om door alle thema's te bladeren.
Jawel
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_151326448
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:13 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Jawel
Hoe dan?
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:23:31 #70
379283 LittleBrownie
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
pi_151326568
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:20 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoe dan?
Themes app > linksboven knopje met 3 strepen > Themes > All
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_151327035
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:23 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Themes app > linksboven knopje met 3 strepen > Themes > All
Ik ben echt tantoescheel :') Thanks O+
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:49:14 #72
379283 LittleBrownie
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
pi_151327372
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik ben echt tantoescheel :') Thanks O+
_O- :D no problem
pi_151371175
Iemand een oplossing voor die blauwe achtergrond bij alle apparaten. Was altijd zwart maar sinds sense home is het irritant blauw
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2015 @ 18:56:05 #74
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_153047091
Dan heb je de M8 gekocht en blijkt dat je er even overheen hebt gelezen dat ie een nano-SIM nodig heeft... :+

Volgens internet kun je je micro-SIM (laten) "omknippen" naar een nano-SIM, maar HTC zegt vrij expliciet dat je dat niet moet doen. Hebben 'jullie' gewoon een nieuwe nano-SIM aangevraagd bij je provider, of gebruik je een geknipte micro-SIM?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_153047171
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef heywoodu het volgende:
Dan heb je de M8 gekocht en blijkt dat je er even overheen hebt gelezen dat ie een nano-SIM nodig heeft... :+

Volgens internet kun je je micro-SIM (laten) "omknippen" naar een nano-SIM, maar HTC zegt vrij expliciet dat je dat niet moet doen. Hebben 'jullie' gewoon een nieuwe nano-SIM aangevraagd bij je provider, of gebruik je een geknipte micro-SIM?
Ik moest één maand overbruggen voor mijn nieuwe abonnement inging toen ik mijn telefoon al had. Wilde niet wachten, dus heb mijn SD-kaartje bij zo'n Turk laten bijknippen. Duurde ongeveer vijf seconden en kostte ook geen drol maar ik kreeg wel de expliciete toevoeging dat het geheel op mijn eigen risico was (als de simkaart toen kapot was gegaan had ik dus een maand geen telefoon).

Overigens kun je bij veel providers gratis of bijna gratis micro-SDkaarten omwisselen voor nano en vice versa.
pi_153047179
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 21:50 schreef MostWanted het volgende:
Iemand een oplossing voor die blauwe achtergrond bij alle apparaten. Was altijd zwart maar sinds sense home is het irritant blauw
Thema's?
pi_153047194
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef heywoodu het volgende:

Ben in het dorp naar een winkel gegaan die van alle providers het ter plekke om kan laten zetten. Gaf mijn micro sim en binnen een paar minuten had ik een werkende nano sim terug.
Zelf knippen doe ik niet.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2015 @ 19:02:38 #78
284411 crew  heywoodu
pi_153047288
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 18:59 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ben in het dorp naar een winkel gegaan die van alle providers het ter plekke om kan laten zetten. Gaf mijn micro sim en binnen een paar minuten had ik een werkende nano sim terug.
Zelf knippen doe ik niet.
Dus dan krijg je gewoon een splinternieuwe nano en kan de micro de prullenbak in, waarbij alles gewoon "officieel" en volgens de "regels" gedaan wordt? Dat klinkt wel als de meest verstandige optie :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_153047308
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dus dan krijg je gewoon een splinternieuwe nano en kan de micro de prullenbak in, waarbij alles gewoon "officieel" en volgens de "regels" gedaan wordt? Dat klinkt wel als de meest verstandige optie :P
Ik ken dat helemaal niet. Eén winkel voor alle providers, en helemaal officieel?
pi_153048022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Jup. Zij regelen het met de provider. En dat is officieel.
Jij kan dat bv. in jouw plaats bij de Phone House.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2015 @ 19:27:03 #81
284411 crew  heywoodu
pi_153048155
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:23 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Jup. Zij regelen het met de provider. En dat is officieel.
Jij kan dat bv. in jouw plaats bij de Phone House.
Dan ga ik nu lekker alvast apps downloaden en dingen instellen enzo :9~ en morgenochtend gelijk even naar de Phone House, bedankt!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 mei 2015 @ 19:27:44 #82
284411 crew  heywoodu
pi_153048182
Overigens wilde ik ook vragen of er iets mis kon zijn met een "standaard" microSD-kaartje, want die ging er niet in, tot ik zag dat ik hem in het SIM-dingetje probeerde te frotten :@
pi_153052669
quote:
9s.gif Op donderdag 28 mei 2015 19:27 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wilde ik ook vragen of er iets mis kon zijn met een "standaard" microSD-kaartje, want die ging er niet in, tot ik zag dat ik hem in het SIM-dingetje probeerde te frotten :@
Deed ik inderdaad ook, soort van. Was niet gewend dat een microsd-kaartje op die manier toegevoegd moest worden en liep daar te klooien met mijn simkaartje.

Overigens heb ik mijn simkaartje wel omgeknipt. Werkt gewoon prima. Ik heb een dual-sim, dus het zou me bij Vodafone meer dan 20 euro kosten om een wissel uit te voeren.

Als je toch gaat wisselen, zou je het kunnen proberen of het werkt. Zit je sim in de tray zonder dat hij uitsteekt (bij mij is dat zo), gaat het gewoon werken. Verpest je je simkaart, kun je alsnog een wissel aanvragen. Ze hebben daarvoor je oude simkaart niet nodig. Tenzij je nummers op je simkaart hebt staan die je overgezet wil zien worden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 mei 2015 @ 21:49:57 #84
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_153052761
Zijn hier mensen die 'm naar standaard android hebben gezet?
Dus naar de Google Play edition?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_153055822
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
In plaats van? Standaard HTC skin?
pi_153057541
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
Heb ik met mijn oude M7 gedaan, was geinig, maar miste na een paar dagen wel bepaalde Sense features. Mijn M8 blijft voorlopig Sense draaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2015 23:57:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')