Ze hadden met onderstaand design echt een rake klap kunnen uitdelen naar Samsung, maar dit is echt vertieft... kan me er behoorlijk aan ergeren. Klantsignalen komen duidelijk niet binnen, of veel te laat. Ultrapixel was 2 jaar terug een dealbreaker voor velen en daar zijn ze nu pas vanaf gestapt, die lelijke zwarte balk is sinds de m8 een negatief punt en daar stappen ze nu ook nog niet van af.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap dat goud ook echt niet. Antillianen zullen het vast mooi vinden, maar kom op...
Meh, dat is net een iets plattere IPhone 5s.Wel mooi overigens.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ze hadden met onderstaand design echt een rake klap kunnen uitdelen naar Samsung, maar dit is echt vertieft... kan me er behoorlijk aan ergeren. Klantsignalen komen duidelijk niet binnen, of veel te laat. Ultrapixel was 2 jaar terug een dealbreaker voor velen en daar zijn ze nu pas vanaf gestapt, die lelijke zwarte balk is sinds de m8 een negatief punt en daar stappen ze nu ook nog niet van af.
En met de M7 en M8 waren ze altijd bij Vodafone de gouden aan het aanprijzen, en nu drukken ze het door je strot door een gewone kleur alsnog te combineren met dat Frans Bauer kleurtje.
Die vooruitgang in batterij is minimaal, RAM en processorverbetering is met de prestaties van de huidige M8 nauwelijks een verbetering... dus 750eu voor een goudkleurige 20-megapixel camera? No way...
[ afbeelding ]
Dit had het moeten zijn.
Ik ga ff kijken wat Samsung te bieden heeft, al ben ik nooit kapot van Samsung telefoons. Over 10 minuten Live presentatie.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:06 schreef Ireyon het volgende:
Ik vind het wel prima zo. De kriebels om toch het nieuwste te willen zijn na 1 afbeelding volledig verdwenen
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:20 schreef svann het volgende:
Hoe maak je trouwens een screenshot zónder dat die zwarte balk met systeemknoppen ook telkens meegenomen wordt?
Het is me een keer gelukt, maar ik weet niet wat ik toen anders deed.
Ja die gaatjes zijn kut om schoon te maken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Speaker maakte laatste tijd een vervormd geluid, alsof ik ze had opgeblazen
Vandaag deed mijn microfoon het zo goed als niet als ik belde. Dus ik baalde als een stekker.
Beetje gegoogled, stuitte ik op een YT filmpje waar een gast met zijn tandenborstel over de speakergrills heen gingdus ik dat gedaan en het viel me op dat er een teringzooi in dat zeg. Even 5 minuutjes mee bezig geweest, resultaat: weer prachtig vol en hard geluid en een weer werkende microfoon
Dus voor iedereen met dezelfde problemen± you know what to do!
Klopt, maar dat is met die tandenborstel volledig verholpen. geluid is echt weer zoals in het begin. Telefoongesprekken zijn veel duidelijker etc.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja die gaatjes zijn kut om schoon te maken.
Belvolume neemt ook enorm af door vervuiling!
M8 Vibration Stopped Workingquote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:11 schreef Tchock het volgende:
Mijn M8 vibreert niet meer. Iemand hetzelfde probleem of een eventuele fix?
En nee, ik weet heel zeker dat het niet aan een verkeerd ingestelde optie ligt.
Dat is nieuw voor mij. Hoe werkt dat? Laatste keer dat ik mijn HTC probeerde te rooten (Android 4.4.2) lukte het niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan moet je je bootloader unlocken en hem flashen
Deze ROM draai ik: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2694917quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij. Hoe werkt dat? Laatste keer dat ik mijn HTC probeerde te rooten (Android 4.4.2) lukte het niet.
Het is maar wat jij voor waarde hecht aan een betere camera. Ik vond het de moeite niet en ben voor een m8 gegaan.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben van plan een M8 op de kop te tikken, maar zie dat er ook al een M9 op de markt is. Wat is het verschil? Alleen een betere camera?
Is het de 250 euro extra waard?
Same here. Heb een thema samengesteld aan de hand van mijn wallpaper. Maar als je dat eenmaal gedaan hebt, kun je niet opnieuw kiezen? Althans, ik kan de optie niet meer vinden om door alle thema's te bladeren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb een update gekregen van HTC Sense! Via Google Play.
Weet je zeker dat het Sense is en geen Sense Home en Lockscreen - dat is wat anders.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb een update gekregen van HTC Sense! Via Google Play.
Sorry, dat is het inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:34 schreef static het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Sense is en geen Sense Home en Lockscreen - dat is wat anders.
Jawelquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Same here. Heb een thema samengesteld aan de hand van mijn wallpaper. Maar als je dat eenmaal gedaan hebt, kun je niet opnieuw kiezen? Althans, ik kan de optie niet meer vinden om door alle thema's te bladeren.
Themes app > linksboven knopje met 3 strepen > Themes > Allquote:
Ik ben echt tantoescheelquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Themes app > linksboven knopje met 3 strepen > Themes > All
quote:
Ik moest één maand overbruggen voor mijn nieuwe abonnement inging toen ik mijn telefoon al had. Wilde niet wachten, dus heb mijn SD-kaartje bij zo'n Turk laten bijknippen. Duurde ongeveer vijf seconden en kostte ook geen drol maar ik kreeg wel de expliciete toevoeging dat het geheel op mijn eigen risico was (als de simkaart toen kapot was gegaan had ik dus een maand geen telefoon).quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef heywoodu het volgende:
Dan heb je de M8 gekocht en blijkt dat je er even overheen hebt gelezen dat ie een nano-SIM nodig heeft...
Volgens internet kun je je micro-SIM (laten) "omknippen" naar een nano-SIM, maar HTC zegt vrij expliciet dat je dat niet moet doen. Hebben 'jullie' gewoon een nieuwe nano-SIM aangevraagd bij je provider, of gebruik je een geknipte micro-SIM?
Thema's?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:50 schreef MostWanted het volgende:
Iemand een oplossing voor die blauwe achtergrond bij alle apparaten. Was altijd zwart maar sinds sense home is het irritant blauw
Ben in het dorp naar een winkel gegaan die van alle providers het ter plekke om kan laten zetten. Gaf mijn micro sim en binnen een paar minuten had ik een werkende nano sim terug.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:56 schreef heywoodu het volgende:
Dan heb je de M8 gekocht en blijkt dat je er even overheen hebt gelezen dat ie een nano-SIM nodig heeft...
Volgens internet kun je je micro-SIM (laten) "omknippen" naar een nano-SIM, maar HTC zegt vrij expliciet dat je dat niet moet doen. Hebben 'jullie' gewoon een nieuwe nano-SIM aangevraagd bij je provider, of gebruik je een geknipte micro-SIM?
Dus dan krijg je gewoon een splinternieuwe nano en kan de micro de prullenbak in, waarbij alles gewoon "officieel" en volgens de "regels" gedaan wordt? Dat klinkt wel als de meest verstandige optiequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ben in het dorp naar een winkel gegaan die van alle providers het ter plekke om kan laten zetten. Gaf mijn micro sim en binnen een paar minuten had ik een werkende nano sim terug.
Zelf knippen doe ik niet.
Ik ken dat helemaal niet. Eén winkel voor alle providers, en helemaal officieel?quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus dan krijg je gewoon een splinternieuwe nano en kan de micro de prullenbak in, waarbij alles gewoon "officieel" en volgens de "regels" gedaan wordt? Dat klinkt wel als de meest verstandige optie
Jup. Zij regelen het met de provider. En dat is officieel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus dan krijg je gewoon een splinternieuwe nano en kan de micro de prullenbak in, waarbij alles gewoon "officieel" en volgens de "regels" gedaan wordt? Dat klinkt wel als de meest verstandige optie
Dan ga ik nu lekker alvast apps downloaden en dingen instellen enzoquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jup. Zij regelen het met de provider. En dat is officieel.
Jij kan dat bv. in jouw plaats bij de Phone House.
Deed ik inderdaad ook, soort van. Was niet gewend dat een microsd-kaartje op die manier toegevoegd moest worden en liep daar te klooien met mijn simkaartje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:27 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wilde ik ook vragen of er iets mis kon zijn met een "standaard" microSD-kaartje, want die ging er niet in, tot ik zag dat ik hem in het SIM-dingetje probeerde te frotten
In plaats van? Standaard HTC skin?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
Zijn hier mensen die 'm naar standaard android hebben gezet?
Dus naar de Google Play edition?
Heb ik met mijn oude M7 gedaan, was geinig, maar miste na een paar dagen wel bepaalde Sense features. Mijn M8 blijft voorlopig Sense draaien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
Zijn hier mensen die 'm naar standaard android hebben gezet?
Dus naar de Google Play edition?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |