Maar waar trekken we de grens? Dat PvdA-beleid hoort hier niet thuis!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Misschien kunnen we invoeren dat hbo'ers een sponsor moeten hebben in het topic.
hoe gaat het met jouw studie?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Misschien kunnen we invoeren dat hbo'ers een sponsor moeten hebben in het topic.
Volslagen ruk. Ik moet echt de draad weer op gaan pakken want momenteel heb ik ook niets te zoeken in dit topic.quote:
dan sponsor ik jequote:Op donderdag 29 januari 2015 10:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volslagen ruk. Ik moet echt de draad weer op gaan pakken want momenteel heb ik ook niets te zoeken in dit topic.
Absoluut. Laat maar weten wat je in gedachten hebt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
sponsor jij mij dan in mijn rit om geld op te halen voor kankeronderzoek?
Goedzo. Welke vakken staan er op de rol?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben trouwens gelijk een studieplanning aan het maken. Aan de slag maar weer.
Net als bij Ordina. Werk je daar toevallig?quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Beste loting ooit. De Leeuw heeft er kijk opquote:
April-Overeenkomstenrecht, Goederenrechtquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:57 schreef Valid het volgende:
[..]
Goedzo. Welke vakken staan er op de rol?
Ik werk bij UPC; dat wist je toch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:07 schreef Valid het volgende:
[..]
Net als bij Ordina. Werk je daar toevallig?
Kom jij binnenkort mijn Ziggo decoder instellen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik werk bij UPC; dat wist je toch?
Ik sta binnenkort in een overall voor je deur Sideshow.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kom jij binnenkort mijn Ziggo decoder instellen?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:44 schreef Valid het volgende:
Ik heb serieus net een UPC-monteur voor vanmiddag afgebeld omdat internet het vanochtend opeens (zonder iets te veranderen) weer deed na gisteren helemaal offline te zijn geweest.
Dit hoeft dus niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |