Zijn geen klachtwaardige mensen inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar eens brainstormen dan. Ik ben toch een stuk beter dat kankercentrum uitgekomen dan de rest, dus als ik op de een of andere manier wat geld bij elkaar kan brengen voor die toko lijkt dat me wel tof.
Beetje doorgeschoten vaderlandsliefde, kan het ze ook niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:03 schreef IPA35 het volgende:
Alleen bij ons heb je wel die hele RMS fanboy brigade, dat is wel licht triest.
Sowieso Soekarnoquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beetje doorgeschoten vaderlandsliefde, kan het ze ook niet kwalijk nemen
zijn flink genaaid die Molukkers
Het is Ikes spreekwoordelijke voorbinddildo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je zult er altijd mee gepakt worden Ike, sinds je daar ooit zelf over begon
Pffhw ik ben niet de enige racist.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Aziatische mensen stinken trouwens wel vaak, helemaal als je bij hun thuiskomt
Ja man, ik weet het.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je zult er altijd mee gepakt worden Ike, sinds je daar ooit zelf over begon
Etsu krijgt het nu heel warmquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is Ikes spreekwoordelijke voorbinddildo.
Zijn gewoon mijn persoonlijke observatiesquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Pffhw ik ben niet de enige racist.
TR gemaaktquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Aziatische mensen stinken trouwens wel vaak, helemaal als je bij hun thuiskomt
Ja ja ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zijn gewoon mijn persoonlijke observaties![]()
Dan heeft ie nog een paar tips voor me.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn oudoom van 85 stond laatst nog het pannenkoekenmeisje te regelen...
pff ik ben eens thuis geweest bij twee eigenaren van een chinees restaurant. EEN PUTLUCHTquote:
Je denkt zeker ook dat Hindoestanen naar knoflook ruikenquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pff ik ben eens thuis geweest bij twee eigenaren van een chinees restaurant. EEN PUTLUCHT. De halve familie zat loempia's te vouwen aan de keukentafel. Hele huis vol bami en ander chinees. De stank was er na 3 keer douchen nog niet uit
Sorry maar het is echt geen toeval dat iedere chinees waar ik thuis ben geweest er altijd een muffe lucht hangt. Met een beetje pech ruikt het naar rotte eieren. Prima verder hoor als zij daar gelukkig van worden, maar ik vind het stinkenquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je denkt zeker ook dat Hindoestanen naar knoflook ruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |