quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok jezus wist niet dat jij het je zo aantrok ;s
Ik heb mijn moeder ook af moeten leren om kleren te willen kopen voor me. In plaats daarvan koopt ze boeken en dingen voor in huis voor me. Heb ik veel meer aan en zo zijn we allebei blij.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan dat nooit, heb wel eens subtiele hints proberen te geven maar toen keek ze al zo beteuterd
[..]
Wil gewoon geen valse hoop wekken hier.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga gewoon zeggen dat ik liever sokken en ondergoed krijg, kun je nooit genoeg van hebben.
jupquote:
In jou geval dacht ik meer dat ze eten v J kooptquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder ook af moeten leren om kleren te willen kopen voor me. In plaats daarvan koopt ze boeken en dingen voor in huis voor me. Heb ik veel meer aan en zo zijn we allebei blij.
ja ik care, jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok jezus wist niet dat jij het je zo aantrok ;s
Boeken zijn echt leuk om te krijgenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder ook af moeten leren om kleren te willen kopen voor me. In plaats daarvan koopt ze boeken en dingen voor in huis voor me. Heb ik veel meer aan en zo zijn we allebei blij.
hoinkquote:
Vind ik ook. :$quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Boeken zijn echt leuk om te krijgen
Ok die extreem rechtse brabo weer Hehequote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ok die extreem rechtse brabo weer Hehe
Ik ga pitten tjooo
met een slinks masker opquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ok die extreem rechtse brabo weer Hehe
Ik ga pitten tjooo
zelfs ebola?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind sowieso alles wat ik krijg leuk
sorry hoor :squote:Op woensdag 28 januari 2015 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je snapt heus wel wat ik bedoel hermann
Van sommige mensen krijg ik hoofdpijn en dat vind ik geen zak aan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind sowieso alles wat ik krijg leuk
ik heb dat met hemquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van sommige mensen krijg ik hoofdpijn en dat vind ik geen zak aan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |