burka's?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Mijn moeder koopt nog steeds kleding voor me als cadeau en voel me schuldig als ik het nooit draag, maar het is zo lelijk altijd.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verstandig wel op zich, zitten flink wat verknipte figuren hier.
hahaquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Mijn moeder koopt nog steeds kleding voor me als cadeau en voel me schuldig als ik het nooit draag, maar het is zo lelijk altijd.
hahahakunaquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verstandig wel op zich, zitten flink wat verknipte figuren hier.
Je moeder weet je maten ook enzo?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik sleurde dat kutding wel overal mee naartoe, dus was er wel heel gelukkig mee. Voelde alsof het kerst was in juli.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Deed haar waarschijnlijk wel goed om jou zo blij te zien
One size gewoon.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je moeder weet je maten ook enzo?
Idd ja.quote:
Soms ontkom je er niet aan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk van fokkers te weten te komen
Ze*quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Idd ja.fucking freak dat ie is.
de grootste maat is in alle winkels hetzelfdequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je moeder weet je maten ook enzo?
Hij is geen transgender toch? Dacht dat het gewoon een kerel was die graag in jurken loopt.quote:
Zeg dat dan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
onesie, ik heb er een ;squote:Op woensdag 28 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, die "onesizies" zijn populair nu toch
Altijd jezelf naar beneden pratende, jijquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
de grootste maat is in alle winkels hetzelfde
Weet ik veel wtf het isquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is geen transgender toch? Dacht dat het gewoon een kerel was die graag in jurken loopt.
Ohja, die jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
onesie, ik heb er een ;s
zit gewoon lekker
Kan dat nooit, heb wel eens subtiele hints proberen te geven maar toen keek ze al zo beteuterdquote:
Wil gewoon geen valse hoop wekken hier.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Altijd jezelf naar beneden pratende, jij
'Ik heb al genoeg kleren, dit hoef je niet te doen' x 1000 dan stopt het vanzelf.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan dat nooit, heb wel eens subtiele hints proberen te geven maar toen keek ze al zo beteuterd
Je kunt toch gewoon zeggen: ik vind dit niets maar laten we een keer samen shoppenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Kan dat nooit, heb wel eens subtiele hints proberen te geven maar toen keek ze al zo beteuterd
Ga gewoon zeggen dat ik liever sokken en ondergoed krijg, kun je nooit genoeg van hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
'Ik heb al genoeg kleren, dit hoef je niet te doen' x 1000 dan stopt het vanzelf.
ok jezus wist niet dat jij het je zo aantrok ;squote:Op woensdag 28 januari 2015 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon zeggen: ik vind dit niets maar laten we een keer samen shoppen
hoe moeilijk kan 't zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |