Dit is wel een nieuw dieptepunt in je gifjes-oeuvre...quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:23 schreef Specularium het volgende:
Is Mani al wakker?
[ afbeelding ]
Alsof jij nu nog een broek aan hebt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is wel een nieuw dieptepunt in je gifjes-oeuvre...
Dit is meer jouw ding:quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij nu nog een broek aan hebt.
Niet echt, dit is meer voor Marianne.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is meer jouw ding:
[ afbeelding ]
Ik ben de arme mensen aan het helpen. Dankzij dit gifje kan ik de rest van de dag knallen!quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:23 schreef Specularium het volgende:
Is Mani al wakker?
[ afbeelding ]
Je bedoelt je familie?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben de arme mensen aan het helpen. Dankzij dit gifje kan ik de rest van de dag knallen!
Nou eerder jouw familie want 80% is allochtoon.quote:
Als Specularium ooit te zonnig in dit topic verschijnd, moet je gewoon wat spelfouten maken. Dan word hij vanzelf chagrijnig. Nooit verkeert om te weten.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou eerder jouw familie want 80% is allochtoon.
Je hebt toch geen rare dingen gedaan he? Je moef nu wel de integriteit van het modschap bewaren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 03:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben weer eens helemaal laveloos!
Gelukkig kan ik dit tegenwoordig allemaal delen via Untappd.
Je moet het niet zo overdrijven, Gerard.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Specularium ooit te zonnig in dit topic verschijnd, moet je gewoon wat spelfouten maken. Dan word hij vanzelf chagrijnig. Nooit verkeert om te weten.
Hij heeft al een topic achter de schermen gemaakt waar wij de naakte penis kunnen posten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen rare dingen gedaan he? Je moef nu wel de integriteit van het modschap bewaren.
Volgens mij niet.quote:
Gvd!! Moet dit nou?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:23 schreef Specularium het volgende:
Is Mani al wakker?
[ afbeelding ]
Nee.quote:
quote:The band co-wrote and co-produced the song with Swedish DJ Avicii
tnx!!quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/A_Sky_Full_of_Stars
quote:
Ja die clip is een beetjequote:Op donderdag 29 januari 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
Wat een razende kutclip trouwens.
Hè gatverdamme, moet dit nou?quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb zin in vakantie![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft iedereen het topic uitgejaagd...quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hè gatverdamme, moet dit nou?![]()
Je lijkt Spec wel.
Ik zou nooit een plaatje van Corrie posten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hè gatverdamme, moet dit nou?![]()
Je lijkt Spec wel.
uitslag?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat zou er gebeuren als je teveel vitamine c pillen neemt?
Volgens mij pis je dat gewoon uit en is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat zou er gebeuren als je te veel vitamine c pillen neemt?
precies.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij pis je dat gewoon uit en is er niks aan de hand.
Of je krijgt nierstenen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens google niet zoveel. Dus neem er nog 1.
Integriteit is my middle name!quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen rare dingen gedaan he? Je moef nu wel de integriteit van het modschap bewaren.
Je snor?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb net mijn Turkheid bijgewerkt.
Je hebt een paspoort aangevraagd?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb net mijn Turkheid bijgewerkt.
Ja die ook een beetje bijgeknipt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Integriteit is my middle name!
[..]
Je snor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |