Sorryquote:
Pas maar op, Specuführer is onvoorspelbaar, straks ben jij de volgende...quote:
Wat wil die doen dan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pas maar op, Specuführer is onvoorspelbaar, straks ben jij de volgende...
Don't push your luckquote:
Weet ik niet, ik krijg voorlopige teruggave vanwege de HRA.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Even serieus: kan je ongeveer al een schatting maken over de belastingteruggave op basis van je jaaropgaaf?
Uhh?quote:Een controversiële geestelijke uit de Verenigde Staten heeft een bijzondere uitspraak gedaan. Volgens hem verwerkt koffieketen Starbucks sperma in de koffie om extra smaak toe te voegen.
James David Manning is pastoor van de ATLAH World Missionary Church in New York en staat bekend om zijn opmerkelijke uitspraken.
In een interview met het Amerikaans YouTube-kanaal The Young Turks zegt Manning dat het onmiskenbaar is dat mensen houden van de smaak van sperma. Hij baseert dat niet op eigen ervaringen, maar op wat hij van anderen heeft gehoord.
Homo
Volgens Manning voegt Starbucks het menselijk zaad niet alleen toe om de koffie extra smaak te geven. Hij denkt dat 'de keuze' voor homosekualiteit een bijwerking is van het toegevoegde sperma.
Homoseksualiteit is volgens hem een keuze die mensen vrijwillig maken. Toen hij in de gevangenis zat, heeft hij dat naar eigen zeggen zelf ondervonden. Maar, zegt hij: ,,Ik ben nooit gezwicht voor de verleiding''.
Sperma maakt gelukkig
,,Mensen houden gewoon van het drinken van sperma, ze worden er gelukkig van", aldus de excentrieke pastoor. Als de interviewer hem vervolgens vraagt hoe hij dit allemaal weet, geeft hij toe dat medegevangenen hem tijdens zijn gevangenistijd geprobeerd hebben te verleiden ook zaad te drinken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rma-cappuccino.dhtml
Wat is dat? Hypotheek rente aftrek?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik krijg voorlopige teruggave vanwege de HRA.
quote:
quote:
Vast wel, maar ik ben niet zo'n financieel wonderquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Maar zonde dat weet je dus niet of je al iets kan opmaken uit die jaaropgave?
Hmm jammer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ben niet zo'n financieel wonder
Ga even bidden voor een zonnetje aub.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou het vandaag nog stoppen met hagelen?
Ja al 10 keer gedaan vandaag.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga even bidden voor een zonnetje aub.
Ik stond anders net lekker in het zonnetje te rokenquote:
Ik ook, lekker de broek uit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stond anders net lekker in het zonnetje te roken.
Echt niet ruilen van huis. De muziek is er weerquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stond anders net lekker in het zonnetje te roken.
Ik had je al aangeboden te verhuizenquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt niet ruilen van huis. De muziek is er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga wel stofzuigen. Dan hoor ik het nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had je al aangeboden te verhuizen
Wat is er met de muziek?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga wel stofzuigen. Dan hoor ik het niet
Gewoon deze even hard aanzettenquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga wel stofzuigen. Dan hoor ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |