Watquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:36 schreef jodelahity het volgende:
Ik heb hem net gesproken en hij zei wat angstig dat hij mij wel aardig vond. Ik zal die kennis dan maar even vragen waarom hij zulke dingen zegt over een ander als dat niet zo is.
Jezus vent, val die gast niet zo lastig. Maar er niet zo'n probleem van.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:36 schreef jodelahity het volgende:
Ik heb hem net gesproken en hij zei wat angstig dat hij mij wel aardig vond. Ik zal die kennis dan maar even vragen waarom hij zulke dingen zegt over een ander als dat niet zo is.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:36 schreef jodelahity het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:36 schreef jodelahity het volgende:
Heeft TS je al een dm gestuurd?quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:01 schreef Myrr het volgende:
Na het lezen van deze topic heb ik besloten dat ik je niet mag.
Omdat degene die het gezegd had jou niet mag. WAT NU?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:36 schreef jodelahity het volgende:
Ja maar ik ga dan ook niet achter iemands rug om tegen een ander melden dat ik die niet mag hé. Maar goed dat bleek niet zo te zijn. En die kennis is nu niet meer bij kennis.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:04 schreef ichangedmymind het volgende:
Jij hebt vast ook mensen die je niet mag, ook al ken je elkaar nauwelijks. /care.
wat n gelul. Alsof jij nooit eens tegen iemand zegt: die Klaas he, die mag ik niet zo!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dan ook niet achter iemands rug om tegen een ander melden dat ik die niet mag hé. Maar goed dat bleek niet zo te zijn. En die kennis is nu niet meer bij kennis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |