Ik ben benieuwd naar welke school je bent geweestquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:33 schreef Weekendwarrior het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie mening!
Volgens mij de lasacademiequote:Op woensdag 28 januari 2015 21:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar welke school je bent geweest
Oh, ik had veel meer verwacht. Het lijkt een joekel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:40 schreef Weekendwarrior het volgende:
En daarom dus autocorrect uitzetten....
Rond de 35 kilo.
Ja zeker, hij doet het mischien wel iets te goed, we moeten toch wel wat moeite doen om hem eruit te krijgen.quote:
Je ziet toch wel wat boven en onder is op de foto?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet je dat ik niet snap hoe zo'n anker werkt? Wat is nou de boven- en wat is de onderkant...? En moet er iets in de bodem blijven haken en hoe komt het dan weer los...?
Ja ik zie boven zo'n ding als in een katrol, of aan een katrol. Dus dat moet dan de bovenkant zijn. Maar hoe en waarom blijft dat ding dan liggen op de zeebodem? Da snap ik niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je ziet toch wel wat boven en onder is op de foto?
Plat, met een ketting om de steel op de grond te houden. De bladen kunnen bewegen en trekken zich door het gewicht van de boot aan de lijn in de bodem.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja ik zie boven zo'n ding als in een katrol, of aan een katrol. Dus dat moet dan de bovenkant zijn. Maar hoe en waarom blijft dat ding dan liggen op de zeebodem? Da snap ik niet.
Oh.... dus het schip moet nog éven varen anders werkt het niet? Overigens zien die bladen er niet uit alsof ze kunnen bewegen, ze zien er vastgelast uit. Maar anders snap ik het wel ja. Dat rechte ding gaat over de bodem, de bladen klappen naar beneden en zetten zich schrap in de zeebodem. Zo....?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:42 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Plat, met een ketting om de steel op de grond te houden. De bladen kunnen bewegen en trekken zich door het gewicht van de boot aan de lijn in de bodem.
De boot moet er inderdaad aan trekken. En trekt de bladen dan de grond in inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh.... dus het schip moet nog éven varen anders werkt het niet? Overigens zien die bladen er niet uit alsof ze kunnen bewegen, ze zien er vastgelast uit. Maar anders snap ik het wel ja. Dat rechte ding gaat over de bodem, de bladen klappen naar beneden en zetten zich schrap in de zeebodem. Zo....?
het is inderdaad een briljant anker. Ik zou het bijna in willen lijsten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:43 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n mooi anker gezien.
En toen dacht ik dat er EERST een paar meter ketting werd gebruikt, en de rest gewoon touw...quote:Je gebruikt een paar meter ketting omdat je het ding dan netjes plat in de grond trekt (gewicht). Als je omhoog trekt, komt het ding uit de grond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |