Dan zou ik er een keer over praten met hem.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
Zoek een vriend die passievolle sex met je wilt hebben ipv pompen tot hij klaar is.
fleshlight.. ?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:02 schreef Helsinki het volgende:
Geef hem een fleshlight of een opblaaspop en ga zelf voor een echte man.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:10 schreef ColombianChick het volgende:
[..]
hahaha okee duidelijk naja leuk voor 14 feb
Je belt je vriend opquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:14 schreef ColombianChick het volgende:
Maar heb dus nog steeds geen tips😂😂 hoe doen jullie dat dan
Wat voor tips verwacht je? Als hij alleen maar een beetje pompt en klaar ga jij niet komen. Dus praat er met hem over.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:14 schreef ColombianChick het volgende:
Maar heb dus nog steeds geen tips😂😂 hoe doen jullie dat dan
hahahahah goeiequote:Op woensdag 28 januari 2015 21:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je belt je vriend op
Je zegt dat het uit is
Je kiest uit een immens aanbod van Fokkers een Casanova uit
Je laat hem je likken tot hij kramp in zijn kaken krijgt.
Profit.
Hij ziet je als een wandelende kut waar hij drie keer per week gratis in mag klaarkomen.quote:
Dat of vraag geld.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:27 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Hij ziet je als een wandelende kut waar hij drie keer per week gratis in mag klaarkomen.
Zoek een ander.
Kan je echt niet begrijpen dat sommige mannen dat gewoon vies vinden?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:24 schreef Prospos het volgende:
Dumpen. Goeie sex is belangrijk en mannen jongens die niet van likken houden![]()
Of je moet ervan houden uiteraard, platte sex.
Moeilijk. Maar dat kan aan mij liggen. Mij kan je er iig voor wakker maken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:32 schreef Flogging het volgende:
[..]
Kan je echt niet begrijpen dat sommige mannen dat gewoon vies vinden?
Nee eigenlijk niet... Tenzij het een smerige kut is natuurlijk door bijvoorbeeld schimmelinfectie of iets.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:32 schreef Flogging het volgende:
[..]
Bij sommige dames kan het wel wat sterk ruiken/smaken. Althans, dat ben ik al twee keer tegen gekomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:06 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet... Tenzij het een smerige kut is natuurlijk door bijvoorbeeld schimmelinfectie of iets.
Jij bent de vriend?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:32 schreef Flogging het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar eigenlijk denk ik dat dat ook best wel met hygiëne te maken heeft. Althans bij de meiden die ik heb meegemaakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bij sommige dames kan het wel wat sterk ruiken/smaken. Althans, dat ben ik al twee keer tegen gekomen.
Moa, bij mij is het altijd samen douchen van tevoren dus denk dat het ook iets van jezelf kan zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:10 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar eigenlijk denk ik dat dat ook best wel met hygiëne te maken heeft. Althans bij de meiden die ik heb meegemaakt.
Maar het zou kunnen zijn dat zo'n meisje last heeft van een schimmelinfectie zonder dat ze het weet. Maar het klopt inderdaad wel dat smaken verschillen. Maarja als vriend van TS het smerig vind ruiken/proeven zou hij dat gewoon moeten zeggen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moa, bij mij is het altijd samen douchen van tevoren dus denk dat het ook iets van jezelf kan zijn.
Heb je weleens een hond met vlooien zichzelf zien krabben?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar het zou kunnen zijn dat zo'n meisje last heeft van een schimmelinfectie zonder dat ze het weet. Maar het klopt inderdaad wel dat smaken verschillen. Maarja als vriend van TS het smerig vind ruiken/proeven zou hij dat gewoon moeten zeggen.
Ik heb wel eens een hond zichzelf zien krabben, weet niet of hij vlooien had. Maar wat is hiervan de relevantie? Niet elke vrouw heeft er namelijk zelf last van.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:17 schreef Prospos het volgende:
[..]
Heb je weleens een hond met vlooien zichzelf zien krabben?
Uit respect voor elkaar moet je het inderdaad zeggen, het moet wel lekker blijven uiteraard.
Het is allebei wel grappig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een hond zichzelf zien krabben, weet niet of hij vlooien had. Maar wat is hiervan de relevantie? Niet elke vrouw heeft er namelijk zelf last van.
haha hoop niet dat dat het is heb verder nooit klachten gehad , en als z'n kwakje vies maakt zeg ik het ook wel 😂quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef Myrr het volgende:
Was in een van de twee gevallen trouwens geen schimmel hoor. Een vriendin van mij heeft ook seks gehad met die meid en had dezelfde ervaring. Het meurde gewoon.
Naja misschien dat hij het idee gewoon niet lekker vindt ofzo. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, ongesteldheid, afscheiding, sappen als je geil bent (quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:33 schreef ColombianChick het volgende:
[..]
haha hoop niet dat dat het is heb verder nooit klachten gehad , en als z'n kwakje vies maakt zeg ik het ook wel 😂
haha goed idee, al een keer iets soort gelijks gedaan met z'n beste vriend maar meneer werd jaloersquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja misschien dat hij het idee gewoon niet lekker vindt ofzo. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, ongesteldheid, afscheiding, sappen als je geil bent ()… Sommige mensen hebben dat.
Stel hem voor om te swingen en dan gaat hij maar lekker in een hoekje zitten terwijl de rest wel plezier heeft. Dat zal 'm leren!
Wat een faler. Als je het nog een keer wil proberen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:38 schreef ColombianChick het volgende:
[..]
haha goed idee, al een keer iets soort gelijks gedaan met z'n beste vriend maar meneer werd jaloers
hahahaquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat een faler. Als je het nog een keer wil proberen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |