Ik denk dat het op het romp wasquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens mij zat Kuipers er weer eens helemaal naast.
Padt keept een ongeloofwaardig goed seizoen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Bizar hoe vaak Groningen onterecht punt(en) pakt.
Ongelooflijk. Tegen PSV ook. Had 1-12 moeten worden die pot.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Padt keept een ongeloofwaardig goed seizoen.
Allemaal vertekent beeld, soms win je met geluk, soms verlies je door pech, gebeurt elke club.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Bizar hoe vaak Groningen onterecht punt(en) pakt.
Mori en Jan-Are achterin.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kashia geschorst tegen Ajax.
Lucky Vitesse.
En winst op Vitesse is altijd terecht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Allemaal vertekent beeld, soms win je met geluk, soms verlies je door pech, gebeurt elke club.
Iemand heeft het ooit uitgezocht, zelfs Lucky Ajax is een mythe.
Dat doelsaldoquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Tegen PSV ook. Had 1-12 moeten worden die pot.
Als het zo doorgaat is dat nog maar de vraag.quote:
Zonder Klaassenquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mori en Jan-Are achterin.
Als jullie nu niet winnen verdienen jullie het kampioenschap niet.
Excelsiorquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:08 schreef hottentot het volgende:
Wie denken jullie dat de beker gaat winnen dit jaar?
Zelf hoop ik Groningen maar denk ik Twente.
Meestal betekent dat dat hij de volgende dag ontslagen wordt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Terwijl ze met hem in gesprek zijn voor een contractverlenging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |