Claimerig. Claim-er-ig. Via whatsapp kan je gewoonweg niet normaal communiceren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:44 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Nou nou, ik ben hartstikke druk door heel de dag heen, heb m'n eigen leven en m'n eigen vrienden. Ik ben gewoon hartstikke gek op haar en heb t liefst lekker veel contact, dat is toch niet zo heel gek?
Verwachten dat iemand evenveel tijd heeft en evenveel tijd aan een telefoon wil besteden als jij dat wiltquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:46 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Wat heeft dit volgens jou met claimen te maken?
Zij is net als ik redelijk vaak online, dan kun je gewoon praten lijkt mij. Maar dit heb ik allemaal al met haar uitgesproken. Niks aan de hand dus. Wat ik meer niet snap is dat als het afspreken nog gewoon goed en fijn voelt, je dat dan 2 weken niet zou willen doen, zeg maar die rust waar zij het over heeft.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:51 schreef imikethat het volgende:
[..]
Verwachten dat iemand evenveel tijd heeft en evenveel tijd aan een telefoon wil besteden als jij dat wilt
We gaan voortaan gewoon lekker uurtje bellen 's avonds, dan heb je tenminste ook gewoon echt wat te vertellen, buiten het hoog nodige overdagquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:55 schreef Buurpoes het volgende:
Ik zou ook knettergek worden van de hele dag berichtjes. Beperk het dan tot 's avonds een uurtje (na de afgesproken rustige periode!!!). De hele dag door is hoogst irritant.
Is ze ook online als jij niks stuurt? Of is ze online omdat haar telefoon de hele dag pingelt wegens jouw berichtjes?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:56 schreef BlikjeCola96 het volgende:
[..]
Zij is net als ik redelijk vaak online, dan kun je gewoon praten lijkt mij. Maar dit heb ik allemaal al met haar uitgesproken. Niks aan de hand dus. Wat ik meer niet snap is dat als het afspreken nog gewoon goed en fijn voelt, je dat dan 2 weken niet zou willen doen, zeg maar die rust waar zij het over heeft.
Welk hoog nodige overdag?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:57 schreef BlikjeCola96 het volgende:
[..]
We gaan voortaan gewoon lekker uurtje bellen 's avonds, dan heb je tenminste ook gewoon echt wat te vertellen, buiten het hoog nodige overdag
Ze is gewoon online, het is niet zo dat ze alleen online komt om met mij te praten als je dat soms denktquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is ze ook online als jij niks stuurt? Of is ze online omdat haar telefoon de hele dag pingelt wegens jouw berichtjes?
Misschien is ze wel online om met iemand anders te praten. Laat het. Ze wordt gek van je gestalk en terecht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:56 schreef BlikjeCola96 het volgende:
[..]
Zij is net als ik redelijk vaak online, dan kun je gewoon praten lijkt mij. Maar dit heb ik allemaal al met haar uitgesproken. Niks aan de hand dus. Wat ik meer niet snap is dat als het afspreken nog gewoon goed en fijn voelt, je dat dan 2 weken niet zou willen doen, zeg maar die rust waar zij het over heeft.
Gewoon, mocht je een keer ff iets kwijt moeten oid kun je altijd appen maar geen hele levensverhalen meer.quote:
Van mij mag ze met heel de wereld praten, dat is toch niet erg?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel online om met iemand anders te praten. Laat het. Ze wordt gek van je gestalk en terecht.
Voorbeelden van dingen die niet tot een belletje in de avond (nee, niet iedere avond een uur) of het weekend kunnen wachten?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:59 schreef BlikjeCola96 het volgende:
[..]
Gewoon, mocht je een keer ff iets kwijt moeten oid kun je altijd appen maar geen hele levensverhalen meer.
Scherp. Maar jij verwacht ook steeds berichtjes. Daar gaat het fout.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:00 schreef BlikjeCola96 het volgende:
[..]
Van mij mag ze met heel de wereld praten, dat is toch niet erg?
Goeiemorgen, lekker geslapen? Hoe gaat het met je? Gewoon basis dingetjes, of is oprechte interesse ook claimen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Voorbeelden van dingen die niet tot een belletje in de avond (nee, niet iedere avond een uur) of het weekend kunnen wachten?
Klopt, daar heb je zeker gelijk in, zie ik nu in. Snap ook best dat dit haar irriteert eigenlijkquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Scherp. Maar jij verwacht ook steeds berichtjes. Daar gaat het fout.
Je vraagt *elke* dag hoe het met haar gaat? Jeetje man, laat haar een keer een dag met rust. Waar ben je bang voor? Je bent op een gegeven moment uitgepraat joh.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:03 schreef BlikjeCola96 het volgende:
[..]
Goeiemorgen, lekker geslapen? Hoe gaat het met je? Gewoon basis dingetjes, of is oprechte interesse ook claimen?
Ligt aan de hoeveelheid. En vooral wat je doet als je geen reactie krijgt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:03 schreef BlikjeCola96 het volgende:
[..]
Goeiemorgen, lekker geslapen? Hoe gaat het met je? Gewoon basis dingetjes, of is oprechte interesse ook claimen?
Zelfkennis!quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:08 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Ik zie mede door jullie eigenlijk in hoe stront vervelend ik me gedraag op whatsapp
En jij bedankt voor de eye-opener, geluk met de dame zal wel goed komen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zelfkennis!
Succes met het veranderen van je gedrag.
En veel geluk met je dame gewenst.
Niet gek, wel irritant. Beetje inhouden moet toch ook niet zo moeilijk zijn?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:44 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Nou nou, ik ben hartstikke druk door heel de dag heen, heb m'n eigen leven en m'n eigen vrienden. Ik ben gewoon hartstikke gek op haar en heb t liefst lekker veel contact, dat is toch niet zo heel gek?
Is nog een stuk lastiger dan je denkt, maar kennelijk wel noodzaak dus pas me graag aan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:15 schreef Koettie het volgende:
[..]
Niet gek, wel irritant. Beetje inhouden moet toch ook niet zo moeilijk zijn?
Dit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:42 schreef Scorpie het volgende:
Je bent te claimerig. De hele dag door whatsappenniet doen gast, hou je eigen leven.
Ja ik ook zoiets wel, maar het moet niet zijn dat er een soort dwang achter zit om heel de tijd maar te appen denk ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:04 schreef TheMechanic het volgende:
Ik praat wel de hele dag met mijn vriendin, maar het is overigens niet zo dat ik 24/7 op whatsapp zit. Meestal kijk ik om het halfuur. Gaat toch prima zo.
Beide school en werkquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Buiten dat, heeft ze geen werk of school ofzo? (en jij?)
Ik kan me niet eens vóórstellen dat ik zo veel zou appen, dat leidt toch af?
Ik heb weinig redenen om wanhopig te zijn hahaha.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:20 schreef Trebo het volgende:
Je komt nogal wanhopig over. Houden vrouwen niet zo van.
Kwestie van prioriteiten stellen denk ik hahaha. Nee tuurlijk af en toe moet je goed opletten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan heb je toch helemaal geen tijd om de hele dag te appen?! [ afbeelding ]
Mooi zo. Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:08 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Ik zie mede door jullie eigenlijk in hoe stront vervelend ik me gedraag op whatsapp
Het moet geen dwang zijn maar spontaan gebeuren. Ik bedenk me nu pas dat ik wel elke dag met haar praat omdat he spontaan gebeurt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 06:29 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Ja ik ook zoiets wel, maar het moet niet zijn dat er een soort dwang achter zit om heel de tijd maar te appen denk ik.
Dan ken je onze hoorcollegezaal nog nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan heb je toch helemaal geen tijd om de hele dag te appen?!
Mag hopen dat je een grapje maakt. Het whatsappen is leuk maar dat is nou niet echt waar een relatie om draaitquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:22 schreef SicSicSics het volgende:
Zoek een meisje dat net zo vaak wil appen als jij als je dat zo belangrijk vindt!
Voor jou is het kennelijk belangrijk anders zou je er niet over mekkerenquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:29 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Mag hopen dat je een grapje maakt. Het whatsappen is leuk maar dat is nou niet echt waar een relatie om draait
En haar kwijt raken wil ik echt niet, daarom ben ik aan de slag gegaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mooi zo. Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt.
Geloof me: je raakt haar kwijt als je zo doorgaat.
Niet belangrijk, meer een slechte gewoonte. Wat ik belangrijk vind is van elkaar houden en samen plezier hebben. Dat whatsapp is een soort verslaving haha. En wat al eerder genoemd is is het een soort claimgedrag, lijkt me vervelend en wil het graag afleren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Voor jou is het kennelijk belangrijk anders zou je er niet over mekkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |