Hij is verliefd, wat wil je.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:46 schreef MaJo het volgende:
En please lighten up dude, je bent wel heel dramatisch
Ik was gewoon blij voor je ( mag ik eentje?)quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:06 schreef Seven. het volgende:
Tompoezen![]()
Oprotten Deckard, dat was mijn weddenschap!
Uiteraard. En ik vind het kut voor TS.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:22 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik was gewoon blij voor je ( mag ik eentje?)
we appen hequote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:05 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Ik ga t zelf met haar afhandelen. I'm out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ben ik het helemaal mee eens! Beetje jammer ook dat TS nu wegrent nu we allemaal gelijk blijken te hebben. Leer van je fouten en ga verder met je leven. Helaas is al eerder gebleken dat hij niks doet met de adviezen van anderen, hij blijft verdedigen hoe hij het ziet, ook al ziet iedereen hoe het wél zit.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:45 schreef grazianopelle het volgende:
Volgens mij heeft TS het gewoon aan zichzelf te danken, met zijn verstikkende gedrag. En nu zegt hij dat hij het doorheeft, maar hij zet zijn verstikkende gedrag nu juist op stand 120% door te beginnen over bagage, verplicht ja en amen moeten zeggen, en die hele agressieve slachtofferrol die erbij komt kijken. Als hij gewoon normaal had gedaan (eerder al in de relatie) was er denk ik weinig aan de hand geweest.
Dat verklaart ook waarom het leuk is als ze bij elkaar waren, dan heb je aandacht voor elkaar, dat is logisch, maar als je niet bij elkaar bent moet je niet verwachten dat je nog steeds 90% van de tijd met elkaar bezig bent. Dan kan je wel boos worden dat zij niet eerlijk naar jou is geweest, maar je zet haar ook wel steeds in een enorm lastige positie.
Overigens, wij vinden TS al enorm vermoeiend met zijn hypergedrag, laat staan die vriendin die dit allemaal moet ondergaan. Ik heb medelijden met haar.
quote:Op zondag 8 februari 2015 01:49 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Yo BlikjeCola, een tijdje geleden heb ik ook shit met mijn ex gehad en ook hier op het forum gepost. Ik dacht toen ook van "nee, zij is zo niet", maar guess wat? Alles wat ze zeiden, en dan vooral CoolGuy, klopte achteraf. Hou alsjeblieft de eer aan jezelf en maak het uit. Sowieso is dat de enige "kans" die je hebt. Als je d'r dumpt en al het contact verbreekt kan ze pas gaan beseffen wat ze mist. Succes! Ik weet hoe moeilijk het is!!
Hey! Ja man! Eerst 6 weken alleen maar lopen janken dat ik haar terug wilde en en er van uit gaan dat het zou gebeuren. Toen kwam ik mijn ex dus tegen bij een feestje. Ze was dus inderdaad de slet aan het uithangen. Ik al mijn moed bij elkaar geraapt om toch even met d'r te praten, liep ze halverwege het gesprek weg omdat "het haar niet verstandig leek als ik met haar sprak". Toen heb ik d'r maar verder laten sletten. Paar weken later een lekker chickie op stap tegen gekomen en een paar keer mee afgesproken en helemaal uit elkaar getrokken! Lekker man! Gaat goed nu!quote:Op zondag 8 februari 2015 12:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
![]()
ik herkende jouw username niet dus ik moest even terug zoeken, en toen ik je topic las zojuist herkende ik het inderdaad. Hoe gaat 't nu met je? We zijn nu een kleine 2 maanden verder ongeveer, hoe gaat 't nu? Ik ga er even vanuit een stuk beter.
Kijk, zie je. Natuurlijk duurt het even voor je er overheen bent, das ook logisch, maar uiteindelijk is 't zo that what does not kill you makes you strongerquote:Op zondag 8 februari 2015 13:38 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
[..]
Hey! Ja man! Eerst 6 weken alleen maar lopen janken dat ik haar terug wilde en en er van uit gaan dat het zou gebeuren. Toen kwam ik mijn ex dus tegen bij een feestje. Ze was dus inderdaad de slet aan het uithangen. Ik al mijn moed bij elkaar geraapt om toch even met d'r te praten, liep ze halverwege het gesprek weg omdat "het haar niet verstandig leek als ik met haar sprak". Toen heb ik d'r maar verder laten sletten. Paar weken later een lekker chickie op stap tegen gekomen en een paar keer mee afgesproken en helemaal uit elkaar getrokken! Lekker man! Gaat goed nu!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |