abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:44:21 #1
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149443172
Vriendelijke fokkers,

Even onder een kloontje. Gewoon omdat het kan. Dit topic maak ik omdat ik gewoon even behoefte heb om van me af te schrijven, reacties zijn natuurlijk altijd welkom, en tips stiekem ook wel.

Ik ben inmiddels bijna 7 maanden samen met de leukste dame die je jezelf kunt voorstellen, zij is alles wat ik wil en ik ben onwijs gelukkig. We hebben elkaar leren kennen via internet. Na een tijd chatten besloten we af te spreken en het klikte zo goed dat we er voor kozen om het officieel te maken. We wonen een redelijk eindje uit elkaar en we zien elkaar in principe ieder weekend.

We hebben samen een hoop leuke dingen meegemaakt en eigenlijk haast nooit ruzie. We hebben dezelfde flauwe kuthumor en denken over een hoop zaken ongeveer hetzelfde. Perfect zou je zeggen, helaas begon er iets te knagen en dat is de reden dat ik nu dit topic open.

Vanwege de afstand vindt een groot deel van de communicatie via Whatsapp plaats. Ik ouwehoer graag heel de dag door, zij liever niet. Dit resulteert in irritaties aan zowel haar kant als de mijne, zij omdat ze constant berichten heeft, ik omdat ik nauwelijks reactie krijg. Dit sluimerde een tijdje en ik besloot er gister over in gesprek te gaan en zo is het een en ander boven tafel gekomen.

Zij geeft aan steeds kortaf te zijn omdat ze er een beetje gek van wordt. Ook zegt ze dat haar gevoel door de weeks minder is dan vroeger, terwijl er niks aan de hand is zodra we echt samen zijn. Ze wilt voorlopig gewoon eventjes rust en weet bijna zeker dat dit werkt. We hebben afgesproken dat we de komende 2 weken het contact even op een lager pitje zetten en dan weer afspreken. Zij heeft mij verzekerd dat ze van me houdt en ik me geen zorgen hoef te maken, en dat alles goed komt. Ze wilt gewoon even wat rust.

Ik heb geen reden haar niet te geloven, ik heb haar gevraagd om eerlijk te zijn, ook als dat niet leuk uitpakt, maar ze zegt dat er verder dus niks is.

Duidelijk toch zou je zeggen? Zeker, maar het voelt zo raar. Ik kan me namelijk niet inleven in het gevoel even wat afstand te willen omdat dat heel erg tegen mijn eigen gevoelens in gaat, ben er ook best een beetje verdrietig door maar ook wel weer blij dat het nu duidelijk is wat er aan de hand is.

Kortom, snap ik er eigenlijk geen hol van en hoop ik maar dat alles goed komt. Haar kwijt raken is wel het aller laatste wat ik wil.

Blikje
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:46:34 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149443227
dus eigenlijk respecteer jij de gevoelens van je vriendin niet en zijn de jouwe de enige juiste gevoelens die een mens mag hebben in een relatie?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:50:45 #3
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149443318
Ze WILT wel door, maar haar gevoel voor mij is niet meer wat het vroeger was.

Hoe vaak ik wel niet gevraagd heb naar de waarheid, maar dat niet kreeg.. Niet zo gek dus dat ik telkens bevestiging nodig had en me onzeker voelde.

Achteraf blijkt dat whatsapp alleen maar bijzaak. Haar gevoel voor mij is niet meer wat het was. Ze hoopt dat het terug komt maar ik ben bang voor het ergste..

Wat ik niet snap, het is toch normaal in een relatie dat het gevoel wat minder wordt.. Dat heb altijs gehad. Ik ben ook niet meer zo super stapel als 7 maanden terug.. Wel ben ik echt van haar gaan houden, en zij houdt ook van mij. Ik snap niet waar het mis gaat...

Ik baal zo verschrikkelijk nu.. Wou dat ik terug in de tijd kon, naar toen alles nog leuk goed en makkelijk was. Weer genieten van elkaar..
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:51:58 #4
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149443350
Ik respecteer alles. Wat mij dwars zit is dat ik HEEL duidelijk heb gevraagd waar ik aan toe ben, en dat ik me aan het lijntje gehouden voel..
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:52:41 #5
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149443366
Ik wil het zo graag blijven proberen maar ik weet het echt niet meer..
pi_149443390
vergeet je zomaar de link na het viva forum te posten hoe je vriendin erover denkt?

http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/256003/2

maar kloten voor je ts, ik denk als ze dit nu al voelt dat het niet meer goed komt..
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:56:13 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149443439
Je moet uit die stress en je weer focussen op het leuke en het goede, anders wordt dit een selffulfilling prophecy.

En gevoel wordt niet altijd minder, het wordt vaak wel anders: de heftige verliefdheid blijft niet altijd. En het kan zijn dat die verliefdheid bij haar wegebt en dat ze niet meer genoeg voor je voelt. Dat kun je meestal niet voorspellen en je kunt er ook weinig aan doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_149443468
Wie weet heb je hier iets aan:

quote:
Hallo,

Ik heb even jullie advies nodig!
Ik ben 7 maanden samen met mijn vriend. Het is een fijne relatie en we hebben het erg leuk als we samen zijn. Alleen er is een ding waar ik steeds meer bewust van ben geworden. Namelijk dat we niet evenveel van elkaar houden. Dit klinkt een beetje raar, maar het is overduidelijk dat hij helemaal dol op mij is. Ik ben ook dol op hem maar deze verhouding klopt niet helemaal. Hij is over-enthousiast als we elkaar weer zien, ik daarentegen vind het leuk maar krijg er geen klamme handjes van zoals hij.
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de kleine dingetjes, zoals dat hij mij de hele dag continue door whatsappt. Hier hebben we het uitgebreid over gehad en dit probleem is grotendeels opgelost. Hij appt me tegenwoordig alleen ’s avonds. Doordat ik op deze manier een beetje rust heb gekregen is het mij duidelijk geworden dat ik het ook prima red zonder hem.. dit klinkt erg bot. Ik houd nog wel van hem, het is erg leuk als we samen zijn maar het is niet meer zoals vroeger.
We hebben een soort van pauze gehad, van twee weken. Mede doordat ik me geclaimd voelde omdat hij mij de hele dag door whatsappte, en omdat ik gewoon eventjes rust wilde. Deze zondag zie ik hem weer, ik heb echter geen idee hoe ik me moet gaan gedragen..

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/256003
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:03:15 #9
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149443565
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:56 schreef Lienekien het volgende:
Je moet uit die stress en je weer focussen op het leuke en het goede, anders wordt dit een selffulfilling prophecy.

En gevoel wordt niet altijd minder, het wordt vaak wel anders: de heftige verliefdheid blijft niet altijd. En het kan zijn dat die verliefdheid bij haar wegebt en dat ze niet meer genoeg voor je voelt. Dat kun je meestal niet voorspellen en je kunt er ook weinig aan doen.
Maar zij blijft zeggen echt van me te houden.. we hebben t super leuk als we samen zijn, het is mega gezellig dan, we kunnen heel goed praten en blijkbaar houden we heel veel van elkaar. Hoezo dan zoveel moeilijkheden en getwijfel.. dan is er toch nog iets?
  Moderator zaterdag 7 februari 2015 @ 12:03:46 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_149443574
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:50 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Ze WILT wel door, maar haar gevoel voor mij is niet meer wat het vroeger was.

Hoe vaak ik wel niet gevraagd heb naar de waarheid, maar dat niet kreeg.. Niet zo gek dus dat ik telkens bevestiging nodig had en me onzeker voelde.

Achteraf blijkt dat whatsapp alleen maar bijzaak. Haar gevoel voor mij is niet meer wat het was. Ze hoopt dat het terug komt maar ik ben bang voor het ergste..

Wat ik niet snap, het is toch normaal in een relatie dat het gevoel wat minder wordt.. Dat heb altijs gehad. Ik ben ook niet meer zo super stapel als 7 maanden terug.. Wel ben ik echt van haar gaan houden, en zij houdt ook van mij. Ik snap niet waar het mis gaat...

Ik baal zo verschrikkelijk nu.. Wou dat ik terug in de tijd kon, naar toen alles nog leuk goed en makkelijk was. Weer genieten van elkaar..
Joh, whatsapp maar bijzaak, echt? Lees mijn posts in je vorige topic nog eens door en besef dan dat wat ik zei gewoon spot on was. Jij wilde daar niet aan maar ik had wel degelijk gelijk. Niet omdat ik zo goed ben, maar omdat ik je al zei dat die situatie standaard is, en jij daar geen uitzondering op bent.

Het is kut, dat snap ik, maar beter nu dan nog veel later waarbij je gevoel nog dieper zou zijn.

Zij wil helemaal niet verder, ze wil je alleen geen pijn doen. Maak het zelf uit, want dat gaat toch gebeuren, dus dan maar op je eigen voorwaarden.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:05:39 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149443608
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:03 schreef BlikjeCola96 het volgende:

[..]

Maar zij blijft zeggen echt van me te houden.. we hebben t super leuk als we samen zijn, het is mega gezellig dan, we kunnen heel goed praten en blijkbaar houden we heel veel van elkaar. Hoezo dan zoveel moeilijkheden en getwijfel.. dan is er toch nog iets?
Op het viva-forum lees ik niet dat ze van je houdt. :N
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:09:15 #12
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149443684
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Joh, whatsapp maar bijzaak, echt? Lees mijn posts in je vorige topic nog eens door en besef dan dat wat ik zei gewoon spot on was. Jij wilde daar niet aan maar ik had wel degelijk gelijk. Niet omdat ik zo goed ben, maar omdat ik je al zei dat die situatie standaard is, en jij daar geen uitzondering op bent.

Het is kut, dat snap ik, maar beter nu dan nog veel later waarbij je gevoel nog dieper zou zijn.

Zij wil helemaal niet verder, ze wil je alleen geen pijn doen. Maak het zelf uit, want dat gaat toch gebeuren, dus dan maar op je eigen voorwaarden.
Tuurlijk had je gelijk.. maar moet ik een random dude van internet geloven, of gewoon vertrouwen op wat m'n vriendin zegt. Ik voelde ook al nattigheid en dat is nu duidelijk waarom.

Ik heb gevraagd, ondanks dat het mij misschien heel erg kwetst, om de waarheid en niks anders. Die kun je dan toch gewoon geven..

Als het goed is gaat onze afspraak morgen gewoon door, dan zie ik wel weer verder.

Nu gaan alle momenten die we samen hebben gehad door m'n hoofd.. alles wat we beleefd hebben, en m'n maag draait zich om.. voel me best wel verschrikkelijk.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:09:44 #13
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149443693
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Op het viva-forum lees ik niet dat ze van je houdt. :N
Staat volgensmij in de OP en ze zegt het.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:10:51 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149443717
is dit een 1-2tje of zo?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:12:03 #15
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149443736
zij doet dit ook niet expres.. zij durft mij alleen nog geen zekerheid te geven, omdat ze zelf denk ik ook nog niet geheel zeker is, wat mij dan weer een gevoel van hoop geeft. Vraag me af wat ze nou echt zelf denkt.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:13:05 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149443750
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:12 schreef BlikjeCola96 het volgende:
zij doet dit ook niet expres.. zij durft mij alleen nog geen zekerheid te geven, omdat ze zelf denk ik ook nog niet geheel zeker is, wat mij dan weer een gevoel van hoop geeft. Vraag me af wat ze nou echt zelf denkt.
Ze zegt: hij houdt van mij en ik geef om hem.

Wake up and smell the coffee, Blikjecola.
pi_149443767
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:12 schreef BlikjeCola96 het volgende:
en jij wil met iemand door gaan die niet zeker weet of ze wel verder met je wel?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:22:08 #18
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149443899
Iedereen heeft momenten van onzekerheid, misschien is zij ook gewoon verward.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:23:33 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149443925
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:22 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Iedereen heeft momenten van onzekerheid, misschien is zij ook gewoon verward.
Je doet wel erg wanhopig, grijpt naar strohalmen.
pi_149443955
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:23 schreef Lienekien het volgende:

Je doet wel erg wanhopig, grijpt naar strohalmen.
En wat hadden we in deel 1 gezegd over mannen die wanhopig over komen? -O-

Sterkte TS, het ziet er allemaal niet best uit. Alhoewel ik nog niet echt overtuigd ben dat dit geen troll is. Allemaal net wat te toevallig incl. dat Vivaforum.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:26:17 #21
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149443956
Ik doe niet wanhopig, heb wel een plan in m'n hoofd. Horen jullie nog wel eerst zij.
  Moderator zaterdag 7 februari 2015 @ 12:46:27 #22
16180 crew  CoolGuy
pi_149444254
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:26 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Ik doe niet wanhopig, heb wel een plan in m'n hoofd. Horen jullie nog wel eerst zij.
Een plan? Voor wat? Om alles weer goed te laten worden? Krijg eens een ruggengraat en accepteer wat er aan de hand is. Zij voelt niets meer voor je. Er is geen plan wat dat gevoel weer doet terug komen. Zo werkt het niet.

Dat weet jij ook wel maar jij bent in de onderhandelingsfase denk ik.

Het. Is. Voorbij.

Maar ik blijf er nog steeds ernstig rekening mee houden dat dit een troll is. Dat viva topic inclusief bewoordingen die hier ook letterlijk zijn gebruikt... Ik geloof het niet dat dit echt is.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 13:01:43 #23
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149444487
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een plan? Voor wat? Om alles weer goed te laten worden? Krijg eens een ruggengraat en accepteer wat er aan de hand is. Zij voelt niets meer voor je. Er is geen plan wat dat gevoel weer doet terug komen. Zo werkt het niet.

Dat weet jij ook wel maar jij bent in de onderhandelingsfase denk ik.

Het. Is. Voorbij.

Maar ik blijf er nog steeds ernstig rekening mee houden dat dit een troll is. Dat viva topic inclusief bewoordingen die hier ook letterlijk zijn gebruikt... Ik geloof het niet dat dit echt is.
Dan denk jij toch lekker dat het een troll is, ga dan gewoon weg.

Als dat zo is.. waarom blijft zij mij nu dan hoop geven?

Nee geen plan om het goed te maken.. ik kom er op terug
  zaterdag 7 februari 2015 @ 13:02:22 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_149444499
Echt, flikker op met je 'ik kom erop terug'.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 13:24:11 #25
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149444850
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:02 schreef Lienekien het volgende:
Echt, flikker op met je 'ik kom erop terug'.
Waar het op neer komt. Ik wil een hoop proberen en doen en me aanpassen, maar nu verlies ik mezelf in deze relatie.

We willen beide echt dat het werkt, overduidelijk. Zij twijfelt, in feite dus "haar probleem".

Ik heb geprobeerd mezelf te veranderen en het heeft niks geholpen, beter blijf ik lekker bij mezelf.

De rest ga ik eerst aan haar vertellen, net alsof jij er recht op hebt het eerder te weten of zo :')
  zaterdag 7 februari 2015 @ 13:42:27 #26
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149445208
Zelfs zo'n waanzinnig verliefde mongool als ik heeft z'n grenzen en die zijn nu toch wel echt bereikt. Wil haar nogsteeds niet kwijt, maar ben het spuugzat om ja en amen te moeten zeggen en mijn lot uit handen te geven, net alsof ik zelf niks meer kan. Ze weet wie ik ben, wat ze aan me heeft en hoeveel ik om haar geef.

Take it or leave it. Graag of helaas. Ik maak het niet uit, geen denken aan. Ik merk aan haar dat ze oprecht heel erg in de war is en dat vind ik heel rot voor d'r. Maar zolang zij niet eerlijk is, kan ik haar niet helpen.

Alleen, ga ik me niet verder laten meeslepen in dit verhaal, geef mezelf een schop onder m'n kont en doe m'n eigen ding, volledig. We zijn nogsteeds een stel, wil alleen dat zij zelf nadenkt en onafhankelijk beslist. Zij moet zich realiseren dat ik het al bijna 18 jaar zelf gedaan heb, en dat als zij er klaar mee is, ze dat moet aangeven. Ik dop m'n eigen boontjes wel, zou het graag samen met haar doen. Heb zat bagage en heb me altijd overal uit weten te redden.

Als ik voor iemand ga, doe ik het vol. Maar ik verwacht er wel iets voor terug te krijgen. Ze doet dit niet expres, ik neem het haar ook niet kwalijk, maar ik verdien het niet om in twijfel te zitten en me rot te voelen. Daarom moet er nu wat gebeuren.

Waarschijnlijk zien we elkaar morgen, ga haar precies op de hoogte stellen van wat ik vind, en hoe ik het voor me zie en ga haar de keuze geven.

Wat ik precies voor plan heb volgt nog. Heb even op papier gezet wat ik vind, anders raak ik de draad kwijt. Het gaat emotioneel worden maar het is ff niet anders
pi_149445392
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:42 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Zelfs zo'n waanzinnig verliefde mongool als ik heeft z'n grenzen en die zijn nu toch wel echt bereikt. Wil haar nogsteeds niet kwijt, maar ben het spuugzat om ja en amen te moeten zeggen en mijn lot uit handen te geven, net alsof ik zelf niks meer kan. Ze weet wie ik ben, wat ze aan me heeft en hoeveel ik om haar geef.

Take it or leave it. Graag of helaas. Ik maak het niet uit, geen denken aan. Ik merk aan haar dat ze oprecht heel erg in de war is en dat vind ik heel rot voor d'r. Maar zolang zij niet eerlijk is, kan ik haar niet helpen.

Alleen, ga ik me niet verder laten meeslepen in dit verhaal, geef mezelf een schop onder m'n kont en doe m'n eigen ding, volledig. We zijn nogsteeds een stel, wil alleen dat zij zelf nadenkt en onafhankelijk beslist. Zij moet zich realiseren dat ik het al bijna 18 jaar zelf gedaan heb, en dat als zij er klaar mee is, ze dat moet aangeven. Ik dop m'n eigen boontjes wel, zou het graag samen met haar doen. Heb zat bagage en heb me altijd overal uit weten te redden.

Als ik voor iemand ga, doe ik het vol. Maar ik verwacht er wel iets voor terug te krijgen. Ze doet dit niet expres, ik neem het haar ook niet kwalijk, maar ik verdien het niet om in twijfel te zitten en me rot te voelen. Daarom moet er nu wat gebeuren.

Waarschijnlijk zien we elkaar morgen, ga haar precies op de hoogte stellen van wat ik vind, en hoe ik het voor me zie en ga haar de keuze geven.

Wat ik precies voor plan heb volgt nog. Heb even op papier gezet wat ik vind, anders raak ik de draad kwijt. Het gaat emotioneel worden maar het is ff niet anders
Als dit echt is, vind ik dat je wel echt ontzettend in een slachtoffer rol probeert te kruipen, gezien je donders goed weet dat ze mee leest en jij bovenstaand pleidooi er even uit knalt.

Plan? Zo werkt het dus niet op de bitterzoete bodem van de liefde. Het gaat zoals het gaat. Jij stelt je ontzettend kwetsbaar op, wat eigenlijk gewoon ontzettend gemeen van je is want je zet haar in een kut positie neer en praat haar een gigantisch schuldgevoel aan. Weet je zeker dat je echt van haar houdt? Je probeert haar een ontzettend kut gevoel aan te praten terwijl het niet haar fout is, en als ik het zo lees klamp je je vast aan je enige houvast. Kom eerst met jezelf op de rit.

Ik hoop dat je hier een flinke les uit trekt, en ook hoop ik dat je deze actie niet door gaat trekken naar een volgende relatie (die waar je een meisje tegen komt dat alles voor je over heeft en helemaal voor jou gaat, en waar jij vervolgens overheen gaat kotsen omdat je in je vorige relatie gekwetst bent).

Je bent nog jong, dus het zal hopelijk wel goed komen alsnog, maar vriend, probeer een beetje een gezonde balans te vinden in het leven.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2015 13:56:56 ]
  Moderator zaterdag 7 februari 2015 @ 13:59:01 #28
16180 crew  CoolGuy
pi_149445499
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:01 schreef BlikjeCola96 het volgende:

[..]

Dan denk jij toch lekker dat het een troll is, ga dan gewoon weg.

Als dat zo is.. waarom blijft zij mij nu dan hoop geven?

Nee geen plan om het goed te maken.. ik kom er op terug
Ja inderdaad, ga vooral af op wat zij je eerder heeft gezegd, want toen was ze ook zo ontzettend eerlijk he :') toen gaf ze je hoop en t was toch niet de waarheid, en nu geeft ze je hoop en is t ook niet de waarheid.

Dus ja, vooral lekker af blijven gaan op wat ze zegt en vooral niet op wat ze doet.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 14:00:51 #29
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149445537
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:52 schreef Myrr het volgende:

[..]

Als dit echt is, vind ik dat je wel echt ontzettend in een slachtoffer rol probeert te kruipen, gezien je donders goed weet dat ze mee leest en jij bovenstaand pleidooi er even uit knalt.

Plan? Zo werkt het dus niet op de bitterzoete bodem van de liefde. Het gaat zoals het gaat. Jij stelt je ontzettend kwetsbaar op, wat eigenlijk gewoon ontzettend gemeen van je is want je zet haar in een kut positie neer en praat haar een gigantisch schuldgevoel aan.

Ik hoop dat je hier een flinke les uit trekt, en ook hoop ik dat je deze actie niet door gaat trekken naar een volgende relatie (die waar je een meisje tegen komt dat alles voor je over heeft en helemaal voor jou gaat, en waar jij vervolgens overheen gaat kotsen omdat je dit hebt meegemaakt).
Ik kruip juist NIET in de slachtofferrol. Deze relatie lijkt niet meer te gaan werken, maar zolang zij twijfelt, ga ik het niet afbreken. Wil haar graag de kans geven om zeker te worden van haar eigen gevoelens voor er stappen gezet worden, of we nou doorgaan of niet. Als zij straks besluit dat het game over is, accepteer ik dat uit liefde voor haar en dan ga ik vefder.

Ik praat haar geen schuldgevoel aan.. Heb haar vannacht ook al gezegd dat ik het begrijp, en ik haar absoluut niks kwalijk neem. Is de waarheid. Waarom zou ik boos op haar zijn? Zij is minstens net zo radeloos als ik, maar dan op een andere manier.

Ik kies er voor om mezelf niet als een slappe afhankelijke dweil op te stellen, maar gewoon als een vent, zoals meerdere mij hebben geadviseerd. Zij moet zelf uitvogelen wat ze nou echt wilt want ze heeft zelf geen idee, ik kan haar daar ook niet meer verder mee helpen, maar ik accepteer haar keuze, wat het dan ook is.
pi_149445573
Als je qua gevoel niet op een lijn zit gaat dat een relatie uiteindelijk opbreken. Dat blijkt wel. Haar gevoelens voor jou zijn niet sterk genoeg. Ik denk dat je haar alleen maar verder zal wegduwen door dit koste wat het kost te willen redden. Het waren 7 mooie maanden, maar geen 5 jaar.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 14:07:28 #31
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149445647
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je qua gevoel niet op een lijn zit gaat dat een relatie uiteindelijk opbreken. Dat blijkt wel. Haar gevoelens voor jou zijn niet sterk genoeg. Ik denk dat je haar alleen maar verder zal wegduwen door dit koste wat het kost te willen redden. Het waren 7 mooie maanden, maar geen 5 jaar.
Ben inderdaad bang dat dit het geval is. Ze wilt graag dat haar gevoel wordt zoals het was. Kan helaas niet in haar hoofd kijken en ben bang voor ergste. Voorlopig laat ik het allemaal even los en wil ik haar de gelegenheid gunnen goed na te denken over haar gevoelens. Als ze het echt 100% zat was was het al uit geweest. Zij is nu ook onzeker en dat gun ik haar niet, eerst moet ze zeker zijn van haar gevoelens, ook als dit voor mij rot uitpakt. Het enige wat ik kan doen is haar laten zien dat ik het zelf ook kan, zodat ze zich in ieder geval niet belemmerd voelt.
pi_149445678
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:53 schreef champignon het volgende:
vergeet je zomaar de link na het viva forum te posten hoe je vriendin erover denkt?

http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/256003/2

maar kloten voor je ts, ik denk als ze dit nu al voelt dat het niet meer goed komt..
Aii..
pi_149445698
quote:
Zelfs zo'n waanzinnig verliefde mongool als ik heeft z'n grenzen en die zijn nu toch wel echt bereikt.
Jezelf naar beneden praten.

quote:
Wil haar nogsteeds niet kwijt, maar ben het spuugzat om ja en amen te moeten zeggen en mijn lot uit handen te geven, net alsof ik zelf niks meer kan.
Dit heb je volledig zelf gedaan. Jouw acties, jouw opstelling, jouw keuzes. Hoe ik het interpreteer is het zo dat zij hier niet aan heeft bijgedragen en jou juist jouw eigen lot in je eigen handen wilde laten houden, in plaats van je lot van haar af te laten hangen.

quote:
Ze weet wie ik ben, wat ze aan me heeft en hoeveel ik om haar geef. Take it or leave it. Graag of helaas.
Dus? En accepteer het dan ook, in plaats van je nog afhankelijker op te stellen dan je al deed.

quote:
Ik maak het niet uit, geen denken aan. Ik merk aan haar dat ze oprecht heel erg in de war is en dat vind ik heel rot voor d'r. Maar zolang zij niet eerlijk is, kan ik haar niet helpen.
En door dit allemaal te posten, maak je het alleen maar moeilijker voor haar. Je stelt je ontzettend kwetsbaar op namelijk.

quote:
Alleen, ga ik me niet verder laten meeslepen in dit verhaal, geef mezelf een schop onder m'n kont en doe m'n eigen ding, volledig.
Je hebt dit hele verhaal zelf veroorzaakt en doet alles behalve je eigen ding.

quote:
We zijn nogsteeds een stel, wil alleen dat zij zelf nadenkt en onafhankelijk beslist.
Zij moet zich realiseren dat ik het al bijna 18 jaar zelf gedaan heb, en dat als zij er klaar mee is, ze dat moet aangeven. Ik dop m'n eigen boontjes wel, zou het graag samen met haar doen. Heb zat bagage en heb me altijd overal uit weten te redden.
En dat lukt lekker zeg, door er even bij te vermelden dat je het altijd al alleen hebt gedaan en zat bagage hebt. >> Kwetsbare opstelling. Heel die bagage heeft niets met dit verhaal te maken. Snap dat het emotionele lading is, maar het maakt het er niet beter op.

quote:
Als ik voor iemand ga, doe ik het vol. Maar ik verwacht er wel iets voor terug te krijgen.
Gezond balans vinden. Er zijn verschillende manieren van vol voor iemand gaan, door ze te verstikken is er een van ja, maar niet de juiste.

quote:
Ze doet dit niet expres, ik neem het haar ook niet kwalijk, maar ik verdien het niet om in twijfel te zitten en me rot te voelen. Daarom moet er nu wat gebeuren.
Wat let je om het zelf uit te maken? Je weet dat er geen hoop aan zit en laat het volledig van haar af hangen > onafhankelijk.

Doe haar en jezelf een plezier, trek de strik los waar je haar in hebt gewikkeld en laat het gaan.

quote:
Ze is er door deze post van jou al van op de hoogte.

quote:
Wat valt er te plannen? Ik begrijp dat dit je eerste echte liefde is, en die doet vaak het meeste pijn. In een instabiele relatie is geen plan van aanpak, het gaat zoals het gaat. Plannen werkt pas als de relatie stabiel is en beide partijen op dezelfde lijn zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2015 14:21:04 ]
  Moderator zaterdag 7 februari 2015 @ 14:12:21 #34
16180 crew  CoolGuy
pi_149445741
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:00 schreef BlikjeCola96 het volgende:

[..]

Ik kruip juist NIET in de slachtofferrol. Deze relatie lijkt niet meer te gaan werken, maar zolang zij twijfelt, ga ik het niet afbreken. Wil haar graag de kans geven om zeker te worden van haar eigen gevoelens voor er stappen gezet worden, of we nou doorgaan of niet. Als zij straks besluit dat het game over is, accepteer ik dat uit liefde voor haar en dan ga ik vefder.

Ik praat haar geen schuldgevoel aan.. Heb haar vannacht ook al gezegd dat ik het begrijp, en ik haar absoluut niks kwalijk neem. Is de waarheid. Waarom zou ik boos op haar zijn? Zij is minstens net zo radeloos als ik, maar dan op een andere manier.

Ik kies er voor om mezelf niet als een slappe afhankelijke dweil op te stellen, maar gewoon als een vent, zoals meerdere mij hebben geadviseerd. Zij moet zelf uitvogelen wat ze nou echt wilt want ze heeft zelf geen idee, ik kan haar daar ook niet meer verder mee helpen, maar ik accepteer haar keuze, wat het dan ook is.
Wat je hier eigenlijk zegt is dat je de ballen niet hebt om het uit te maken, want je grijpt nog steeds naar strohalmen. Zij zegt je dat het gevoel dat ze voor je had niet meer daar is. Het is al zover dat als ze wat van je hoort via whatsapp, dat haar dat irriteert, maar dat irriteert haar niet omdat haar telefoon geluid maakt, maar omdat JIJ het bent.

En nu wil jij het van haar af laten hangen om haar 'de kans te geven niet meer te twijfelen'. Nee, jij wil jezelf niet de mogelijkheid ontnemen dat de hele kleine kans bestaat dat zij het toch goed wil maken, en als jij NU het uit maakt dan heb jij die strohalm niet meer. Dát is de reden dat jij wil wachten.

Maar dit gaat niet meer goedkomen dus misschien moet je eens de conclusie trekken dat de meeste mensen die hier reageren wat ouder zijn dan jij en al vaker met die bijltje gehakt hebben, en dat je daar dus beter naar kunt luisteren.

Jij stelt je op als een puppy. Het maakt niet uit of je zegt dat je dat niet doet want je doet het wel, alleen zie je dat niet. Trek zelf die stekker er uit, en laat het niet van haar af hangen. Wat jij nu doet is niet eerlijk naar haar, en wat zij doet is niet eerlijk naar jou dus jullie zijn beter af zonder elkaar.
pi_149445912
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:07 schreef BlikjeCola96 het volgende:

[..]

Ben inderdaad bang dat dit het geval is. Ze wilt graag dat haar gevoel wordt zoals het was. Kan helaas niet in haar hoofd kijken en ben bang voor ergste. Voorlopig laat ik het allemaal even los en wil ik haar de gelegenheid gunnen goed na te denken over haar gevoelens. Als ze het echt 100% zat was was het al uit geweest. Zij is nu ook onzeker en dat gun ik haar niet, eerst moet ze zeker zijn van haar gevoelens, ook als dit voor mij rot uitpakt. Het enige wat ik kan doen is haar laten zien dat ik het zelf ook kan, zodat ze zich in ieder geval niet belemmerd voelt.
Ik heb nog nooit een goede afloop gehoord bij een vrouw met relatietwijfels. Maar ik hoop voor je dat het anders uitpakt. Probeer geen keuze bij haar te forceren. Het beste waar je op kan hopen is dat ze door afstand te nemen jou gaat missen, terwijl jij laat zien dat je zelfstandig genoeg bent om zonder haar te kunnen.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 14:21:49 #36
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149445927
Myrr, ik beantwoord je zo dit is niet handig vanaf mobiel. Coolguy, ik ga eens goed nadenken over jouw woorden. ben jullie allemaal in ieder geval heel dankbaar voor alle geïnvesteerde tijd en moeite
  zaterdag 7 februari 2015 @ 14:24:55 #37
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149445983
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een goede afloop gehoord bij een vrouw met relatietwijfels. Maar ik hoop voor je dat het anders uitpakt. Probeer geen keuze bij haar te forceren. Het beste waar je op kan hopen is dat ze door afstand te nemen jou gaat missen, terwijl jij laat zien dat je zelfstandig genoeg bent om zonder haar te kunnen.
Dat is idd onderdeel van mijn plan. Laten zien dat ik mezelf wel red. Laat haar lekker even alleen, en laat haar nadenken. Zolang zij verward is en niet weet wat ze wilt, is uitmaken belachelijk, dat is pas schofterug en zielig. Wil dat zij zeker is van haar gevoelens, als blijkt dat zij er echt klaar mee is accepteer ik dat en ga ik verder. Hopen op een goede afloop durf en doe ik al niet meer.
pi_149446024
Je eerste liefde is gewoon vaak de hardste die er is en degene waarin je jezelf het beste leert kennen. Je wordt er totaal irrationeel van en zeker op deze leeftijd. We've all been there. Sorry dat ik wat bot overkom, in mijn ervaring was dit hetgeen waar ik zelf het meeste aan heb gehad. Het breekt het welbekende bord voor de kop iets harder af dan verzachtende woorden en als er iets gedaan moe worden, dan is het het bord dat moet verdwijnen.

Al met al hoop ik dat je er gauw weer bovenop komt. Maar doe jullie beiden een plezier, en hak de knoop door. Des te eerder kun je aan de grijze periode van overdenken, verdrietig, boos en gekwetst zijn, wanhopig op zoek zijn naar afleiding, eerst niet kunnen eten en vervolgens jezelf volproppen (oh nee dat is een vrouwending), zoveel mogelijk poes proberen te regelen en al dat soort dingen beginnen.

:*
  Moderator zaterdag 7 februari 2015 @ 14:27:34 #39
16180 crew  CoolGuy
pi_149446026
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:21 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Myrr, ik beantwoord je zo dit is niet handig vanaf mobiel. Coolguy, ik ga eens goed nadenken over jouw woorden. ben jullie allemaal in ieder geval heel dankbaar voor alle geïnvesteerde tijd en moeite
Begrijp me niet verkeerd kerel. Ik snap heel erg goed dat het kut is. Dat begrijp ik. Het is ook gewoon klote. Maar de weg die je nu bewandeld is niet de juiste, omdat wat je nu doet niet gaat opleveren wat jij wil. Er is ook geen weg die je kúnt bewandelen die gaat opleveren wat jij wil, want dat is niet aan jou, maar aan haar.

Maar je moet hier wel mee omgaan met deze situatie, los van of je haar daarmee terug krijgt of niet, want dat gaat niet gebeuren, en als je er dan mee omgaat, dan kun je dat doen op een goede manier en op een minder goede manier.

Dat puppy gedrag van je is de minder goede manier. Ik snap heel goed dat je haar mist en van haar houdt en je een soort van wanhoop in je hebt, en dan lijken de dingen die je dan van plan bent te doen het beste om te doen, maar dat IS niet zo. Het LIJKT alleen maar zo. Jij moet uiteindelijk toch met jezelf door, zonder haar, dus moet je doen wat het beste is voor JOU, niet voor haar. En het beste voor jou is dat jij gewoon een ruggengraat krijgt, die knoop doorhakt, en verder gaat met je leven.

Zij is niet de laatste meid die je tegenkomt al lijkt dat voor jou misschien nu wel zo. Het gaat echt goedkomen (met jou, niet tussen jullie), maar dat duurt nou eenmaal even, daar kun je niet onderuit.
  Moderator zaterdag 7 februari 2015 @ 14:30:00 #40
16180 crew  CoolGuy
pi_149446076
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:24 schreef BlikjeCola96 het volgende:

[..]

Dat is idd onderdeel van mijn plan. Laten zien dat ik mezelf wel red. Laat haar lekker even alleen, en laat haar nadenken. Zolang zij verward is en niet weet wat ze wilt, is uitmaken belachelijk, dat is pas schofterug en zielig. Wil dat zij zeker is van haar gevoelens, als blijkt dat zij er echt klaar mee is accepteer ik dat en ga ik verder. Hopen op een goede afloop durf en doe ik al niet meer.
Nee, want die actie is er nog steeds op gericht om HAAR iets in te laten zien. Je doet nog steeds vanalles omwille van haar. Zij moet je prioriteit niet zijn, jij moet zelf je eigen prioriteit zijn. Wat jij wil is haar laten zien van 'kijk ik red t zonder jou ook prima' en dat haar reactie dan is 'oh blikje ik wil je terug' maar dat werkt niet.

Waarom werkt dat niet? Omdat je het zelf niet gelooft, niet meent, je voert een act op, een show. Zij weet dat heel erg goed, want je doet t niet omdat je je werkelijk zo voelt, je doet het om haar wat te laten zien. Het gaat gewoon niet werken wat jij voor ogen hebt. Zoals ik al zei, jij bent in de onderhandelingsfase.

"Als ik nou dit en dat laat zien, dan ziet zij dat X, en dan gebeurt er Y". Nee, dat werkt niet.
pi_149446275
Ik zie het nu als naar buiten moeten stappen terwijl er buiten een sneeuwstorm is maar je moét op een bepaalde bestemming komen. Je kunt je dan beter gewoon schrap zetten en de storm trotseren, des te eerder je vertrekt, des te minder lang je er tegenop hoeft te kijken en des te eerder je er doorheen bent.

En het gaat een lange wandeling zijn met hele diepe dalen maar ook veel pieken... Weken, maanden, misschien een jaar of anderhalf (gok niet dat dat het geval gaat zijn. Zeven maanden is niet relatief lang maar zo lang duurde het bij mij na drie jaar relatie met nog 14 maanden nasleep/loslaten tot het echt definitief uit was). Ik heb erger te verduren gehad in mijn jeugd maar intensere pijn dan liefdesverdriet kan ik me niet voorstellen.

Uiteindelijk kom je er sterker en beter uit, het is een intensief en leerzaam proces. En dit klinkt ontzettend zweverig allemaal :').

Over een tijdje is het allemaal nog maar een vage herinnering, snap je niet waar je je zo druk om hebt kunnen maken en brengt het geen emotie meer bij je los (hooguit wat hele lichte vlagen), enkel herinnering.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2015 14:42:32 ]
pi_149447169
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:39 schreef Myrr het volgende:
Over een tijdje is het allemaal nog maar een vage herinnering, snap je niet waar je je zo druk om hebt kunnen maken en brengt het geen emotie meer bij je los (hooguit wat hele lichte vlagen), enkel herinnering.
Dit is echt een heel goed dingetje om te onthouden inderdaad. Verder vind ik wel dat TS vooral lekker zelf moet weten of het aan is of uit... Lekker boeiend. Het gaat om de situatie zoals die is. Hij wil een tijdje geen contact; of je het nou aan noemt of uit, de situatie blijft hetzelfde. Zelf zou ik er ook niet voor kiezen, maar dat is omdat ik teveel emotionele waarde zou hechten aan het labeltje 'aan'. Het kan prima, je moet alleen kijken naar je eigen motivatie ervoor.

TS moet gewoon lekker zijn eigen ding gaan doen en daarna ziet hij wel of het goed komt. Je kritiek op zijn emotionele verhaal vind ik niet helemaal terecht overigens. Ja, ze leest hier misschien mee. Maar dat is in dat geval toch echt haar eigen keus. TS mag toch zeker wel zijn eigen verwoordingen gebruiken? En het is haar eigen keus of zij zich daar wel of niet door laat beïnvloeden, net zoals het TS zijn keus kan zijn om zijn geluk enorm te laten afhangen van de twijfels van zijn vriendin.
pi_149447286
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:07 schreef BlikjeCola96 het volgende:

[..]

Dus laatste paar weken krijgt ze constant allerlei whatsappjes van je waar je je controle op verliest en zo afhankelijk overkomt. Dan stelt ze even voor om het wat te rusten, qua berichten en twee weken later kom jij met een ultimatum (of een keuze zoals jij het verwoordt). Dat komt wel zo wanhopig over, dat het einde van de relatie echt aan jezelf te danken is.
pi_149447514
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb nog nooit een goede afloop gehoord bij een vrouw met relatietwijfels
En zéker niet al na een paar maanden. Het is niet dat ze al 7 jaar bij elkaar zijn of zo.

En allemachtig, wat kan TS er over peinzen en praten. Ik lees het niet eens allemaal, want het is zoveel bla bla. Ik zou er als vrouw echt enorm op afknappen. En zover ik weet is zij bekend met dit topic :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149447534
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En zéker niet al na een paar maanden. Het is niet dat ze al 7 jaar bij elkaar zijn of zo.

En allemachtig, wat kan TS er over peinzen en praten. Ik lees het niet eens allemaal, want het is zoveel bla bla. Ik zou er als vrouw echt enorm op afknappen. En zover ik weet is zij bekend met dit topic :X
TS is dan ook het wijf in de relatie.
  Moderator zaterdag 7 februari 2015 @ 15:44:41 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149447727
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat hadden we in deel 1 gezegd over mannen die wanhopig over komen? -O-

Sterkte TS, het ziet er allemaal niet best uit. Alhoewel ik nog niet echt overtuigd ben dat dit geen troll is. Allemaal net wat te toevallig incl. dat Vivaforum.
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:50 schreef MaJo het volgende:
Man wat kom je wanhopig over :X als vrouwen ergens allergisch voor zijn en een zesde zintuig voor hebben is dat het wel. Wanhoop is niet sexy :N

Eerlijk gezegd denk ik dat dit al einde oefening is. Twee weken helemaal geen contact doe je alleen als je dingen goed op een rijtje wil zetten, niet als je je ergert aan iets kleins.

Sterkte :*
Maar TS is gewoon niet voor rede vatbaar, hij blijft vastklampen aan iets wat er niet is.

Het is nu een kwestie van verdergaan. Vergeet haar en leer ervan!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 7 februari 2015 @ 15:46:11 #47
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149447765
En please lighten up dude, je bent wel heel dramatisch :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149447885
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:46 schreef MaJo het volgende:
Hij is nog maar 18, toch? Ach ja, hij leert er hopelijk van voor een volgende relatie. Dit sleept zich nog een tijdje voort tot zij de knoop doorhakt. Nu vindt ze het waarschijnlijk nog wat sneu en vreest zijn dramatische reactie.
pi_149448149
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:42 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Echt zum kotzen meneertje, want daar kies je toch echt helemaal zelf voor. Kun je het lekker nobel proberen te vinden in het kader van jouw enorme liefde om zo je ondermaatse zelfvertrouwen op te vijzelen, maar diep van binnen weet je heus wel dat dit niet zo werkt.

quote:
Geinig dat je er vanuit uit gaat dat zij jouw hulp nodig heeft, maar dat is ook best logisch zodat je niet aan je eigen shit hoeft te werken.

quote:
Je dopt je eigen boontjes niet, door zo van de toren te blazen. Je stelt nog steeds alles ondergeschikt aan haar. Met al je bagage, kom op man :')

quote:
Als ik voor iemand ga, doe ik het vol. Maar ik verwacht er wel iets voor terug te krijgen. Ze doet dit niet expres, ik neem het haar ook niet kwalijk, maar ik verdien het niet om in twijfel te zitten en me rot te voelen. Daarom moet er nu wat gebeuren.[/qote]

Ja man, zij moet iets doen omdat jij je rot voelt. Je gaat niet vol ergens voor als je voorwaarden eraan hangt en zelf niet de ballen hebt om het af te kappen als het je niet bevalt.

[quote]Waarschijnlijk zien we elkaar morgen, ga haar precies op de hoogte stellen van wat ik vind, en hoe ik het voor me zie en ga haar de keuze geven.
Die keuze heeft ze al, net als jij. Als je echt iets van een relatie, zul je moeten babbelen over hoe jullie het willen. Samen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:00 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Nobele vent hoor...

quote:
Zou mooi worden dat je haar kwalijk neemt en boos wordt, want je zit samen in die relatie.

quote:
Selectief much...
Echt :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:24 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Kom op man, dat plan heb je dus niet voor jezelf. Hoe bewijs je je zelfstandigheid als je werkelijk met alles haar in je achterhoofd houdt?! En vergeet die white knight meets damsel in distress act, want het gaat uiteindelijk toch echt weer om jou. De bevestiging dat jij een toffe peer bent die er alles aan doet boehoehoe.
Als jij niet eens flink achter de oren gaat krabben om eens echt voor jezelf te kiezen, dan is het wachten tot je volgende relatietopic...

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:36 schreef Scorpie het volgende:
TS is dan ook het wijf in de relatie.
Dit ja
pi_149448189
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 16:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Echt zum kotzen meneertje, want daar kies je toch echt helemaal zelf voor. Kun je het lekker nobel proberen te vinden in het kader van jouw enorme liefde om zo je ondermaatse zelfvertrouwen op te vijzelen, maar diep van binnen weet je heus wel dat dit niet zo werkt.

[..]

Geinig dat je er vanuit uit gaat dat zij jouw hulp nodig heeft, maar dat is ook best logisch zodat je niet aan je eigen shit hoeft te werken.

[..]

Je dopt je eigen boontjes niet, door zo van de toren te blazen. Je stelt nog steeds alles ondergeschikt aan haar. Met al je bagage, kom op man :')

[..]

Die keuze heeft ze al, net als jij. Als je echt iets van een relatie, zul je moeten babbelen over hoe jullie het willen. Samen.

[..]

Nobele vent hoor...

[..]

Zou mooi worden dat je haar kwalijk neemt en boos wordt, want je zit samen in die relatie.

[..]

Selectief much...
Echt :')

[..]

Kom op man, dat plan heb je dus niet voor jezelf. Hoe bewijs je je zelfstandigheid als je werkelijk met alles haar in je achterhoofd houdt?! En vergeet die white knight meets damsel in distress act, want het gaat uiteindelijk toch echt weer om jou. De bevestiging dat jij een toffe peer bent die er alles aan doet boehoehoe.
Als jij niet eens flink achter de oren gaat krabben om eens echt voor jezelf te kiezen, dan is het wachten tot je volgende relatietopic...

[..]

Dit ja
Trouw met mij.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 16:05:06 #51
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149448191
Ik ga t zelf met haar afhandelen. I'm out.
pi_149448317
verstandig! succes!
pi_149448820
Hoera, de tompoucen!
pi_149449952
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:46 schreef MaJo het volgende:
Hij is verliefd, wat wil je.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:06:33 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149450794
Tompoezen :9

Oprotten Deckard, dat was mijn weddenschap!
Resistance is futile.
pi_149451066
Dit soort shit hoort erbij TS. Er komt een dag dat je zelf de koers mede bepaalt. En dan zul je ook inzien dat je te goed bent voor halfbakken affectie van een dom snolletje, al dan niet later te nuanceren. Maar dat is later. Eis het beste, neem nooit genoegen met minder :)
pi_149451122
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:06 schreef Seven. het volgende:
Tompoezen :9

Oprotten Deckard, dat was mijn weddenschap!
Ik was gewoon blij voor je ( mag ik eentje?)
  zaterdag 7 februari 2015 @ 20:18:53 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_149454142
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:22 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik was gewoon blij voor je ( mag ik eentje?)
Uiteraard. En ik vind het kut voor TS.
Resistance is futile.
pi_149454834
Volgens mij heeft TS het gewoon aan zichzelf te danken, met zijn verstikkende gedrag. En nu zegt hij dat hij het doorheeft, maar hij zet zijn verstikkende gedrag nu juist op stand 120% door te beginnen over bagage, verplicht ja en amen moeten zeggen, en die hele agressieve slachtofferrol die erbij komt kijken. Als hij gewoon normaal had gedaan (eerder al in de relatie) was er denk ik weinig aan de hand geweest.

Dat verklaart ook waarom het leuk is als ze bij elkaar waren, dan heb je aandacht voor elkaar, dat is logisch, maar als je niet bij elkaar bent moet je niet verwachten dat je nog steeds 90% van de tijd met elkaar bezig bent. Dan kan je wel boos worden dat zij niet eerlijk naar jou is geweest, maar je zet haar ook wel steeds in een enorm lastige positie.

Overigens, wij vinden TS al enorm vermoeiend met zijn hypergedrag, laat staan die vriendin die dit allemaal moet ondergaan. Ik heb medelijden met haar.
pi_149460331
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 16:05 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Ik ga t zelf met haar afhandelen. I'm out.
we appen he

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')