Analistenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom live sport uitzenden als je het ook een half uur later uit kan zenden?
Waarom eerlijk nieuws geven, als ik alles kan herkauwen van wat politici mij voeren? Desnoods wachten we weken op het binnenhof! Geen commentaar, is ook commentaar!quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom live sport uitzenden als je het ook een half uur later uit kan zenden?
Als je lacht bij bananaplit en de herhalingen van A van Duijn, dan snap je die humor niet nee, lekker TROS blijven kijken is mijn advies!quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Leuk? Zal wel een cultuurverschil zijn.
Lekkere Doktor Buttplug Pizzas!quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
pax en ik genieten van Amerikaanse talkshow humor
Kijk dat is nog eens wat anders dan dat Aldi blikbier! Topshow.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb je allemaal op je pizza gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie wilden eerst geen cherrytomaates op jullie pizza?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer kom je weer eens cossen? Da COS misses u lots!!!quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Moet jij niet trollen in het Utopia topic
FC Groningen natuurlijk!quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:37 schreef Max23 het volgende:
Wat gaan jullie kijken vanavond trouwens?
Atlético Madrid - FC Barcelona natuurlijk!quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:37 schreef Max23 het volgende:
Wat gaan jullie kijken vanavond trouwens?
2 pizza's waarvan 1 afgebeeldquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal op je pizza gedaan
Nou, ik mis Lot helemaal nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer eens cossen? Da COS misses u lots!!!
Klinkt goed. Topsportersmaaltijdquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
2 pizza's waarvan 1 afgebeeld
1 met tomaatjes mozzarella basilicum oregano en pesto en serano ham
de andere een klassieke hawaii met ham en ananas en nog wat tomaatjes die over waren
Genot
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:42 schreef waxmask het volgende:
HOE, dat ben je Will, net als je kinderen HOEREN zijn....
Hij zegt nooit wat, toch is hij regelmatig tafelheer.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die tafelheer heeft echt nog niets zinnigs gezegd.
Wie is het?
Iemand die Ranomi geneukt heeftquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die tafelheer heeft echt nog niets zinnigs gezegd.
Wie is het?
Drie punten waard.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Die songfestival jurk, die jurk, die jurk .....
Imca Marina.quote:
Ik hou niet van Willeke Alberti. Mag voor jou iets nostalgisch zijn, ik vind haar niet echt wat. En Hoogie heeft echt NIETS gezegd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Imca Marina.
Mooie gasten. Doe maar negatief. Die mensen deugen.
Anderen tot helden verheffen is je eigen minderwaardigheidscomplex toegeven.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:55 schreef tong80 het volgende:
Wat een jankposts.
Doe negatief als het nodig is. Dit was mooi. Pieter is een held Willeke is een heldin. Johjnie is opweg een held te worden.
quote:
Ik neem aan omdat het kanquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom van Groningen via de afsluitdijk naar Amsterdam?
Is doorgaans minstens net zo snel als via de bewoonde wereld.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Wat ben jij negatief zeg.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die Ralph Keuning voor eng figuur.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten we verplicht gezellig doen, hier?
Klaag dan niet over mijn posts met een zure omranding.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet?Waarom ben jij zo zwart-wit?
Dan klinkt het nog verder weg, want ja het noorden, dat is echt het einde van de wereldquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Mijn ervaring is dat binnendoor via de polder sneller is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is doorgaans minstens net zo snel als via de bewoonde wereld.
quote:
Hier heeft hij ook een klap duiten voor gevangen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:48 schreef Type-R het volgende:
Iemand die een pindakaas vloer maakt als kunst kan ik niet serieus nemen als kunstenaar
Ik denk dat ISIS Rik van de Westelaken te pakken heeft. Nu gaan ze hem van het NOS gebouw afgooien.quote:
Ik vind het zo wel even heel eng worden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ISIS Rik van de Westelaken te pakken heeft. Nu gaan ze hem van het NOS gebouw afgooien.
quote:
Vanavond o.a. Jinek . Ze zit daar alleen om meer kijkcijfers te trekken.quote:Eva Jinek verliet het NOS Journaal, ze wilde meer interviewen in plaats van presenteren. En het liefst in een late night talkshow. Die kreeg ze begin deze maand, in de winterstop van Pauw. Een heftig begin, in de eerste week kreeg ze meteen de aanslagen in Parijs voor haar kiezen. En de bank waarop de gasten zitten werd een veelbesproken issue. Tot 27 februari loopt haar talkshow ‘Jinek’ nog, tijd voor een tussentijdse beschouwing!
Ze is ook gewoon een slechte interviewster, gaat veel te weinig in op wat mensen zeggen imo.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanavond o.a. Jinek . Ze zit daar alleen om meer kijkcijfers te trekken.
Gisterenavond was een dieptepunt: laagte record 370.000. Op Nederland 1 werd nog zo gezegd, dat Jinek op Nederland 2 begon. Maar ja, als je Peter R de Vries weer uitnodigt, haken de mensen ook snel af. RTL Late night weer 922.000.
Iedereen is Jinek moe
-Met haar onsympathieke kop
-Schimmel ogen
-Ze is niet spontaan
-IJskonijn
-Trapt open deuren in
-Met haar kut accent
-Ze is wereldvreemd (denkt dat 150.000 euro een middeninkomen is bijvoorbeeld).
-En ze heeft de neiging om zacht te gaan praten. A la Joep Schreuder
En vergeet die lelijke bank niet!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze is ook gewoon een slechte interviewster, gaat veel te weinig in op wat mensen zeggen imo.
Je bent zelf een lelijke bank.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
En vergeet die lelijke bank niet!
Wat een kutgrap.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we die niet in NL
Die komt wel vaker, zoals veel gasten daar wel vaker zitten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zit dat enge figuur van een Paulien Cornelisse aan tafel.
Je bent zelf een grap.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kutgrap.
Doe wat beter je best wil je
We hebben het dan specifiek over de mediauitzending.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Die komt wel vaker, zoals veel gasten daar wel vaker zitten.
Komt zo.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:11 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaat het helemaal niet over gisteren?
ik kijk speciaal om matthijs zeven kleuren stront te zien schijtenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:11 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaat het helemaal niet over gisteren?
Ik ben blij dat Matthijs ongedeerd is teruggekeerd in de Westergasfabriek. Hopelijk is zijn fiets ook schadevrij.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik kijk speciaal om matthijs zeven kleuren stront te zien schijten
Ja als je op live tv wat wilt zeggen met een nepwapen kun je beter nu bij DWDD het beeld in lopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat Ramses dit maar zingen, Typhoon.
Het gaat om je schijtlollige spelling, dom varken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want daarna mag je niet honden leuk vinden
Dan hoop ik dat je zeer geduldig bent.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wacht op een goede comeback van Davy.
Volgens mij ben je gewoon jelly omdat jij alleen een vis hebt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat om je schijtlollige spelling, dom varken.
Oke bedankt davyquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon jelly omdat jij alleen een vis hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je zeer geduldig bent.
Wij hebben ook vissen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon jelly omdat jij alleen een vis hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Lesbischer dan zij worden ze niet.
Ze heeft een vriend! Stond zo'n jaar geleden in Spoor (blad van NS)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kijkt er ook naar. Moet je je dagelijkse zuurquotum halen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:33 schreef Zipportal het volgende:
Dat hier nog 1,7 miljoen mensen naar kijken.
http://www.nu.nl/achterkl(...)-in-verwachting.htmlquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verbaast me oprecht.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-in-verwachting.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |