Klaag dan niet over mijn posts met een zure omranding.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet?Waarom ben jij zo zwart-wit?
Dan klinkt het nog verder weg, want ja het noorden, dat is echt het einde van de wereldquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:27 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom van Groningen via de afsluitdijk naar Amsterdam?
Mijn ervaring is dat binnendoor via de polder sneller is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is doorgaans minstens net zo snel als via de bewoonde wereld.
quote:
Hier heeft hij ook een klap duiten voor gevangen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:48 schreef Type-R het volgende:
Iemand die een pindakaas vloer maakt als kunst kan ik niet serieus nemen als kunstenaar
Ik denk dat ISIS Rik van de Westelaken te pakken heeft. Nu gaan ze hem van het NOS gebouw afgooien.quote:
Ik vind het zo wel even heel eng worden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ISIS Rik van de Westelaken te pakken heeft. Nu gaan ze hem van het NOS gebouw afgooien.
quote:
Vanavond o.a. Jinek . Ze zit daar alleen om meer kijkcijfers te trekken.quote:Eva Jinek verliet het NOS Journaal, ze wilde meer interviewen in plaats van presenteren. En het liefst in een late night talkshow. Die kreeg ze begin deze maand, in de winterstop van Pauw. Een heftig begin, in de eerste week kreeg ze meteen de aanslagen in Parijs voor haar kiezen. En de bank waarop de gasten zitten werd een veelbesproken issue. Tot 27 februari loopt haar talkshow ‘Jinek’ nog, tijd voor een tussentijdse beschouwing!
Ze is ook gewoon een slechte interviewster, gaat veel te weinig in op wat mensen zeggen imo.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanavond o.a. Jinek . Ze zit daar alleen om meer kijkcijfers te trekken.
Gisterenavond was een dieptepunt: laagte record 370.000. Op Nederland 1 werd nog zo gezegd, dat Jinek op Nederland 2 begon. Maar ja, als je Peter R de Vries weer uitnodigt, haken de mensen ook snel af. RTL Late night weer 922.000.
Iedereen is Jinek moe
-Met haar onsympathieke kop
-Schimmel ogen
-Ze is niet spontaan
-IJskonijn
-Trapt open deuren in
-Met haar kut accent
-Ze is wereldvreemd (denkt dat 150.000 euro een middeninkomen is bijvoorbeeld).
-En ze heeft de neiging om zacht te gaan praten. A la Joep Schreuder
En vergeet die lelijke bank niet!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze is ook gewoon een slechte interviewster, gaat veel te weinig in op wat mensen zeggen imo.
Je bent zelf een lelijke bank.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
En vergeet die lelijke bank niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |