Ik dacht ...ik reageer ook even, wordt toch niet geplaatst. Wel dus.Dat ze genoeg te eten hebben, dat de muizen het aanvreten etc. Die Ann tochquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:54 schreef Dotteke het volgende:
De telegraaf maakt het spannend
http://www.telegraaf.nl/p(...)rel_in_Utopia__.html
Premium Telegraafartikel, dus als iemand bij het volledige verhaal kan ... Graag!quote:’Liefde Billy en Ruud niet meer ’reallife’!’
AMSTERDAM -
Lange tijd waren ze, ondanks hun onstuimige liefde en ongeremde ruzies, hét setje dat na Utopia leek te beklijven. Maar de liefde tussen BILLY BAKKER (32) en RUUD ZWAAN (25) is niet langer meer reallife. Onoverkomelijke verschillen lieten hun romance sneuvelen…
Heb je het hele artikel?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:45 schreef Hunter het volgende:
De ’Utopia’- breuk die niemand zag aankomen…![]()
„Billy heeft als dertiger een leeftijd waarop ze graag kinderen wil”, vertelt een ingewijde. „Maar Ruud is een stuk jonger dan zij, en ziet het vaderschap totaal niet zitten.”
In ’haar’ beachclub vertelt Billy dat de liefde ernstig is bekoeld. Al verkeert ze nog in de ontkennende fase. Ondertussen ontkent Ruud de breuk.
quote:De ’Utopia’- breuk die niemand zag aankomen…
’Liefde Billy en Ruud niet meer ’reallife’!’
door Vanessa Bontje
Lange tijd waren ze, ondanks hun onstuimige liefde en ongeremde ruzies, hét setje dat na Utopia leek te beklijven. Maar de liefde tussen BILLY BAKKER (32) en RUUD ZWAAN (25) is niet langer meer reallife. Onoverkomelijke verschillen lieten hun romance sneuvelen…
En dat terwijl ze zó overtuigd waren van hun liefde dat Billy in oktober haar weggestemde liefje binnen een etmaal volgde.
Ze namen hun intrek in het huis van Billy’s moeder in Zwolle. „Van hieruit gaan we kijken naar iets dat centraler is gelegen”, vertelde Billy.
Ook van het voorgenomen huwelijk leek het eenmaal buiten te gaan komen. „Ik wil zéker met haar trouwen”, beweerde Ruud stellig, om daar met een knipoog op te laten volgen: „Met een groot feest en dat we een aantal keer kunnen scheiden…”
Telefoons
Ondanks die grap leek Ruud serieus. Hij keerde niet terug naar de winkel waar hij telefoons verkocht, maar startte vorige maand zijn eigen afslank- en coachingsbedrijf. En ook de eerder flierefluitende kunstenares Billy pakte de zaken om de financiën op orde te krijgen grondig aan; ze ging in de bediening van de beachclub van de vader van Utopia-vriendin CHARLOTTE MUIS.
Maar een gezamenlijke toekomst lijkt er niet meer in te zitten. „Billy heeft als dertiger een leeftijd waarop ze graag kinderen wil”, vertelt een ingewijde. „Maar Ruud is een stuk jonger dan zij, en ziet het vaderschap totaal niet zitten.”
In ’haar’ beachclub vertelt Billy dat de liefde ernstig is bekoeld. Al verkeert ze nog in de ontkennende fase. „Ze is erg verdrietig, maar houdt zich groot. Eigenlijk wil ze er nog niet echt aan dat het voorbij is”, zegt de insider. Ondertussen ontkent Ruud de breuk. „Nee joh, alles gaat hartstikke goed! Billy en ik uit elkaar? Dan weten anderen meer dan ik...”
Een gek verhaal. We weten dat medewerkers van Utopia hebben geregeld dat iemand van buiten Utopia voor de koeien zorgt op het moment dat de bewoners het laten afweten. De beelden kan je nog vinden op een van de videowebsites, als ik me niet vergis liet Wilco net zijn haren knippen op het moment dat er per ongeluk even geschakeld werd naar de stal waar je een niet-bewoner voor de koeien zag zorgen. Doorgestoken kaart dus, de productie vindt - zeer terecht - het welzijn van de dieren daar belangrijker dan het echt houden. Zouden ze dan wel een kip mogen slachten?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:54 schreef Dotteke het volgende:
De telegraaf maakt het spannend
http://www.telegraaf.nl/p(...)rel_in_Utopia__.html
Nee, een kip slachten mogen ze ook niet. Maar ik denk dat dat meer te maken heeft met al die streamers die alles af mailen bij dit soort dingen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een gek verhaal. We weten dat medewerkers van Utopia hebben geregeld dat iemand van buiten Utopia voor de koeien zorgt op het moment dat de bewoners het laten afweten. De beelden kan je nog vinden op een van de videowebsites, als ik me niet vergis liet Wilco net zijn haren knippen op het moment dat er per ongeluk even geschakeld werd naar de stal waar je een niet-bewoner voor de koeien zag zorgen. Doorgestoken kaart dus, de productie vindt - zeer terecht - het welzijn van de dieren daar belangrijker dan het echt houden. Zouden ze dan wel een kip mogen slachten?
Als vegetariër zou ik het trouwens nog niet eens een slechte zaak vinden als ze dat eens doen maar wel 1 op 1 in plaats van het vlees wat ze kopen.
Dat is inderdaad een goede reden om het schaamrood op je wangen te krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, een kip slachten mogen ze ook niet. Maar ik denk dat dat meer te maken heeft met al die streamers die alles af mailen bij dit soort dingen.
Een kip uit de winkel kopen en eten vinden velen niet erg maar een kip slachten is zielig
Dus toen Vanessa een relatie (...) had met Mark, was ze al heimelijk verliefd op Wilco?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:43 schreef LLgetikt het volgende:
http://www.utopiatvshow.n(...)iebreuk-met-colinda/
Nooit wat van gezien. Opmerkelijk. En loyaal is ie niet want wat zou vriend Mark er van vinden?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus toen Vanessa een relatie (...) had met Mark, was ze al heimelijk verliefd op Wilco?
Mark is volgens mij vooral opgelucht dat ze hem niet aan de poort staat op te wachten. En het zou me niks verbazen als deze 'liefde' bij Vanessa vooral is ingegeven door boosheid om de dumpactie van Mark.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:49 schreef LLgetikt het volgende:
Nooit wat van gezien. Opmerkelijk. En loyaal is ie niet want zou vriend Mark er van vinden?
Das geht ja gar nicht gutquote:Kijkcijferdrama Duitse Utopia: bijna onder miljoen
Geplaatst op maandag 01 juni 2015 om 10:50
John de Mol blijft kijkers verliezen in Duitsland. Zijn dagelijkse realityshow Newtopia, de Duitse versie van Utopia, wordt alsmaar slechter bekeken op tv-zender Sat. 1. Dat melden Duitse media vandaag. Newtopia heeft in de laatste twee dagen van mei twee laagterecords neergezet. Op donderdag noteerde de realityshow zijn laagste marktaandeel tot nu toe (6,4 procent in de doelgroep), terwijl de aflevering van vrijdag het laagte kijkerspubliek tot nu toe trok (1,02 miljoen kijkers).
Newtopia begon eind februari veelbelovend met 2,8 miljoen kijkers en 17 procent marktaandeel, maar die aantallen zijn snel gekelderd.
Duitse media spreken inmiddels van ‘catastrofale kijkcijfers’. Als de kijkcijfers daadwerkelijk onder de miljoengrens zakken, lijkt het einde van de show in zicht.
Newtopia is in Duitsland een schandaalprogramma. Het programma beweert reality te zijn, maar heeft al een aantal keer bewezen de kijker te bedotten.
De Duitse kijker gelooft inmiddels niet meer in de echtheid van Newtopia.
Ja. Dat zou idd kunnen ja. Maar die vrouw vind alles leuk wat mannelijk is en een hartslag heeft. Persoonlijk vind ik het niet kunnen als je met iemand bevriend bent en je gaat met zijn ''ex''. Al ligt deze context wel iets anders (ze is gewoon makkelijk). En na 2 weken spreken ze al over liefdequote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mark is volgens mij vooral opgelucht dat ze hem niet aan de poort staat op te wachten. En het zou me niks verbazen als deze 'liefde' bij Vanessa vooral is ingegeven door boosheid om de dumpactie van Mark.
Nessie is gewoon aandachtsgeilquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:55 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja. Dat zou idd kunnen ja. Maar die vrouw vind alles leuk wat mannelijk is en een hartslag heeft. Persoonlijk vind ik het niet kunnen als je met iemand bevriend bent en je gaat met zijn ''ex''. Al ligt deze context wel iets anders (ze is gewoon makkelijk). En na 2 weken spreken ze al over liefde
Je gaat toch niet in de media je ongenoegen ventileren over wat feitelijk je eigen product is? Ik vind dit nogal onprofessioneel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 02:45 schreef LLgetikt het volgende:
jdm utopia duitsland
http://www.mediacourant.n(...)sland-te-lang-duren/
Hij kan niet goed met de kritiek omgaan dat is wel duidelijk.. en neemt niet de verantwoordelijkheid ervoor maar daarvoor andere exuses waar het aan zou liggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:40 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in de media je ongenoegen ventileren over wat feitelijk je eigen product is? Ik vind dit nogal onprofessioneel.
Hij zal het wel doen om zich ervan te distantiëren, in de hoop dat potentiële kopers denken dat het programma-idee wel goed is, dat het alleen aan de Duitse invulling ervan ligt.
De Mol deed dit bij de Amerikaanse versie ook al, toen die nog liep...
Kan. Maar het kan ook dat intern al besloten is om Newtopia te cancellen (of dat De Mol dit vermoedt) en dat hij gewoon probeert te redden wat er te redden valt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Hij kan niet goed met de kritiek omgaan dat is wel duidelijk.. en neemt niet de verantwoordelijkheid ervoor maar daarvoor andere exuses waar het aan zou liggen.
Vind het nogal goedkoopquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:51 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Kan. Maar het kan ook dat intern al besloten is om Newtopia te cancellen (of dat De Mol dit vermoedt) en dat hij gewoon probeert te redden wat er te redden valt.
Precies wat we nodig hebben. Een rls over een stupide, ongeletterde alcoholiste.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:40 schreef LLgetikt het volgende:
vanessa aka defles krijgt een realitysoap
http://www.telegraaf.nl/t(...)_voor_Vanessa__.html
ramptoerismequote:Op donderdag 25 juni 2015 23:51 schreef mootie het volgende:
Alsof mensen vrijwillig naar die stem gaan luisteren. Dat kan toch helemaal niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onvoorzien ’Utopia’- verdrietTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 06:02 schreef Poezewoes het volgende:
Wilco de boskabouter en zijn liefdesverklaringen naar 2 Eucalypta's is de grootste loser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onvoorzien ’Utopia’- verdriet
Doei Naomiequote:Op donderdag 2 juli 2015 21:42 schreef yaba het volgende:
Giorgio wil zich buiten Utopia-muren niet binden
Ik zie dat er ook nog een rolletje voor Lot is weggelegd in het programma.quote:Bij ONS aan tafel
Release:
tba
Producent:
Just Productions
Productie:
Kook en lifestyle programma
Afleveringen:
16
Presentatie:
Kristel van Eijk & Walter Muis
Zender:
ONS
HÉT KOOK EN LIFESTYLE PROGRAMMA BIJ ONS
In Bij ONS aan tafel nodigt presentatrice Kristel van Eijk elke week een aantal bekende gasten uit in onze Beachclub op één van de mooiste plekjes van Nederland: de Loosdrechtse plassen.
De gezichten van ONS, spraakmakende gasten en bekende Nederlanders nemen samen met Kristel de week door: wat staat er te gebeuren bij de gasten zelf? Wat gebeurt er in het land? Wat zijn de
nieuwtjes in de entertainmentwereld? En wat gebeurt er bij ONS? Natuurlijk wordt er ook gegeten: huiskok Walter Muis maakt elke aflevering een heerlijk gerecht dat aan het einde van de aflevering wordt geproefd door de gasten. Daarnaast is er iedere aflevering muziek met wekelijks een muzikale gast, die zijn/haar favoriete nummer akoestisch ten gehore brengt.
Bij ONS aan tafel krijgt de kijker de leukste uittips, we praten over de laatste trends en de nieuwste gadgets en we behandelen de nieuwste filmreleases. Eigenlijk alles wat ONS interesseert komt voorbij. Bovendien zullen er highlights te zien zijn van wat er komende week te zien is bij ONS.
Category: In productie, TV
aiai, dat wordt weer peterselie in de oren....quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Pappa Muis krijgt een eigen tv-programma
[..]
Ik zie dat er ook nog een rolletje voor Lot is weggelegd in het programma.
ONS is trouwens wat eerst Nostalgienet heette.
Ze is al aan het oefenenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)kim_verstoord__.htmlquote:vr 10 jul 2015, 05:30
’Utopia’-deelnemer begon juist net nieuw leven
Grieks geluk Hakim verstoord
De Griekse droom van HAKIM ELFASSIH (36), de Maastrichtse oliebollenbakker uit Utopia, wordt bedreigd. Door de eurocrisis in het land waar hij op Kreta zijn grote droom liet uitkomen, houdt hij rekening met een abrupt einde. „Ik heb liever niet dat de drachme deze zomer al terugkomt…”
Hakims club aan de Middellandse Zee, onder de rook van Chersonissos.
Wat waren HAKIM en zijn vrouw NAJAT ELFASSIH gelukkig. Hun jarenlange wens om te vertrekken naar Griekenland om er langs de Kretenzer kust een stuk strand uit te baten, ging vorig jaar eindelijk in vervulling. Nog ongewis van wat zich amper een jaar later zou afspelen in Griekenland, ontvouwden Hakim en zijn jonge gezin hun plannen.
Zo gezegd zo gedaan en alles leek goed geregeld. Maar nu hebben zich dus donkere wolken samengepakt boven de driehonderd strandbedden, jetski’s en feesten in Club Sissi onder de rook van Chersonissos, waar wekelijks alleen al op de door Hakim georganiseerde feesten honderden vakantiegangers af komen. Door de twijfel of Griekenland in de eurozone blijft en de problemen die dat tot nu toe in het betalingsverkeer veroorzaakt, houdt Hakim, die zijn kledingzaak na talloze inbraken van de hand deed en in plaats daarvan een webshop startte, zijn adem in.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 06:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)kim_verstoord__.html
Het uitgebreide artikel kan ik niet lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hakims Griekse droom bedreigd!
Hier hele artikel!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Als dat niet gaat falen...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is nu niet dat je een jaar geleden niet kon zien aankomen dat dit zou kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 06:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)kim_verstoord__.html
Het uitgebreide artikel kan ik niet lezen
Filmpje van Lotte en intussen ook van Walter Muis op deze FB paginaquote:Op donderdag 9 juli 2015 02:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze is al aan het oefenen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |