Dan ben ik blij dat het je nu duidelijk is dat ik reageerde op de laatste post voor de mijne.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:14 schreef Joezi het volgende:
Kijk, dit schept wat meer duidelijkheid. Vroeg me al af of het om het artikel ging of de misplaatste post van ene spapaars.
Er is geld nodig voor behandeling. Lijkt me dat je voor je kind alles over hebt. Dus zoek je de media op om dat geld bij elkaar te krijgen. Met stil in een hoekje zitten schieten ze geen stuiver op.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:24 schreef spapaars het volgende:
Niks misplaatst , het is een tragedie, maar wel een persoonlijke.
Lees over inzameling van Amerikaanse vrienden, en geen oproep tot een bijdrage.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:34 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Er is geld nodig voor behandeling. Lijkt me dat je voor je kind alles over hebt. Dus zoek je de media op om dat geld bij elkaar te krijgen. Met stil in een hoekje zitten schieten ze geen stuiver op.
Niets van dat in de krantquote:Op woensdag 2 september 2015 11:44 schreef Copycat het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)ker-en-zamelt-geld-v
Kijk 'm. Voor wat media-aandacht. Bah bah.
Je snapt dat media iets meer behelst dan de krant?quote:
Ik heb gereageerd over dat stukje in de krant.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt dat media iets meer behelst dan de krant?
Dat is denk ik wel de bedoeling. 1,3 miljoen is veel geld. Vragen gaat misschien te ver maar hopen op wat liefdadigheid kan wel. Dat bereik je dan toch via de media.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lees over inzameling van Amerikaanse vrienden, en geen oproep tot een bijdrage.
En als dat ook niet de bedoeling is, kan ik het niet begrijpen waarom Paul de media gebruikt
Dat snap ik. En daar baseer jij je mening op.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:49 schreef spapaars het volgende:
Ik heb gereageerd over dat stukje in de krant.
Begrijp heel goed dat hij alles en iedereen gebruikt voor z'n zoon.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat snap ik. En daar baseer jij je mening op.
Maar feit is dat dat omroep west-verhaal twee dagen eerder verscheen en de kans dus levensgroot is dat De Telegraaf Paul heeft gecontacteerd en daarbij ook heeft gevraagd naar een foto voor bij het verhaal.
Maar logischer is natuurlijk dat Paul hiermee zijn mediageilheid wil bevredigen. Zoals ie immer elke week wel een keer doet.
Peter is ook van alle markten thuis hè.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:59 schreef Cynix ® het volgende:
Peter Nuninga, wie kent hem nog?
[ afbeelding ]
http://www.grootsneek.nl/(...)brommer/#prettyPhoto
Ah, ik dacht al: waarom Mora. Maar hij is er door geïnspiréérd!quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:34 schreef LLgetikt het volgende:
Mark is geïnspireerd door het verrassende horeca-assortiment van Mora.
hij zou toch terug in uto komen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter is ook van alle markten thuis hè.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |