Omdat je ouders het misschien nog als 'hun' huis zien en het niet tof vinden als je de gezellige steenstrips sloopt? Omdat je nooit ongegeneerd kan klagen over verborgen gebreken van vorige bewoners? Omdat je je van de navelstreng wil losweken?quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:29 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ik woon ook nog thuis en ben 27. Mijn ouders gaan een nieuw huis bouwen in de zomer van 2016... Ik neem dit huis over. Dus waarom zou ik weg gaan.
In September ga ik studeren waardoor ik minder kan werken. Daarnaast komt het eerder voor dat ik net rond 350 zit dan 900 omdat het werkafhankelijk isquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar met het inkomen dat je eerder noemde hoef je helemaal geen 500 per maand te lenen?
Ze weten allang wat ik eruit sloop. Kan mij het boeien wat ze er van vinden?quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Omdat je ouders het misschien nog als 'hun' huis zien en het niet tof vinden als je de gezellige steenstrips sloopt? Omdat je nooit ongegeneerd kan klagen over verborgen gebreken van vorige bewoners? Omdat je je van de navelstreng wil losweken?
Het blijven excuses. Dat is niet erg. Maar bepaald nou gewoon eerst zelf wat je wil. Los van wat anderen daar van vinden of van het pad van je broer en zusquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:34 schreef dieenedus het volgende:
[..]
In September ga ik studeren waardoor ik minder kan werken. Daarnaast komt het eerder voor dat ik net rond 350 zit dan 900 omdat het werkafhankelijk is
Zou wel krom zijn, maar als hetzo werkt, jammer dan denk ik zo.. Niet iedereen wilt het risico lopen om 35 jaar met een schuld te lopen. Daarnaast als ze de achterliggende redenen zou weten en weet dat ik zo goed als nooit thuis ben en dan dus maandelijks 500 kwijt zou zijn aan een slaapkamer, dat ze ook enigszins kan inbeelden dat het niet eeuwig zo is. Daarnaast ben ik met een vriendin eerder geneigd om een eigen plekje te zoeken, je deelt dan ook de lasten wat het allemaal net wat makkelijker maakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:01 schreef Anton91 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat je niet echt meer in de smaak gaat vallen als je 28 bent en nog thuis woont, je moet het natuurlijk zelf weten maar het lijkt mij erg lastig om een vriendin te vinden die dan nog een relatie met je wil aangaan.
Eens. Het kan allemaal wel, als je echt wil. En als je niet wil ook prima, maar zeg dat dan gewoon.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het blijven excuses. Dat is niet erg. Maar bepaald nou gewoon eerst zelf wat je wil. Los van wat anderen daar van vinden of van het pad van je broer en zus
Als je niet wil gaan, dan moet je niet gaan. Maar niet lopen miepen dan
Je krijg echt geen hypotheek nu hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:24 schreef dieenedus het volgende:
heerlijke reacties weer, wat heb ik dat gemist in de tijd dat ik vroegah veel op fok zat onder een andere naam
[..]
tussen 360 - 960. Ligt net aan het werk wat er is. Ik ben een uurloner dus probeer zoveel mogelijk uren te maken, maar als het klaar is die dag is het niet anders. De ene keer werk ik mijn ingeroosterde uren (meestal 3-4) en probeer ik 1-2 uur extra mee te pakken, wanneer het erg druk is kan ik zo'n 7 uur maken. Ik wil zelf, puur omdat het financieel veiliger is, een hypotheek uitzoeken als ik voltijds kan werken en dus gewoon zo'n 40 uur per week kan maken. De studie duurt in het meest gunstige geval 3 jaar dus dan zou ik 28 zijn..... in het meest ongunstige 29.
Nu in Nederland wellicht nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:37 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Je krijg echt geen hypotheek nu hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |