Nice is zooo 2014quote:
Ik wacht wel op de foto's van de 18jarige.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:03 schreef Moccie het volgende:
Jullie doen wel sarcastisch allemaal, maar zo verkeerd ziet zij er niet uit. Ik zou daar best wel een kopje koffie mee willen drinken en eventueel meer.
Oke? Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de foto's van de 18jarige.
Nee nee nee, dit is duidelijk een geval van Marseille.quote:
Heeft je moeder je dat niet uitgelegd?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:23 schreef betyar het volgende:
Wat heeft een schaar met seks te maken?
Nee, ik heb niet zo'n moeder.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft je moeder je dat niet uitgelegd?
Nou inderdaad ja, is daar wat mis mee dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zo'n moeder.
Jij hebt het vast gezien toen je pa jou aan neuken was en je moeder lekker met je zus bezig waren in dezelfde kamer? Ome Henk en tante Ingrid keken verlekkerd toe?
Incest is niet verboden, ikzelf vind het nogal walgelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou inderdaad ja, is daar wat mis mee dan?
Je weet het dus welquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:35 schreef betyar het volgende:
[..]
je moeder lekker met je zus bezig waren in dezelfde kamer
Statutory rape.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:47 schreef ems. het volgende:
Waarom een boete? 18 jaar is toch geen probleem
quote:
Klopt. Zeker als het iemand van 18 betreft die niet verkracht is. Verder was haar positie niet zwak.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja joh, rechtsbescherming van mensen in een zwakke positie, wat een onzin zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |