SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door very op 29-01-2015 01:04:48 ]People assume too much.
Stravaquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:02 schreef TheWeeknd het volgende:
welke app?
goed verhaal en veel calorietjes verbrandt!
Verkapte kijk mij dik en tevreden zijn reactiequote:Op woensdag 28 januari 2015 12:19 schreef Zitkussen4 het volgende:
Verkapt kijkt mij sportief zijn topic![]()
Want haaien natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:20 schreef voederbietel het volgende:
Je had wel hartstikke dood kunnen zijn man.
Verdrinking en onderkoeling. Willekeurige volgorde.quote:
Want de watertemperatuur + vloed.quote:
'Nadat ik verdronken was, raakte ik onderkoeld?'quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verdrinking en onderkoeling. Willekeurige volgorde.
Je weet het niet... kan zomaar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Nadat ik verdronken was, raakte ik onderkoeld?'
"Verkapt kijk mij zo tevreden zijn dat ik bevestiging moet zoeken op Fok!"quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:21 schreef very het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij dik en tevreden zijn reactie
Hey, dat was een sportvastkuur en heel wat kilometers geleden. Weinig meer van terug te zienquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:22 schreef muzas het volgende:
[..]![]()
Heb je met je gewicht je gymschoenen al stukgetrapt?
Geen zin in getroll. Ignore-mode engaged.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:23 schreef Zitkussen4 het volgende:
[..]
"Verkapt kijk mij zo tevreden zijn dat ik bevestiging moet zoeken op Fok!"
Onderkoeling is voor mietjesquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verdrinking en onderkoeling. Willekeurige volgorde.
Nou, dat zal allemaal wel meevallen hoorquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:22 schreef Casiotone het volgende:
Dat had slecht af kunnen lopen in het donker.. kans op drijfzand en zeer sterke vloedstroom.
Zo'n dapper persoon trotseert de ijskoude zee, maar ontwijkt de vlijmscherpe opmerkingen van een autistische fokker.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:35 schreef very het volgende:
[..]
Geen zin in getroll. Ignore-mode engaged.
Er zijn al meerdere zwemmers in problemen geraakt, minstens één is er overleden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:36 schreef very het volgende:
[..]
Nou, dat zal allemaal wel meevallen hoor
Ik denk dat je het onderschat maar doe het gerust nog een paar keer hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:36 schreef very het volgende:
Nou, dat zal allemaal wel meevallen hoor![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:44 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere zwemmers in problemen geraakt, minstens één is er overleden.
laatst nog een bericht over drijfzand
http://www.omroepwest.nl/(...)-de-reddingsbrigade-
Natuurlijk zou dat jou nooit gebeuren en waren die mensen die in de problemen raakte amateurs en raken er overal langs de kust mensen in problemen, maar in het donker bij opkomend of aflopend tij dwars door de zandmotor banjeren is behoorlijk risicovol. Maarja living on the edge!
Helaas behoren we tot het menselijke ras en zijn we allemaal mietjes.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:36 schreef very het volgende:
[..]
Onderkoeling is voor mietjes
[..]
Nou, dat zal allemaal wel meevallen hoor
Stel, in het ergste geval loop ik inderdaad in drijfzand. Nou, dan zal ik OF langzaam en voorzichtig op zoek moeten gaan naar een andere route OF gewoon verder zwemmen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:44 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere zwemmers in problemen geraakt, minstens één is er overleden.
laatst nog een bericht over drijfzand
http://www.omroepwest.nl/(...)-de-reddingsbrigade-
Natuurlijk zou dat jou nooit gebeuren en waren die mensen die in de problemen raakte amateurs en raken er overal langs de kust mensen in problemen, maar in het donker bij opkomend of aflopend tij dwars door de zandmotor banjeren is behoorlijk risicovol. Maarja living on the edge!
quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:20 schreef voederbietel het volgende:
Je had wel hartstikke dood kunnen zijn man.
Sorry, maar ik ben toch hetero.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]Alleen homofielen gebruiken het verkleinwoord "dekentje"
Ik ben vanavond ook te zien in "I shouldn't be alive"quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:22 schreef Casiotone het volgende:
Dat had slecht af kunnen lopen in het donker.. kans op drijfzand en zeer sterke vloedstroom.
Welke ben jij?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:27 schreef very het volgende:
OP aangepast met foto. Helaas geen foto van ons zeiknat, want daar was het te donker voor en ik had geen selfie-stick bij me![]()
Rare gebruiken daar in het Westenquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:47 schreef very het volgende:
[..]
Ik krijg wel vaker natte oesters over me heen
We lopen hier een paar jaar voor....dus binnenkort ook bij jou in de buurtquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:48 schreef Zitkussen4 het volgende:
[..]
Rare gebruiken daar in het Westen
Hoog tijd dat ik mij dan maar aanmelden bij anti-revolutionaire of conservatieve partijen, want zulke ontwikkelingen hoef ik hier niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:50 schreef very het volgende:
[..]
We lopen hier een paar jaar voor....dus binnenkort ook bij jou in de buurt
Ik DM je het adresquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Vanmiddag 17:00 bij jou thuis?
En het punt wat je hiermee maken is...?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de speklaag van een walrus, natnek.
Dat Haan inderdaad prima een uur in het Noord Zee water kan liggen zonder onderkoeld te raken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:52 schreef very het volgende:
[..]
En het punt wat je hiermee maken is...?
Dan nog vond ik zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat Haan inderdaad prima een uur in het Noord Zee water kan liggen zonder onderkoeld te raken.
Mooi man.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:54 schreef very het volgende:
[..]
Dan nog vond ik zijnsmiley wel terecht
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef StevieWonder het volgende:
Goed topic, heb even hardop moeten lachen
Nee, ik ben niet ziek en die andere twee ook niet. Alhoewel, die ene klaagt nu opeens wel over buikgriepquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nou, als je 's avonds door het water gaat, dan word je ziek he.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:33 schreef very het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet ziek en die andere twee ook niet. Alhoewel, die ene klaagt nu opeens wel over buikgriep
Godver, gaan we straks alsnog doodquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Giftige stoffen in het water maybe.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:29 schreef StevieWonder het volgende:
Goed topic, heb even hardop moeten lachen
Thanksquote:
Nog gezwommen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:21 schreef very het volgende:
[..]
Thanks
Blijkbaar heb je gelijk, want ik zie verdacht weinig gezeik in dit topic
Met zaklamp had dit verhaal niks anders gelopen hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:45 schreef tharealmb het volgende:
Goed verhaal, onterechte klacht (nog even en dan wil je verlichtte bordjes op een strand.... zonder zaklamp oid heb je daar s'avonds gewoon niks te zoeken.)
maar goed verhaal
" In het donker is het natuurlijk slecht te zien"quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef very het volgende:
[..]
Met zaklamp had dit verhaal niks anders gelopen hoor
In het donker + 3 á 4 km in de verte natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:38 schreef tharealmb het volgende:
[..]
" In het donker is het natuurlijk slecht te zien"
goede zaklamp lost dat wel degelijk op ^_^ maar boeiend dit is leuker
Daarom ook een volgauto met zoeklicht regelen very.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:41 schreef very het volgende:
[..]
In het donker + 3 á 4 km in de verte natuurlijk
Kan je zelfs nog een zaklamp hebben die zo'n afstand kan overbruggen, maar dan zie je natuurlijk nog niks, behalve een lichtstraal.
Liever een hovercraftquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Daarom ook een volgauto met zoeklicht regelen very.
Maakt niet uit...hovercrafts zijn coolquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat hoeft dan niet, want je gaat niet door het water
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |