quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:02 schreef Shandaly het volgende:
Goeiemiddag! (zo voelt het iig al)
Wat een ochtend zeg...
Toen ik Femke's kamer binnen kwam rook het er alsof ze 8 uur geleden flink overgegeven had, en het niet had gemerkt.Maar 'gelukkig' was het geen braaksel, maar 'slechts' een flink overgelopen luier.. pff.... rompertjes maat 80 kunnen gelukkig ook nog steeds naar beneden uit
Vervolgens had ik haar beneden aan de ontbijttafel gezet, met Lars, zodat zij iig konden gaan eten terwijl ik boven de zooi in de wasmachine ging frotten. Kom ik beneden, had ze haar melkbeker omgegooid! Kind zeiknat, dus maar weer mee naar boven en opnieuw omgekleed. Gelukkig had ik de wasmachine op timer gezet, dus kon het er nog bij
Onderweg begon het ook nog eens flink te miezeren en ontbijt voor mezelf was er ook nog eens bij in geschoten... dus...![]()
iemand?
Hopelijk ging het bij jullie soepeler vandaag
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:39 schreef L-E het volgende:
Nu zit Stickertje te kleuren tegenover me aan de eettafel, 'tikkene' met de 'peloode' noemt hij dat
+1quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:53 schreef L-E het volgende:
Tof XM! Komt vast goed (maar ook ik zou het heeeeeeell spannend vinden hoor!)
Ohhh wat heerlijk! <3 <3 <3 Ik kom ook bij jullie wonen ja okee?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn topochtend zette zich nog even voort: ik ben met mn kind de stad in geweest. Zonder wagen of doek naar de bus gelopen, kind helemaal in de gloria wantbus
, en ze heeft zo schattig achter me aan gedrenteld door de stad! En alle winkeljuffen maar vertederd kijken
Ze vond alles interessant, stond zichzelf te bekijken in passpiegels in de winkel, heeft lekker zitten smullen van een broodje bij de Hema, en daarna mochten we alweer met de bus!
![]()
En na 2 dagen geen middagslaapje whatsoever, deed ik haar nu haar slaapzak aan, toverde mijn geheime wapen (de GHB-borst) tevoorschijn, en binnen 2 minuten was ze knockout![]()
![]()
Gezellig!quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:31 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ohhh wat heerlijk! <3 <3 <3 Ik kom ook bij jullie wonen ja okee?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohja, 'goot' is hier ook wel populair, maar dan word ik wel geacht er bij voor te lezen.
Ik kan in Chrome al weken niet inloggen, maar in Safari wel!quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nu alleen nog de gegevens voor de kinderopvangtoeslag wijzigen, maar de site lijkt plat te liggen, al 3 dagenKunnen jullie wel inloggen of ook niet?
Oh! Thx!quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:57 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik kan in Chrome al weken niet inloggen, maar in Safari wel!
Saar doet dat ook pas echt sinds een maand of twee! Er is dus nog hoopquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, of snel hoofd wegdraaien.
Maar Noor is niet zo knuffelig en kusserig helaas. Als we weggaan of zij naar bed gaat, dan krijgen we er 1 (als we er om vragen), maar nooit zomaar.
Ja inderdaad... en dat geldt wat mij betreft zowel voor dat broekie dat het NOS-gebouw binnendrong, als voor die politieagenten die m totaal overspannen kwamen 'overmeesteren'.quote:
Eskimootjequote:Op donderdag 29 januari 2015 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
Isa geeft tegenwoordig wel kusjes, met speen en al in. En ze aait steeds vaker mijn haar, zo liefEn toen ik gisterochtend veel te vroeg met haar naar beneden ging (ik droeg haar) keek ze me lachend aan, kwam heel dicht met haar gezichtje bij het mijne (ik natuurlijk meteen achterdochtig) en wreef toen haar neus tegen de mijne aan
Nou mensen, hoe lief is dat!
Een dikke kus voor je slechte nachtrustquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:33 schreef Cwen het volgende:
Alles en iedereen krijgt hier kusjes. Ook de poezen, haar eten, de muur, de vriezer... Uit liefde of als charme-offensief en het verschil is niet altijd even duidelijk
.
Vannacht twee flinke pseudokroep aanvallen doorgemaakt. Gelukkig wist ik wat het was, dus geen paniek, maar ik heb nu voor de 3e nacht op rij nauwelijks geslapen...
Huilen, gillen/schreeuwen en drama als 1 dingetje niet exact mag/lukt zoals hij het in gedachten had.quote:
I know. Maar het was een tijdje over en ineens weer zo'n dag.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:39 schreef Moppert het volgende:
Ja dat herken ik wel!maar het hoort er wel echt bij
Ik zou kiezen voor vredig naar binnen werken op schoot.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:04 schreef Hallmark het volgende:
OK papa heeft een vraag.
Dochter van anderhalf weigert nu om in d'r stoel te gaan zitten. De enige manier waarop ik vredig het eten naar binnen krijg, is als ze bij mij op schoot zit.
Bij moeders thuis (wij latten) gaat het wel goed.
Eén oplossing is gewoon in die kinderstoel vastzetten en aan de andere kant van de kamer gaan zitten. Dat levert vijf minuten hysterie op, maar daarna wordt ze rustig en als ik nu.nl heb gelezen, dan is de pap op.
Maar ik vind het weinig bevredigend. Iemand een beter idee?
Nee, kan me voorstellen dat dat weinig bevredigend is. Mijn kind heeft dat eigenlijk vooral op momenten dat ze er door heen zit, heel moe is, en het gewoon zat is. Dan lukt het op schoot wel. Dus ik zie het dan als een signaal dat ze het niet trekt en dat ze iets anders nodig heeft op dat moment. Maar dat is misschien bij ieder kind weer anders. Ik denk dat het vooral iets is wat je zelf moet inschatten.. Heeft ze je misschien gemist, waardoor ze graag bij je wil zitten? Helpt het om haar eerst even lekker te knuffelen en dat fysieke contact te geven voordat je haar in de stoel zet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:04 schreef Hallmark het volgende:
OK papa heeft een vraag.
Dochter van anderhalf weigert nu om in d'r stoel te gaan zitten. De enige manier waarop ik vredig het eten naar binnen krijg, is als ze bij mij op schoot zit.
Bij moeders thuis (wij latten) gaat het wel goed.
Eén oplossing is gewoon in die kinderstoel vastzetten en aan de andere kant van de kamer gaan zitten. Dat levert vijf minuten hysterie op, maar daarna wordt ze rustig en als ik nu.nl heb gelezen, dan is de pap op.
Maar ik vind het weinig bevredigend. Iemand een beter idee?
Die van de Hema!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:15 schreef Moppert het volgende:
Welke rietjesbeker vinden jullie het fijnst?
Ja!quote:
Ik heb nog een isi drintrainer liggen volgens mij kan die in een Bibi fles maar ook in een avent fles past deze. Zoek je zoiets?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:32 schreef Moppert het volgende:
Die van de avent draait hij doorheel irritant vind ik dat. De hema is weer zo groot.
![]()
Ik zocht stiekem huist een andere dan die 2![]()
Beekse bergen is leuk! wel echt een groot stuk om steeds te moeten lopen.
Wij hebben een 'speciaal voor in de auto' tula. zodat er altijd een tula mee is.
We zijn dan dus de hele dag samen geweest... ik kan het dus moeilijk verklaren. Het is wel begonnen toen ze oorpijn kreeg (maar dat is bijna over). Sindsdien lijkt het wel alsof die stoel ineens niet meer goed is, terwijl er geen probleem is met de Ikea stoel bij m'n vriendin.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:51 schreef Franny_G het volgende:
Mijn kind heeft dat eigenlijk vooral op momenten dat ze er door heen zit, heel moe is, en het gewoon zat is. Dan lukt het op schoot wel. Dus ik zie het dan als een signaal dat ze het niet trekt en dat ze iets anders nodig heeft op dat moment. Maar dat is misschien bij ieder kind weer anders. Ik denk dat het vooral iets is wat je zelf moet inschatten.. Heeft ze je misschien gemist, waardoor ze graag bij je wil zitten? Helpt het om haar eerst even lekker te knuffelen en dat fysieke contact te geven voordat je haar in de stoel zet?
Jasje pas aan vlak voor vertrek naar werk. Of met een motiefje, dan vallen vlekken minder opquote:Op zondag 1 februari 2015 10:49 schreef Hallmark het volgende:
Ik wil best voor de lieve vrede gaan, maar dan moet ik helaas wel wat dingen wijzigen in de routine. Pap-handjes aan m'n colbertje, dat schiet niet op
In dat geval zou ik eerlijk gezegd niet voor die lieve vrede gaan en proberen door te zetten. Want het is niet heel handig inderdaad, en het kan een kwestie van gewenning zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:49 schreef Hallmark het volgende:
Bedankt voor de reacties.
[..]
We zijn dan dus de hele dag samen geweest... ik kan het dus moeilijk verklaren. Het is wel begonnen toen ze oorpijn kreeg (maar dat is bijna over). Sindsdien lijkt het wel alsof die stoel ineens niet meer goed is, terwijl er geen probleem is met de Ikea stoel bij m'n vriendin.
Ik wil best voor de lieve vrede gaan, maar dan moet ik helaas wel wat dingen wijzigen in de routine. Pap-handjes aan m'n colbertje, dat schiet niet op
Waarom dat? Heeft zij een eenpersoonsbed inmiddels?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:02 schreef Cwen het volgende:
Bohhh XM, dat wil ik ook... Ik slaap al 5 nachten in of naast Ellie's bed.
Dat is het leuke van 1 jaar oud zijn en Rapley; het maakt totaal niet uit hoe het erin komt.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:54 schreef Shandaly het volgende:
Sommige fases schijnen 18 jaar te kunnen duren...
Franny, klinkt lekker zo'n tompouceIn het kader van Rapley maar meteen met de lastige dingen beginnen?
(Ik had vroeger een docent, en die vertelde vaak dat als zijn dochter weer eens met een nieuw vriendje thuis kwam, hij die arme jongens altijd een tompouce of een bossche bol voorzette. Onder het mom "eens kijken hoe ze zich daar op een nette manier mee redden" Moet er nog altijd aan denken als ik zelf zoiets eet)
Oeps, sorry! Baby steps he, baby stepsquote:Op maandag 2 februari 2015 13:29 schreef L-E het volgende:
Hij gaat donderdag niet logeren hoor, doe niet zo eng!
Een peuterbed of hoe het ook moge heten, ja. 160 x 70, dus daar pas ik een klein beetje opgevouwen wel in. Ze is zo verkouden dat ze steeds 'mama, mama' blijft momepelen als ik haar wegleg 's nachts. Maar ja, bij ons in bed is meteen klaarwakker en keten, dus dan maar zo... Alleen is m'n lijf er nu wel heel erg klaar meequote:Op zondag 1 februari 2015 20:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom dat? Heeft zij een eenpersoonsbed inmiddels?
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:17 schreef Limone het volgende:
Nou... ze wordt weleens wakker 's nachts, dan brult ze even, draait ze om en tukt verder. Dit weekend werd ze wakker, brulde, ging staan, brulde verder want HEEEEEJ JULLIE DAAR IN HET BED!! IK WEEEET DAT JULLIE ER ZIJN!!!!en dat keer x2. En hard!
![]()
Mijn man is peanuts om naast te slapen vergeleken met dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shandaly dat LegoverhaalIk herinner me een periode uit m'n eigen jeugd dat ik graag zo vroeg mogelijk opstond om te kunnen spelen
En Hillie, dat klinkt allemaal superpositief![]()
Volgens mij heet ie gewoon Marie Antionette. Van Sofia Coppola, met Kirsten Dunst.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:29 schreef hilliebillie het volgende:
Welke film is dat dan? Die ken ik nog niet
Gouden combi <3quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:11 schreef Gulara het volgende:
[..]
Volgens mij heet ie gewoon Marie Antionette. Van Sofia Coppola, met Kirsten Dunst.
Denk: zachte nazomermiddag. Briesje, grasveld met wilde bloemen, kindjes in witte zwierige jurkjes. En dus veel cake en zo. En dan gewoon een beetje chillen in je kekke outfit zonder ook maar een grammetje aan te komen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:28 schreef LadyBlack het volgende:
Wel heel lief; E had het heerlijk gehad, maar stormde op mij af toen ik thuiskwam, en toen ik even met haar op de bank ging zitten wou ze wel heul graag drinken
Ahhwww he bah! Wel heel fijn dat je er dus op tijd bij was en dat ze vocht heeft gekregen! En nu? Sterkte voor vannacht alvast hoor!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:57 schreef aapieannie het volgende:
We hebben de hele dag doorgebracht in het ziekenhuis. Ze weigerde elke vorm van vocht en was al aan het uitdrogen. Ze heeft een infuusje gehad met vocht en knapte daar goed van op. Wel nog steeds hoge koorts (zojuist 40.4) maar we zijn thuis. Wat een dag
We moeten haar nu om het uur 100 cc water aanbieden en bijhouden wat ze drinkt. En dat dan morgen weer doorbellen met de kinderarts. Mn moeder is bij me wantquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhwww he bah! Wel heel fijn dat je er dus op tijd bij was en dat ze vocht heeft gekregen! En nu? Sterkte voor vannacht alvast hoor!
Danic, jij ook heel veel succes morgen, en ook alvast met de herstelperiode!!
Heel veel succes morgenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:57 schreef danic het volgende:
Zo lekker selectie gereageerd, maar ben vooral even bezig met morgen. Om 08.30 melden in het ziekenhuis. Hopelijk valt het allemaal mee....
Nou, bij mijn oudste was dat als peuter ook het geval, dat is later enorm bijgetrokken maar nu hij ouder wordt komt die overbeet toch weer terug. Viel te verwachten, want ik heb ook vier jaar met een beugel gelopen. Niet heel bemoedigend, sorryquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
Oh ik heb trouwens nog een vraag! Isa heeft heul veul tanden al natuurlijk, maar ze heeft ook een enorme overbeet. Is dat iets dat bij die peuterbekkies hoort en vanzelf weg trekt naarmate hun kaakjes ook groeien of is dat wel zo'n beetje hoe het eruit blijft zien? De tanden in mijn man's familie zijn wel echt een rommeltje namelijk...
Wet van Murphy?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:35 schreef Cwen het volgende:
Waarom... Wáárom moeten er 2 hoektanden doorkomen, net nu ze wat minder ziek wordt?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:15 schreef Spirit82 het volgende:
Wat is het trouwens idioot stil in dit topic. Tijd voor nieuwe dreumesmama's met al die doorschuivers
Wat goed en fijn en superstoer <3quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:36 schreef L-E het volgende:
Mijn dreumes slaapt tegenwoordig door, na 21 maanden, en hij valt in slaap zonder de borst, na 21 maanden, en hij is nu bij een vriendin en waar zonder ons zijn ooit Een Groot Drama was vindt hij het nu beregezellig, het gaat zo goedIk vind het zo enorm fijn dat we de tijd hebben genomen om hem te volgen in alles, want het heeft er wel toe geleid dat alles vanzelf goed is gekomen zonder dat we daarvoor onze principes opzij hebben gezet. En dat is awesome
Wat superfijn!quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:36 schreef L-E het volgende:
Mijn dreumes slaapt tegenwoordig door, na 21 maanden, en hij valt in slaap zonder de borst, na 21 maanden, en hij is nu bij een vriendin en waar zonder ons zijn ooit Een Groot Drama was vindt hij het nu beregezellig, het gaat zo goedIk vind het zo enorm fijn dat we de tijd hebben genomen om hem te volgen in alles, want het heeft er wel toe geleid dat alles vanzelf goed is gekomen zonder dat we daarvoor onze principes opzij hebben gezet. En dat is awesome
Ja, vantevoren denk je dus: Als ik ooooooooooit kindloos ben, dan ga ik HELE TOFFE DINGEN DOEN! Naar de kapper, of twee uur onder de douche staan, of winkelen, of de sauna, of een massage, of mijn man naar huis laten komen voor urenlange wilde seks! of of of. DE WERELD LIGT AAN MIJN VOETEN IMMERS!quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:43 schreef Limone het volgende:
En wat heb jij gedaan met AL DIE EXTRA TIJD!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Lieve foto's Franny, en leuke jurk heeft ze aan!
fr, beterschap! Jij bent ook al lang aan het kwakkelen he?![]()
Spark, wat heftig en sneu klinkt dat zeg. Hopelijk kan de kinderarts iets betekenen![]()
![]()
Franny wat een mooie fotos! Fijn dat ze zon leuke verjaardag heeft gehad!
Hier een rustige nacht gehad. Vanmorgen lekker broodje gegeten en een beker melk gedronkenen nu gaat ze er met onze koffie kopjes vandoor haha
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:42 schreef L-E het volgende:
Het kind is weer thuis. En hij doet het nog!![]()
AA wat fijn dat ze weer thuis is. Meteen aan dr inhaalslag begonnen dus![]()
Sparkgoeie zet lijkt me, terug naar de kinderarts! Hopelijk kunnen ze in ieder geval iets aan die ontlasting doen, zo zielig
Franny wat een leuke foto's, ze lijkt erg blij met haar kado's![]()
![]()
Frannie wat een mooie foto's!
En nog gefeliciteerd met de jarige jet![]()
XM wat een onwijs kutnieuws zeg
ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen en iig de pijn kunnen verminderen.
L-Esticker gaat goehoed!! Heerlijk zeg. En jeuj voor de boodschappen en een opgeruimd huis
SparklingBeterschap met Eva. Ik hoop dat de artsen iets kunnen vinden haar op lange termijn helpt. Dit is echt zielig.
![]()
oemf die post van mij van gisteren![]()
ik was al niet meer helemaal helder volgens mij.
Franny mooie foto's van I
@L-E ik ben idd al een maand of 2 zoet hiermee. Nu kom ik qua werk ook op plekken met veel zieken zodat het hoesten telkens opnieuw begint, maar nu was het even klaar koorts erbij dus een duidelijk halt van mijn lichaam. En ik kan beter nu ziek zijn dan volgende week vrijdag dan kan ik "niet" gemist worden op mijn werk. Niet gemist is een ruim begrip want vervangbaar ben je altijd alleen die dag is vooral heel er niet handig om ziek te zijn.
Het gaat nu wel weer, hoesten doet wel ontzettend zeer en ik heb spierpijn maar de koorts is zo goed als weg dusnet wel even een was aangezet ik mocht eigenlijk niks doen van vriend maar dit was de enige mogelijkheid om de knuffel van ean te wassen. Dat mag nooit van haar en nu is ze bij de oppas. En ik ben al onder de douche geweest ik vond mezelf zo stinken en dat ging ook goed
![]()
![]()
Ik had vandaag Cwen en E. op bezoek!!
Wat geweldig leuk om te zien hoe ontzettend verschillend, maar ook vreselijk hetzelfde die dametjes zijn![]()
Wat is jullie excuus voor die oorverdovende stilte hier?
Hoe gaat het met de zieken?
f_r, niet schuldig om voelen, ze had het van alles en iedereen kunnen krijgen, er heerst zó veel tegenwoordig. En die kleintjes hebben nu eenmaal heel snel hoge koorts, maar zijn er vaak ook evenzo snel weer vanaf
danic, hoe is het met jou? Bevalt het weer thuis te zijn?
Prachtige foto's Franny, wat een mooi meisje
Sparks...Wat moet dat toch vreselijk zijn om je kleine meisje zoveel moeite te moeten zien doen, en er zoveel pijn bij te hebben en niets kunnen helpen...
Mama van Lars & Femke![]()
Shandaly, wat leuk![]()
Mijn excuus is dat ik hier illegaal moet posten![]()
Ferrari, wat een ziekenboeg bij jou zeg. Beterschap voor allemaal![]()
![]()
Ik heb een goed excuus toch![]()
Vanmorgen even een hele slechte ochtend gehad. Maar na een middagdutje op mijn dosis pcm met ibuprofen en een douchesessie, voel ik me stukken beter.
We hebben een maand proefabonnement Netflix genomen. Dus ik kom mn tijd wel door![]()
De pijn zou na een week ongeveer weg moeten zijn.
En morgen mag ik mijn katheter eruit halen en dan voor blaascontrole naar het ziekenhuis terug. Fijn als dat ding ook weer weg is.![]()
F-r Beterschap voor jullie allemaal![]()
En lief dat je ondanks de ziekenboeg dan toch nog tijd vindt om een kaartje te sturen naar me. Heel erg lief van je![]()
Zie je...ik maak gewoon meerdere post, dan lijkt het nog wat![]()
Shandaly ziet er gezellig uit. En wat lijkt E groot zeg! Terwijl Femke toch echt niet klein is....
Over de meiden kan ik helaas niet zoveel vertellen. Ze zijn bij oma aan het logeren.![]()
Is het allemaal goed gegaan danic?
Ferrari, wat een pech zeg! Beterschap daar!
Hier een beetje bekomen van alles. Gisteren nog even bij de manueel therapeute geweest en die heeft me wel redelijk gerustgesteld. Zij schrok niet van de uitslag. Ze had het wel verwacht met iemand met mijn aandoening en hypermobiliteit. En we hebben een plan. Ga daar 2x per week oefeningen doen om m'n corestability te verbeteren en mogelijk een corset dat via een revalidatiearts kan worden aangemeten, zodat ik het allemaal wat meer vol kan houden als ik een keer een drukke dag of weekend heb. Ze denkt echt met me mee.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Klinkt heel goed XM. Fijn dat er mensen zijn die met je meedenken hè. Dan voel je je al zoveel beter. Hopelijk brengt het een hoop verlichting.
Het gaat hier best oke.
Ik ben net als Rosalie aan de movicolon (standaard na een dergelijke ingreep want ik mag niet persen). Maar Godwat is dat spul goor zeg.
Er zit één of ander chemisch citrussmaakje aan en is een beetje glibberig![]()
En de uitwerking ervan is zeer pijnlijk kan ik je vertellen![]()
Maar verstopping is nog slechter dus het moet.
Maar ik heb echt gebeld of ik meer pijnstillers mocht nemen, maar ik zit al aan de max (4 keer per dag 2 pcm 500mg + 1 ibuprofen 400mg).![]()
Ik zou lekker om de 6-8 uur een ibu nemen danic. En dan samen met pcm idd, die versterken elkaar. En die movicolon klinkt onprettig
. Hoop dat je snel weer opknapt
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Femke is ook niet heel groot toch shandaly? ze scheelt niet veel met sac die toch wat jonger is.
Ik heb een dappere poging tot strijken gedaan maar ik zweet mij een ongeluk dus na 1,5 wasmand maar gestopt. Goh het is te merken dat ik al een poosje niet fit ben want alles stapelt zich om. Vriend heeft het druk op zijn werk en dit blijft dan op mij liggen wachten.
Danic je mag wel wat meer pcm en ibu dan op de doos staat volgens mij max 12pcm pd.![]()
Het was wel een simpel i-net kaartje naar de brievenbus was mij nog een stap te verquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:36 schreef danic het volgende:
F-r Beterschap voor jullie allemaal![]()
En lief dat je ondanks de ziekenboeg dan toch nog tijd vindt om een kaartje te sturen naar me. Heel erg lief van je![]()
Zie je...ik maak gewoon meerdere post, dan lijkt het nog wat![]()
Shandaly ziet er gezellig uit. En wat lijkt E groot zeg! Terwijl Femke toch echt niet klein is....
Over de meiden kan ik helaas niet zoveel vertellen. Ze zijn bij oma aan het logeren.![]()
![]()
Wat fijn dat ze met je meedenken. En gelukkig kunnen ze tegenwoordig steeds meer voor iemand betekenen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is het allemaal goed gegaan danic?
Ferrari, wat een pech zeg! Beterschap daar!
Hier een beetje bekomen van alles. Gisteren nog even bij de manueel therapeute geweest en die heeft me wel redelijk gerustgesteld. Zij schrok niet van de uitslag. Ze had het wel verwacht met iemand met mijn aandoening en hypermobiliteit. En we hebben een plan. Ga daar 2x per week oefeningen doen om m'n corestability te verbeteren en mogelijk een corset dat via een revalidatiearts kan worden aangemeten, zodat ik het allemaal wat meer vol kan houden als ik een keer een drukke dag of weekend heb. Ze denkt echt met me mee.
![]()
3x 600 is bijna hetzelfde als de 4x400 die ik nu neem hè.
Ik hou me toch liever aan de doktersvoorschrift als je het niet erg vindt.
En de pcm is dus 4 per dag 1000 mg.![]()
Dat maakt toch geen bal uit?! Je hebt de moeite genomen en dat vind ik ontzettend liefquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het was wel een simpel i-net kaartje naar de brievenbus was mij nog een stap te ver![]()
![]()
I verstopt zich tegenwoordig achter het gordijn. Ze houdt zich dan helemaal stil en wacht een tijdje. En steekt dan haar koppie met een grote schaterlach onder het gordijn vandaan..
.
.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Ai danic, ik hoop iig dat de pijn gauw minder wordt!![]()
En XM, fijn dat je een Plan hebt!
Franny, je hebt een superleuke dochter! Wat een plaatje
Verder, mijn excuus is dat ik vandaag gewoon lekker met mn vriend en mn meiske heb rondgescharreldBen kapot van mn week (niks meer gewend en dan ineens fulltime training dus opletten!, en dan ook nog knetterverkouden) en ik heb dus zelfs een dutje op de bank gedaan toen E ook sliep, wat een zaligheid!
Morgenochtend stuur ik ze allebei de deur uit naar de kerk, en dan ga ik lekker fröbelen![]()
![]()
Dit was de slechtste nacht ever. Sac lag om 18:15 al plat en om 22:00 schrokken wij wakker van haar gehuil. Dat bleef ze elke 15min herhalen dus bij ons bed genomen. Ook hier bleef ze elke 15min huilen. Ean werd ook nog wakker met koorts maar die heeft nu weer praatjes voor 10. Al klaagt ze ook over rugpijn dat hebben vriend en ik ook. Lang leve de griep.![]()
Pfff f_r. Vandaag lekker op de bank hangen in je pyjama met een tekenfilm aan. Moet een keertje kunnen hoor, zeker bij ziek zijn.
Beterschap![]()
![]()
FR, beterschap voor jullie allemaal
Danic, hopen dat de pijn snel minder wordt, maar het is vast heerlijk om weer thuis te zijn.
Het was enorm gezellig bij Shandaly en zo leuk om die meisjes samen te zien!
Of ze het zelf ook zo leuk vonden weet ik niet. Dreumesjes
Home is where the O+ is...![]()
![]()
!
Wel heel lief die foto's, die gisteren voorbijkwamen ook!Twee van die heel bekende koppies ineens samen op de foto!
E begint nu een beetje het concept van vriendjes te snappen geloof ik. In die kerk liep ze ineens hand in hand met een meisje van 4 over de gangEn ze kan nu wat beter samen spelen!
![]()
E. vond het vast maar niets dat Femmetje de beurs van háár moeder aan het inspecteren was
Lief zeg, dat moment heb ik zelf niet eens gezien...
Het wandelen was ook leuk, met beide meiden op onze ruggen geslingerd.
Ze zijn overigens ook nog veel te jong voor echt samen spelen. Het is meer 'naast elkaar spelen' nog, en op goede momenten elkaar niet de hersenen intimmeren met het speelgoed. Echt samen spelen is voor gevorderde peuters.
Klaart het al iets op f_r? Lekker pyjamadagje?
Vandaag hadden we weer bezoek! ('t is druk hier, gezellig!) Mijn broertje met z'n gezin. En het was zowaar best gezelligDie donkere wolk van laatst is helemaal weg
Mama van Lars & Femke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |