quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:02 schreef Shandaly het volgende:
Goeiemiddag! (zo voelt het iig al)
Wat een ochtend zeg...
Toen ik Femke's kamer binnen kwam rook het er alsof ze 8 uur geleden flink overgegeven had, en het niet had gemerkt.Maar 'gelukkig' was het geen braaksel, maar 'slechts' een flink overgelopen luier.. pff.... rompertjes maat 80 kunnen gelukkig ook nog steeds naar beneden uit
Vervolgens had ik haar beneden aan de ontbijttafel gezet, met Lars, zodat zij iig konden gaan eten terwijl ik boven de zooi in de wasmachine ging frotten. Kom ik beneden, had ze haar melkbeker omgegooid! Kind zeiknat, dus maar weer mee naar boven en opnieuw omgekleed. Gelukkig had ik de wasmachine op timer gezet, dus kon het er nog bij
Onderweg begon het ook nog eens flink te miezeren en ontbijt voor mezelf was er ook nog eens bij in geschoten... dus...![]()
iemand?
Hopelijk ging het bij jullie soepeler vandaag
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:39 schreef L-E het volgende:
Nu zit Stickertje te kleuren tegenover me aan de eettafel, 'tikkene' met de 'peloode' noemt hij dat
+1quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:53 schreef L-E het volgende:
Tof XM! Komt vast goed (maar ook ik zou het heeeeeeell spannend vinden hoor!)
Ohhh wat heerlijk! <3 <3 <3 Ik kom ook bij jullie wonen ja okee?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn topochtend zette zich nog even voort: ik ben met mn kind de stad in geweest. Zonder wagen of doek naar de bus gelopen, kind helemaal in de gloria wantbus
, en ze heeft zo schattig achter me aan gedrenteld door de stad! En alle winkeljuffen maar vertederd kijken
Ze vond alles interessant, stond zichzelf te bekijken in passpiegels in de winkel, heeft lekker zitten smullen van een broodje bij de Hema, en daarna mochten we alweer met de bus!
![]()
En na 2 dagen geen middagslaapje whatsoever, deed ik haar nu haar slaapzak aan, toverde mijn geheime wapen (de GHB-borst) tevoorschijn, en binnen 2 minuten was ze knockout![]()
![]()
Gezellig!quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:31 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ohhh wat heerlijk! <3 <3 <3 Ik kom ook bij jullie wonen ja okee?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohja, 'goot' is hier ook wel populair, maar dan word ik wel geacht er bij voor te lezen.
Ik kan in Chrome al weken niet inloggen, maar in Safari wel!quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nu alleen nog de gegevens voor de kinderopvangtoeslag wijzigen, maar de site lijkt plat te liggen, al 3 dagenKunnen jullie wel inloggen of ook niet?
Oh! Thx!quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:57 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik kan in Chrome al weken niet inloggen, maar in Safari wel!
Saar doet dat ook pas echt sinds een maand of twee! Er is dus nog hoopquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, of snel hoofd wegdraaien.
Maar Noor is niet zo knuffelig en kusserig helaas. Als we weggaan of zij naar bed gaat, dan krijgen we er 1 (als we er om vragen), maar nooit zomaar.
Ja inderdaad... en dat geldt wat mij betreft zowel voor dat broekie dat het NOS-gebouw binnendrong, als voor die politieagenten die m totaal overspannen kwamen 'overmeesteren'.quote:
Eskimootjequote:Op donderdag 29 januari 2015 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
Isa geeft tegenwoordig wel kusjes, met speen en al in. En ze aait steeds vaker mijn haar, zo liefEn toen ik gisterochtend veel te vroeg met haar naar beneden ging (ik droeg haar) keek ze me lachend aan, kwam heel dicht met haar gezichtje bij het mijne (ik natuurlijk meteen achterdochtig) en wreef toen haar neus tegen de mijne aan
Nou mensen, hoe lief is dat!
Een dikke kus voor je slechte nachtrustquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:33 schreef Cwen het volgende:
Alles en iedereen krijgt hier kusjes. Ook de poezen, haar eten, de muur, de vriezer... Uit liefde of als charme-offensief en het verschil is niet altijd even duidelijk
.
Vannacht twee flinke pseudokroep aanvallen doorgemaakt. Gelukkig wist ik wat het was, dus geen paniek, maar ik heb nu voor de 3e nacht op rij nauwelijks geslapen...
Huilen, gillen/schreeuwen en drama als 1 dingetje niet exact mag/lukt zoals hij het in gedachten had.quote:
I know. Maar het was een tijdje over en ineens weer zo'n dag.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:39 schreef Moppert het volgende:
Ja dat herken ik wel!maar het hoort er wel echt bij
Ik zou kiezen voor vredig naar binnen werken op schoot.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:04 schreef Hallmark het volgende:
OK papa heeft een vraag.
Dochter van anderhalf weigert nu om in d'r stoel te gaan zitten. De enige manier waarop ik vredig het eten naar binnen krijg, is als ze bij mij op schoot zit.
Bij moeders thuis (wij latten) gaat het wel goed.
Eén oplossing is gewoon in die kinderstoel vastzetten en aan de andere kant van de kamer gaan zitten. Dat levert vijf minuten hysterie op, maar daarna wordt ze rustig en als ik nu.nl heb gelezen, dan is de pap op.
Maar ik vind het weinig bevredigend. Iemand een beter idee?
Nee, kan me voorstellen dat dat weinig bevredigend is. Mijn kind heeft dat eigenlijk vooral op momenten dat ze er door heen zit, heel moe is, en het gewoon zat is. Dan lukt het op schoot wel. Dus ik zie het dan als een signaal dat ze het niet trekt en dat ze iets anders nodig heeft op dat moment. Maar dat is misschien bij ieder kind weer anders. Ik denk dat het vooral iets is wat je zelf moet inschatten.. Heeft ze je misschien gemist, waardoor ze graag bij je wil zitten? Helpt het om haar eerst even lekker te knuffelen en dat fysieke contact te geven voordat je haar in de stoel zet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:04 schreef Hallmark het volgende:
OK papa heeft een vraag.
Dochter van anderhalf weigert nu om in d'r stoel te gaan zitten. De enige manier waarop ik vredig het eten naar binnen krijg, is als ze bij mij op schoot zit.
Bij moeders thuis (wij latten) gaat het wel goed.
Eén oplossing is gewoon in die kinderstoel vastzetten en aan de andere kant van de kamer gaan zitten. Dat levert vijf minuten hysterie op, maar daarna wordt ze rustig en als ik nu.nl heb gelezen, dan is de pap op.
Maar ik vind het weinig bevredigend. Iemand een beter idee?
Die van de Hema!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:15 schreef Moppert het volgende:
Welke rietjesbeker vinden jullie het fijnst?
Ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |