Ik had dat dus NOOIT. Wakker = opstaan. Niet snoozen niks. Maar sinds mn medicijnen, tering hey, iedere ochtend strijd met mezelf.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:07 schreef sandertjuh het volgende:
Hier maakt het ook niet uit hoe laat ik ga slapen.. ik word standaard moe wakker en ben echt totaal m'n bed niet uit te komen smorgens. Of ik nu van 10 tot 8 slaap of van 12 tot 7 of wat dan ook.. elke ochtend is het weer een gevecht met mezelf om er uit te komen.
Ik heb al wel liggen denken (in bedquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:08 schreef La_Tramposa het volgende:
En dat moe opstaan.. volgens mij komt dat ook gewoon door de winter
quote:
Ik hebquote:
Klinkt wel lekker, recept?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Mooie toevoegingen!
Ik had vandaag hangop met stukjes snack-a-jack als ontbijt, ook op aanraden van die foodie-pbp-instagrammersDe hangop was zeker het herhalen waard (al zit er wel meer vet in dan in kwark of yoghurt, maar daardoor ook meer vullend), maar de snack a jacks vond ik niet bijzonder.
O: Hangop met bevroren vruchtjes, stukjes snack a jacks, beetje pindakaas en honing
T: babybel, banaan
L: 4 boterhammen, met ham en 30+ kaas, gekookt ei
T: zakje wortels, appel, peer
S: hardlooprondje vanuit het werk, denk 5-7km
D: bij een vriendinnetje eten dus weet niet
quote:
Dát, en je wordt gewoon makkelijker wakker als het licht is buiten, ik in ieder geval. Mijn huis is zo'n lekkende tochtende bende aan het worden dat ik vannacht droomde over de fietsvakantie afgelopen zomer, heerlijk in ons veilige tentje. Toch gek dat mijn onderbewustzijn een tent prefereert over mijn huis zoals het nu is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb al wel liggen denken (in bed) dat het goed door de kou zou kunnen komen. Want bed = awesome warm. Daarbuiten = stervenskoud.
vervang je water eens door yoghurt. Echt lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb nu 100 gram bosvruchten (ook van de lidl), 100 gram spinazie, 1 banaan, 300 ml water.
Recept van wat, ontbijt?quote:
Ooh ik denk je maakt zelf hangopquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Recept van wat, ontbijt?
Gewoon hangop van de lidl, een snack a jack verkruimelen en dan nog wat andere meuk er doorheen die je lekker vindt
Geen dank, graag gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:22 schreef sandertjuh het volgende:
Q help me eens even.. hoe heet die site ook alweer waar je heel veel train schema's kunt vinden enzo? Het is een Engelstalige website..
Kan er even niet op komen..
Heb het al gevonden, bodybuilding.com
Ik heb net een stuk met Link gelopen. Kreng was weer oudewets vervelend buiten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:29 schreef Lonaa het volgende:
Haha. Ik ga zo met hond door het bos banjeren. Heb al vast tas gepakt, schoenen aan, want ik moet zo met de bus. Hond zit nu op de bank met haar meest zielige EN meest hoopvolle blik, tegelijk, naar me te kijken.
Neuh, dat is volgens mij ook niet moeilijk maar momenteel ben ik al blij als ik 's avonds genoeg tijd heb om een simpele maaltijd te koken..quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ik denk je maakt zelf hangop
[..]
Link moest van mij net naast lopen aan de kant waar niks te snuffelen viel want geen gras. Dat ging 200mtr haske goed en toen begon hij als een wild paard aan die riem te bokken, naar mijn handen te happen, in de riem te hangen, onwijs te trekken, ect. Pfffffquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:56 schreef Lonaa het volgende:
Ja, sally ook. Ze is al twee keer op dr dooie gemak de weg op gewandeld. Nu zit ze zielig te zitten bij de bushalte.
herkenbaarquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Link moest van mij net naast lopen aan de kant waar niks te snuffelen viel want geen gras. Dat ging 200mtr haske goed en toen begon hij als een wild paard aan die riem te bokken, naar mijn handen te happen, in de riem te hangen, onwijs te trekken, ect. Pfffff
Goed zo Sallyquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
herkenbaarwij zitten inmiddels in de bus en ze is relatief braaf. Ze is iig nog niet bij iemand op schoot gesprongen.
Zelf hangop kan gewoon door magere yoghurt te laten uitlekken in een theedoek. Zeefje eronder om de theedoek stevig te houden, pan eronder om het vocht op te vangen en dan een nacht laten uitlekken (ongeveer 14 uur)quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ik denk je maakt zelf hangop
[..]
Geen dank, graag gedaan
[..]
Ik heb net een stuk met Link gelopen. Kreng was weer oudewets vervelend buiten.
Er moet dan toch ook nog slagroom doorheen geroerd?quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:25 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Zelf hangop kan gewoon door magere yoghurt te laten uitlekken in een theedoek. Zeefje eronder om de theedoek stevig te houden, pan eronder om het vocht op te vangen en dan een nacht laten uitlekken (ongeveer 14 uur)
Nope. Overigens wordt het meestal met volle yoghurt gemaakt, maar met magere yoghurt is ook lekker. Het wordt wel vaak gecombineerd met slagroom, maar door hangop zelf zit volgens mij geen slagroom.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er moet dan toch ook nog slagroom doorheen geroerd?
Binnenkort maar ff makenquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:25 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Zelf hangop kan gewoon door magere yoghurt te laten uitlekken in een theedoek. Zeefje eronder om de theedoek stevig te houden, pan eronder om het vocht op te vangen en dan een nacht laten uitlekken (ongeveer 14 uur)
Stfu. De trap op is kut, de wc is nog kutterquote:
Bij mij doet het pijn aan de binnenkant van mijn benen en net boven m'n knieën. En m'n schouders, boh!quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Binnenkort maar ff maken
[..]
Stfu. De trap op is kut, de wc is nog kutterUit bed komen was al een hele opgave
quote:
Wat weinigquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:21 schreef Myraela het volgende:
Lijstje voor vandaag.![]()
O: Havermout, melk, banaan, pure chocolade
L: Broccolisoep
T: Kwark
D: Volkoren spaghetti met "chicken parmesan" en gekookte worteltjes.
Nouja, ontbijt is zwaar en avondeten is zwaar. Daarom een lichte lunch.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat weinigNouja de hoeveelheden kunnen veel zijn natuurlijk, maar tussen O en D alleen soep en kwark eten, mij zou het niet lukken..
Welke app is dat?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:35 schreef Myraela het volgende:
Heb het even ingevuld, zit precies goed in m'n appje.
[ afbeelding ]
MAAR IK WIL HEM NUquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha, misschien leuk voor een weekenddag waar je 3 uur gaat sporten of zo
Lekker knagen <3quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb zin in mijn wortelen maar mijn collega vertelt altijd hoeveel ze dat geluid haat
Een stuk als lunch kan natuurlijk. Helaas heb je dan nog wel 9 stukken overquote:
Wil je bellen met de hotline?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:38 schreef Qwea het volgende:
Ik heb om 18:15 met Link fysio, dat betekend dat ik pas om 20u kan eten. FML firstworldproblems. Ik heb nu alweer honger
Oh heerlijk, ik had tijdens mijn hardlooprondje net ook zin om vol door de plassen te gaan, maar aangezien mijn zak met kleding nog de rest van de dag onder mijn bureau moet staan deed ik het toch maar niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb trouwens gezellig door het bos gestampt. Voeten nat, legging bruin, hond smerig, maar het was tof.
Ja, daar zit het probleem, die 9 stukkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een stuk als lunch kan natuurlijk. Helaas heb je dan nog wel 9 stukken over
Graag.quote:
0900-istayfat of 0900-ikhebsnaaizin, je mag kiezen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar zit het probleem, die 9 stukken
[..]
Graag.
hoe danquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:19 schreef Artoo het volgende:
Mooie OP inderdaad!
Ik had net eiersalade gemaakt voor de lunch, maar hij was niet zo lekker. Meh
Ik moest terug in de bus met dezelfde schoenen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh heerlijk, ik had tijdens mijn hardlooprondje net ook zin om vol door de plassen te gaan, maar aangezien mijn zak met kleding nog de rest van de dag onder mijn bureau moet staan deed ik het toch maar niet.
Ik dacht meer aan 0900-treinkoppen eigenlijk...quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
0900-istayfat of 0900-ikhebsnaaizin, je mag kiezen.
Dat kan je ook proberen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan 0900-treinkoppen eigenlijk...
Tof.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga overmorgen backstagemanagen.4 bands, duizend dingen om te regelen alles
Ja. Mijn darmen zijn ook niet helemaal oke, dus hoe het eruit komt is altijd een verrassing.quote:
Ook leuk gezelschap en Colombiaanse snoepjes?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
JaEn ze willen allerlei meuk hebben en shit.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Mijn darmen zijn ook niet helemaal oke, dus hoe het eruit komt is altijd een verrassing.
Oeh aight. PMquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een mobiele foto. Ok? Wat is je 06?
Morgenochtend. Mits niet verstoppnig. Of diarree. In dat eerste val wordt het wat later, in het tweede wat eer der.quote:
Aight! Ik heb er ook nog wel een paar morgen ochtendquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgenochtend. Mits niet verstoppnig. Of diarree. In dat eerste val wordt het wat later, in het tweede wat eer der.
DM met 06nummer terug.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aight! Ik heb er ook nog wel een paar morgen ochtend
quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Zijn jullie nou serieus 06 nummers aan het uitwisselen om poepfoto's te delen?
Liever zo dan hier.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:42 schreef La_Tramposa het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Om de spieraanwas te bewonderen uiteraardquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:54 schreef sandertjuh het volgende:
Kunnen we hier geen 06 nummers uitwisselen om naaktfoto's uit te wisselen?![]()
Ik ben dik, you're sure?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:54 schreef sandertjuh het volgende:
Kunnen we hier geen 06 nummers uitwisselen om naaktfoto's uit te wisselen?![]()
Uhu. Wacht ff app je er zo 1. Zit nuquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil wel eens zien wie de smerigste poep heeft.
Qwea, jij had Crohn toch?
onze koelkast bestaat tegenwoordig bijna uit kwarkquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:11 schreef Qwea het volgende:
ik nam net 500g kwark extra want HONGERRRRRRR. Ik zit vandaag op 3.2g eiwitten per kg lichaamsgewicht
240g eiwitten
Ik heb je vriendin al geappt!quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:20 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
oke oke sorry was een grappie, vergeef je me?
Owhquote:
Is goed! Link wil zijn matrasje wel delenquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:22 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Owhnu sta ik straks buiten in de regen omdat m'n sleutel niet meer past denk ik. Dan moet ik maar bij jullie komen logeren
Wheyshakes! Nee grapje.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:33 schreef La_Tramposa het volgende:
In welke groentes, behalve bonen, zitten veel eiwitten? Ik wil wel meer eiwitten eten maar in tegenstelling tot jullie zie ik 1kg kwark per dag niet zo zitten
Ja dit!quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wheyshakes! Nee grapje.
Broccoli 3.3g per 100g
Spinazie 3g per 100g
Linzen100g 25g eiwitten
Kidneybonen100g 23g eiwitten
En verder walnoten, amandelen, pistachenoten, melk, kwark, yoghurt, tonijn, zalm, vlees, ect
AH heeft zo'n boekje met coupons voor zeewier om te proberen, maar wat de neuk maak je nou met zeewier?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:50 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja dit!
En ook kikkererwten, (soja-) bonen, champignons, zeewier (wel duur).
Zeewiersalade? Verder ... geen ideequote:Op woensdag 28 januari 2015 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
AH heeft zo'n boekje met coupons voor zeewier om te proberen, maar wat de neuk maak je nou met zeewier?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
zitten toch zeewiervellen om sushi?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Zeewiersalade? Verder ... geen idee
175g ongekooktquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:06 schreef Myraela het volgende:
Welke hoeveelheid houden jullie aan bij pasta? Ik doe normaal 75 gram, maar dat is vaak met een vegetarische saus. Nu heb ik een saus en een hele kipfilet, hoeveelheid pasta dan verlagen naar 50 gram?
Kun je het niet invoeren, de kipfilet en de saus? Dan weet je hoeveel je qua kcal nog kunt hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:06 schreef Myraela het volgende:
eveelheid houden jullie aan bij pasta? Ik doe normaal 75 gram, maar dat is vaak met een vegetarische saus. Nu heb ik een saus en een hele kipfilet, hoeveelheid pasta dan verlagen naar 50 gram?
Nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Aan de shakes om af te vallen?
Dat zijn wel twee flinke borden of niet?quote:
Ja, ik heb het ingevuld. Kan het nu eigenlijk wel hebben door de lichte lunch om gewoon 75 gram te eten. Maar ik probeerde gewoon weer eens te schrappen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kun je het niet invoeren, de kipfilet en de saus? Dan weet je hoeveel je qua kcal nog kunt hebben.
Ik denk dat ik gemiddeld 70gram ongekookt neem maar ook wel eens meer en ook wel eens minder, uiteindelijk weeg ik het bijna nooit precies af.
Nou, dat ligt eraanquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn wel twee flinke borden of niet?
Beter gewoon nemen toch, als je je nu gaat uithongeren is de kans dat je over een paar dagen een vreetbui krijgt groterquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn wel twee flinke borden of niet?
[..]
Ja, ik heb het ingevuld. Kan het nu eigenlijk wel hebben door de lichte lunch om gewoon 75 gram te eten. Maar ik probeerde gewoon weer eens te schrappen.Ik zal me wel aan mijn lijstje houden.
Bwhehehehehhehehe.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat ligt eraanIk heb namelijk een pizza bord als bord
Dus dat past op 1 bord
Gekregen poos geledenquote:
Datquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Beter gewoon nemen toch, als je je nu gaat uithongeren is de kans dat je over een paar dagen een vreetbui krijgt groter
Precies zo'n mooie monster Oreo taart van 6900 kcalquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
Dat Ik kan prima op kei weinig kcal leven, maar ergens in de loop van de komende weken ga ik dan vreten joh. En dan echt vreten als in 2 a 3 dagen lang 6 a 7000 kcal
Wat voor de één normaal is is voor de ander een berg, of juist weinigquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik weeg eigenlijk nooit iets. Gewoon normale porties, geen idee hoeveel dat is
quote:
Ja, dat is wel waar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
DatIk kan prima op kei weinig kcal leven, maar ergens in de loop van de komende weken ga ik dan vreten joh. En dan echt vreten als in 2 a 3 dagen lang 6 a 7000 kcal
Dan worden porties standaard te groot hier.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Godverdomme! Ik moet gewoon 1.5e week lang gaan crashen en dan die taart eten!quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:17 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Precies zo'n mooie monster Oreo taart van 6900 kcal
ja dat is wel waarquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat voor de één normaal is is voor de ander een berg, of juist weinig
Ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn vriendinnetje bij wie ik vanavond ga eten kan heel goed koken, en ze stelt dan altijd vragen van tevoren; ik moest nu kiezen tussen vega of varkensvlees. Ben gegaan voor vega, ben benieuwd waar ze mee komt maar het is vast heul lekker
800/900g groente is voor mij normaal. Voor jou ook?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ah, she made the pointquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat voor de één normaal is is voor de ander een berg, of juist weinig
Oke!quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]Prachtig toch? Morgen krijg je foto's terug. Of wanneer ik dan moet kakken.
Zo herkenbaar /ocdquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef Myraela het volgende:
Dan worden porties standaard te groot hier.En ik wil het gewoon graag precies uit kunnen rekenen.
Pannenkoeken? Wokgroente met rijst? Chinees? Nasi? Bami? Macaroni? Spaghetti? WEET IK VEEL. KEUZE ZAT.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kom maar halen
[..]
Ja, maar geen zin in vandaag
[..]
WAT DAN?!?!?
Dan eet je curry. Heb je geen keuze meerquote:
Mijn dude gaat ook koken, maar ik heb alles al klaar gezet, dus het hoeft alleen nog maar opgezet te wordenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:35 schreef Artoo het volgende:
Mijn dude gaat koken denk ik. Ik weet nog niet wat ik als diner krijg zo. THE SUSPENSE
Jawel, maar alles ligt in de vriezer. Of nou ja, alleen dat van morgen want vrijdag eet ik buiten de deur en voor van het weekend moet ik nog boodschappen doen. Maar dat van morgen heb ik eigenlijk ook niet zo'n zin in. En ontdooien is ruk. /firstworldproblems.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:43 schreef Myraela het volgende:
Heb je wel trek in een van de andere dingen die je voor deze week had ingepland lona? Of maak je geen weekplanning meer?
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:47 schreef Artoo het volgende:
IK HEB NET EEN SOLLICITATIE INGEDIEND en ik vind het maar spannend allemaal, omg.
En tjap tjoy?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jawel, maar alles ligt in de vriezer. Of nou ja, alleen dat van morgen want vrijdag eet ik buiten de deur en voor van het weekend moet ik nog boodschappen doen. Maar dat van morgen heb ik eigenlijk ook niet zo'n zin in. En ontdooien is ruk. /firstworldproblems.
Ieuw. Dat is toch van die chinese groente meuk in veel te zoete saus?quote:
Mjaquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:48 schreef Artoo het volgende:
Maar wel begrijpelijk though. Soms wil je ..... niet wat je gepland hebt
Ik had hetzelfde probleem, alleen had ik de kipfilet er juist al uitgehaald en er vervolgens helemaal geen trek meer in.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jawel, maar alles ligt in de vriezer. Of nou ja, alleen dat van morgen want vrijdag eet ik buiten de deur en voor van het weekend moet ik nog boodschappen doen. Maar dat van morgen heb ik eigenlijk ook niet zo'n zin in. En ontdooien is ruk. /firstworldproblems.
Ja, de kipfilet ligt hier ook in de koelkast. Maar, als ik die vanavond niet eet, eet ik dus ook geen pompoen vanavond, heb ik morgen geen halve pompoen over, kan i kdaar niet mee lunchen en kan ik wel kipfilet lunchen. Ha! Ik heb het al helemaal uitgedacht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem, alleen had ik de kipfilet er juist al uitgehaald en er vervolgens helemaal geen trek meer in.Maar als je eenmaal eet is het altijd wel lekker.
Mmmm kip. Ik wil best kip nu. Of over een uurtje.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem, alleen had ik de kipfilet er juist al uitgehaald en er vervolgens helemaal geen trek meer in.Maar als je eenmaal eet is het altijd wel lekker.
Als je het zelf maakt kun je de saus maken zoals je wiltquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ieuw. Dat is toch van die chinese groente meuk in veel te zoete saus?
Me loves kipfilet!quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:50 schreef Artoo het volgende:
[..]
Mmmm kip. Ik wil best kip nu. Of over een uurtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto kreeg ik geappt van mijn vriendinnetje.. daar word je toch blij van
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Kant en klare falafel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto kreeg ik geappt van mijn vriendinnetje.. daar word je toch blij vanNeehoor, ziet er goed uit.
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:30 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shitDat is 875kcal per punt als je er 8 punten uithaalt
en 700kcal voor 10 punten
En dan tegen niemand zeggen dat ze nu meer dan een volledig avondmaal wegwerkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:38 schreef sanger het volgende:
[..]
En toch ga ik hem maken voor op het werk, als ik ga trakteren met mijn verjaardag![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto kreeg ik geappt van mijn vriendinnetje.. daar word je toch blij van
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
En zelf keurig overslaanquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En dan tegen niemand zeggen dat ze nu meer dan een volledig avondmaal wegwerken
Het zal toch nooit gezond zijn, dus dan zou ik maar gewoon kiezen waar je het meest zin in hebt. En waar je dan weer even zonder kan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga bestellen. Ha.
Ik twijfel tussen pizza, broodje hamburger of groot stuk rundvlees.
Ik wil alle 3quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zal toch nooit gezond zijn, dus dan zou ik maar gewoon kiezen waar je het meest zin in hebt. En waar je dan weer even zonder kan.
Heb ik wel eens gehad van die tent, was best lekker.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Vlees lijkt me niet lekker als het bezorgd wordt.. Dat moet vers van de grill!
Hier ook alquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:07 schreef Myraela het volgende:
Mijn avondeten was ook heel erg lekker.Maar ik heb nog wel honger.
Kijk nu al uit naar het ontbijt.
Maarja.
Meevaller toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:35 schreef CrunchySelf het volgende:
Ooo. Ik heb maar iets van acht pagina's bij te lezen. De tering.
Mwa, valt inderdaad allemaal wel mee. Wel beetje jammer dat Q de enige is die dacht dat ik dood wasquote:
Maar ik leef nog, soort van, half, beetje.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:12 schreef Qwea het volgende:
Hebben we al een amber alert laten uitgaan voor Crunch?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Lonaa en Q, de tering. Serieus, strontfoto's via de whatsapp?! De fock, wanneer ik dacht dat het niet gekker kon![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ze heeft van mij nog niks gehad hoor. Mn darmen borrelen wel, dus dat wordt een mooie vandaag of morgen.
Uhuh. HELEMAAL HAPPY. Had ik dat al verteld?quote:
Ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Geen ritme hebben van drie keer per dag
Dus in principe is alleen Q tot nu toe de viespeuk?
Nee, had je nog niet gezegd. Was je er wel blij mee?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhuh. HELEMAAL HAPPY. Had ik dat al verteld?
Tegelen, plafond erin, alle meubels/wc ophangen en dan is ie klaar
Die van mij sporen ook niet, ze schijnen spastisch te zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
En jongen, mijn darmen zijn kaput, die leven een geheel eigen leven.
HELEMAAL BLIJ MEE!quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, had je nog niet gezegd. Was je er wel blij mee?
Dan heb je ook geen ritme.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die van mij sporen ook niet, ze schijnen spastisch te zijn
Weet je het zeker?!quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, nee, oke, dan had ik het toch wel goed begrepen.
Ritme in de zin ik moet vaak per dagquote:
Heb je ook onverteerd eten?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weet je het zeker?!
[..]
Ritme in de zin ik moet vaak per dag
Weet ik niet, volgens mij niet. Het is net hoe de wind waait, zacht/hard/vloeibaar alles komt op 1 dag voorbijquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb je ook onverteerd eten?
En ja ik weet het zeker.
Als het goed is komt die drukte nog van de goede voornemens, zal vast wel afnemen straksquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
bah, het leek wel alsof ze gratis abbo's hebben uitgedeeld op de sportschool...druk!
Hamburger, lekker!
En een nieuwe badkamer, daar zou ik ook helemaal blij van worden
en nu...kwark
Ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Voel me onwennig, hele dag grotendeels zonder internet gezeten. Heb het gevoel dat ik van alles heb gemistZou ik verslaafd zijn?
Brood, soep, kwark, cracker, kaas?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet wat ik morgen moet lunchen.
Kaas.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Brood, soep, kwark, cracker, kaas?
Omelet met groente erdoor? Heb je eiwitten en groentequote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kaas.
Mja, voor nu denk ik gewoon brood, maar ik wil eignelijk iets met groente en alles.
Ja, zoiets had ik vandaag ook alquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Omelet met groente erdoor? Heb je eiwitten en groente
Meh, ach.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:59 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok, lijstje van vandaag:
O: 1 volkoren met ei, 500g kwark.
L: 4 volkoren, 3 met kipfilet 1 met chocopasta.
D: Frituur (patat, mexicano, kipcorn).
T: 500g kwark
Today was a bad day.
Ruimte voor verbetering is ook niet verkeerdquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meh, ach.
Mijn lijstje:
O: Smoothie met spinazie, bosvruchten, banana, chiazaad
L: 2 ei, 1 eiwit, 150 gram champignons, 1 tomaat, 100 gram schouderham
D: Broodjehamburger
en paar patatjes.
Dus.
Das niet raar toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:02 schreef sandertjuh het volgende:
Heb voor de grap even ingevuld wat ik vandaag heb allemaal heb gegeten. Tot nu toe 2300kcal en de verdeling is EKV is 42/42/16.
233 gram KH, 220 gram ewit en 39 gram vet.
Valt wel mee. Iets meer da n1500 kcal. Neem zo nog wat druifjes en dan is het prima.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ruimte voor verbetering is ook niet verkeerdMaar ik ben niet over kcal heen, denk ik, schat ik dus dat is niet gek.
Jou lijstje lijkt weinig, klopt dat?
HALLOOOOOOOOquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Das niet raar toch?
220 gram eiwitten op 70 kilo, is hier iemand die daar helemaal gelukkig van wordt
ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als het goed is komt die drukte nog van de goede voornemens, zal vast wel afnemen straks
Niet in 1x nee. Maar ik had niks anders. Tonijn op enzoquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:14 schreef Lonaa het volgende:
700 gram kwark is toch ook niet tof om te eten Qwea?
Ja, dan zou ik gewoon de helft eten. Dikke doei. Ga toch geen 700 gram kwark stampen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet in 1x nee. Maar ik had niks anders. Tonijn op enzonormaal gaat die door 2 maar doordat ik zo laat was ging dat niet.
63 kilo zelfsquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Das niet raar toch?
220 gram eiwitten op 70 kilo, is hier iemand die daar helemaal gelukkig van wordt
quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:16 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb trouwens vanavond een Knorr wereld gerecht op, Piri Piri. Daar zit volgens myfitnesspal een partij natrium in niet normaal. Myfitnesspal komt uit op 5200
In een bak kwark zit volgens myfitnesspal ook 1000 (microgram???
Maak de volgende keer wel zelf een sausje.. leuk en makkelijk zo'n wereldgerecht maar nu ik dit zo zie.. Nee bedanktquote:
Nodig jonguh voor de gains!quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik gewoon de helft eten. Dikke doei. Ga toch geen 700 gram kwark stampen.
Ja! Ik zit op hetzelfde nu maar met 75kgquote:
Lijkt me geen slecht ideequote:Op woensdag 28 januari 2015 21:25 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Maak de volgende keer wel zelf een sausje.. leuk en makkelijk zo'n wereldgerecht maar nu ik dit zo zie.. Nee bedankt
Welgeteld 160 hele centimetersquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Ik zit op hetzelfde nu maar met 75kghoe lang ben jij?
Trusten!quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:25 schreef CrunchySelf het volgende:
700g kwark.Kreeg net met moeite de laatste hap van 500g weg
Maar ik ga slapen, doei
ooooooooh! Ukkie. Ik ben 23cm groterquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:28 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Welgeteld 160 hele centimeters
you make me saidquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooooooooh! Ukkie. Ik ben 23cm groter
Effe checken op de site van Knorr anders.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:16 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb trouwens vanavond een Knorr wereld gerecht op, Piri Piri. Daar zit volgens myfitnesspal een partij natrium in niet normaal. Myfitnesspal komt uit op 5200
In een bak kwark zit volgens myfitnesspal ook 1000 (microgram???
Wat is een mugcake? Klinkt lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens mij is mijn mugcake mislukt
Geen havermout of iets erin? Word het dan niet een soort omelet qua structuur?quote:Op donderdag 29 januari 2015 07:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Letterlijk vertaald een cake uit een mokuit de magnetron. Zat een banaan, 2 eieren, beetje cacao en een beetje honing in. Maar het was teveel cacao en niet goed gemengd, dus nogal bitter. En ook beter 1 ei denk ik, en meer honing.
Ik had net 3 eitjes met tomaat, paprika, champignons, kaas, kruiden, beetje peper, beetje zout en een uitjequote:Op donderdag 29 januari 2015 08:45 schreef sandertjuh het volgende:
Morguh! Vandaag thuis lunchen denk ik, gisteravond geen kipfilet gebakken voor mezelf. Anders ga ik toch snel weer 'slechte' dingen eten.
Vanmiddag thuis lekker 3 eitjes bakken met wat tomaatjes en paprika erbij.
Kom ff brengen dan! Wel zonder champignons graagquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had net 3 eitjes met tomaat, paprika, champignons, kaas, kruiden, beetje peper, beetje zout en een uitjebohhh
Nope, het wordt een beetje stevig cake-achtig. Ik doe altijd 1 banaan, 2 eieren, 1 theelepel cacaopoeder, wat lijnzaad en wat kokosrasp in de mugcake. 3-4 minuten in de magnetron en dan breakfast partyquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen havermout of iets erin? Word het dan niet een soort omelet qua structuur?
Ga maar zelf maken luie flikkerquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Kom ff brengen dan! Wel zonder champignons graag
klinkt niet slechtquote:Op donderdag 29 januari 2015 07:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Letterlijk vertaald een cake uit een mokuit de magnetron. Zat een banaan, 2 eieren, beetje cacao en een beetje honing in. Maar het was teveel cacao en niet goed gemengd, dus nogal bitter. En ook beter 1 ei denk ik, en meer honing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Dit is een grapje toch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:20 schreef Artoo het volgende:
Haha La_Tromposa, dat valt nog wel mee dan
Ik heb net een 10 km tempoloop gedaan. Het heeft echt keihard gesneeuwd onderweg
Oke, hier ligt niks.quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:36 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee. Hagelsneeuw of zo. Geen grapje. Ging echt hard.
Offline modus ff aanvinken voor op je telefoonquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:59 schreef Qwea het volgende:
Ik heb sinds vandaag spotify. Ik hou nu al van spotify
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |