Ja, twee topics terug of zoquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:00 schreef Puala het volgende:
Ohja, Merlijn had jij nog een banner gemaakt?
Lekkerquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:22 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn rondje thee en koffie doet... en voor Puala cola...
Hier maakt het niet zo uit... ik sta eender welke dag stilquote:
Zelfs op vrijdag?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hier maakt het niet zo uit... ik sta eender welke dag stil
zelfs op vrijdag. Het wordt tijd dat dat laatste stukje a4 open gaat, dat scheelt gewoon 15-20 minuten in de spits...quote:
Duurt dat nog lang voor die open gaat?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
zelfs op vrijdag. Het wordt tijd dat dat laatste stukje a4 open gaat, dat scheelt gewoon 15-20 minuten in de spits...
Kan het nergens vinden. "Opening 2015"...quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Duurt dat nog lang voor die open gaat?
Ik vond zijn laatste show een beetje lafjes...quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:16 schreef Flipmoehoe het volgende:
Mogguh!
Vanavond naar Najib Amhali in Enschede, zin in
(alleen wel flink verkouden nu... maar ff doorbijten op het werk)
zijn show "alles komt goed" vond ik ook goed, net als al zijn andere showsquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden. "Opening 2015"...
Zijn volgens mij wel al heel ver met dat gebeuren...
[..]
Ik vond zijn laatste show een beetje lafjes...
Ik doelde op I, Amhali geloof ik... Maar veel plezierquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:35 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zijn show "alles komt goed" vond ik ook goed, net als al zijn andere shows
we zullen het zien vanavond
Oh leukquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:16 schreef Flipmoehoe het volgende:
Mogguh!
Vanavond naar Najib Amhali in Enschede, zin in
(alleen wel flink verkouden nu... maar ff doorbijten op het werk)
Mjah er is inderdaad nergens een kwartaal of maand te vinden op internet. Vaag. Je kan rijkswaterstaat bellen op dat 0800 nummer met die vraagquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden. "Opening 2015"...
Zijn volgens mij wel al heel ver met dat gebeuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |