Waarom vertel je er niet bij waarom je iets vindt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:52 schreef Tingo het volgende:
Alle landen met z'n ruimte avonturen houden de mensen voor de gek.
They are 'all in on it'.
Dat zou ik ook zo graag eens zien. Het lijkt me zo indrukwekkend.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:11 schreef Pek het volgende:
Onlangs met vakantie geweest op Paaseiland, het vliegveld ter plaatse hebben ze te danken aan NASA, ivm het Apollo programma, landen in de Pacific enzo.
Rapa Nui is daarmee uit een isolement geraakt en toegankelijk voor de rest van de wereld, toch nog wat goeds gekomen uit deze hoax!
[ afbeelding ]
Ze zijn ook heel groot he? Kan je er gewoon naartoe en aanraken?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef Pek het volgende:
Een eiland zo groot als Texel, het is een wonder dat Roggeveen het ooit gevonden heeft. En dan zo'n cultuur opbouwen en afbreken, het is bizar. En offtopic
Gaarna asap doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:16 schreef Pek het volgende:
Misschien open ik wel een topic in TRV, als ik zin heb
Dat zou leuk zijn. Kom zeker lezen daarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:16 schreef Pek het volgende:
Misschien open ik wel een topic in TRV, als ik zin heb
Hoe meer hoaxen, 'waarheden' (twijfel) en leugens, en bedrog, complottheorieen je voor ogen krijgt, hoe meer je het erover hebt onderling en nooit tot een hard bewijs of oplossing komt. Zo steekt de hele geschiedenis in elkaar. Telkens voor een zwarte periode in de geschiedenis moet hetzelfde zijn gebeurt als in deze tijd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:05 schreef El_Matador het volgende:
Dit topic bespreekt de Moonhoax, de stelling dat de bemande maanlandingen zoals die aan ons, publiek getoond zijn, als onderdeel van het Apolloprogramma niet echt gebeurd zijn.
Jawel, hij kwam toen met het 'bewijs' dat de omvang van de aarde op de foto's te klein was. Uiteindelijk bleek zijn super simpele antwoord dus een compleet gebrek aan kennis van fotografie / lenzen te zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:33 schreef theguyver het volgende:
Even een kickje we zijn een jaar verder!
Op vrijdag 9 mei 2014 04:29 schreef El_Matador het volgende:
Ik kom terug met het uiteindelijke, supersimpele, alle NASA-verhalen debunkend bewijs van de hoax. Opdat het voor altijd stil zal blijven.
En nog steeds geen super simpel antwoord verder!
Ondertussen zijn er 2 spin off topics, maar het super simpele antwoord is nog niet gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Mata maar je gedraag je echt als een Randy Marsh, grote blaaskaak.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
En ze gaan onder de grond verder hequote:Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel groot he? Kan je er gewoon naartoe en aanraken?
Oh ja, offtopic. Nou, we zouden een heel topic vol kunnen praten over het Paaseiland![]()
NASA is een dekmantel voor black projects.quote:
omdat NASA nu zegt dat ze er niet voorbij kunnenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:42 schreef Richestorags het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom de van Allen gordels als argument worden genoemd als meneer van Allen zelf deze claim als nonsens heeft betiteld?
Maar dan wel voor black projects die niet bestaan!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
NASA is een dekmantel voor black projects.
Waarom zou dat?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In de tijd van de Koude Oorlog stonden landen wel degelijk tegenover elkaar, anders hadden we niet zoiets als een nucleaire crisis op Cuba gekend.
Je verkijkt je op wat en wie de elite is.quote:Tevens gingen alle (proxy) oorlogen over het vergroten van de invloedssfeer van de beide machten en het draaiende houden van de interne industrie. Zeker voor een communistisch land als de Sovjet-Unie, waar propaganda zeer hoog in het vaandel stond en persoonsverheerlijking, verheerlijking van de natie en dergelijke alles was wat het geloof in het vaderland zo sterk maakte, was het een belangrijke troef geweest om aan te kunnen tonen dat de maanlanding fake was en zij de eerste waren!
Heb je trouwens een bron van die Gus? Kan ik me even inlezen.
Elites zijn overigens ook in zekere mate gebonden aan landen. Waarom denk je dat Poetin het moeilijker heeft dan lijkt op het eerste gezicht? Het smeermiddel van de natie, de oligarchen, lijden onder de sancties tegen Rusland...
Jeetje, wat een enorme beelden. Indrukwekkend.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En ze gaan onder de grond verder hedie dingen hebben ook lichamen
[ afbeelding ]
Half dan, volgens hem was het een voorproefje!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:41 schreef kipknots het volgende:
[..]
Jawel, hij kwam toen met het 'bewijs' dat de omvang van de aarde op de foto's te klein was. Uiteindelijk bleek zijn super simpele antwoord dus een compleet gebrek aan kennis van fotografie / lenzen te zijn.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:54 schreef schommelstoel het volgende:
Mata weet toch alles beter, waarom zou hij ons, de onwetende plebs, vertellen hoe het zit.Randy Marsh = LordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Mata maar je gedraag je echt als een Randy Marsh, grote blaaskaak.
Er staat nog een vraag voor u open!!
Nee hoor. Het klinkt mij als dat ie bedoelt dat de nieuwe elektronische apparatuur er misschien niet tegen kan. Verder niets.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
omdat NASA nu zegt dat ze er niet voorbij kunnen
Dat zegt ie helemaal niet!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
omdat NASA nu zegt dat ze er niet voorbij kunnen
Randy Marsh = Lorde = Mata = Manbearpig = Cartman's analprobe.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Half dan, volgens hem was het een voorproefje!
Een teaser zeg maar!
[..]
Randy Marsh = Lorde
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Randy Marsh = Lorde = Mata = Manbearpig = Cartman's analprobe.
So fuck you dolphiiins!
Oh And planet earth is one big TV-show!
Kijk, goede/simpele uitleg onder de link voor MataBiekje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:27 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Oke genoeg gelachen maar weer terug on-topic.
Als we even naar alle topics bij elkaar kijken dan moge het een beetje duidelijk zijn wat Hij probeerde aan te kaarten.
Want als een raket al niet in de ruimte kan functioneren hoe moeten we dan op de maan belanden.
maar goed meer uitleg hierover.
kort en simpel
http://www.livescience.co(...)ork-without-air.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |