So? We have ridden since the snows of winter covered this land, through the kingdom of Merciaquote:
ni?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
So? We have ridden since the snows of winter covered this land, through the kingdom of Mercia
Ik zal dit onthouden voor de volgende keer als we weer eens samen in dit topic verschijnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je interpreteert het helemaal verkeerd, ik heb een zwak voor dominante mannen.
We are no longer the knights who say ni! We are now the knights who say... ecke ecke ecke ptang zoom boingquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zal dit onthouden voor de volgende keer als we weer eens samen in dit topic verschijnen.![]()
I'm off spanking the monkey.
En gewoon een NES.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja en een CRT TV omdat LCD's niet werken.
oh die heb ik in de woonkamer staanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb daarom ook nog een crt staan met een NES.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een vrouw die moet python quote..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
We are no longer the knights who say ni! We are now the knights who say... ecke ecke ecke ptang zoom boing
Baasquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb daarom ook nog een crt staan met een NES.
Ik heb zeker al 10 monty quotes geplaatst vanavond, het wordt een beetje sneuquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vrouw die moet python quote..
There is aan God after all
Helaas. Ik heb wel een Atari en een Sega Megadrive. En een Gamecube, zijn die al retro?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En gewoon een NES.
Dan pas ben je oldskool.
Ik verwacht binnenkort wel een DM met datum wanneer je weer buiten mag komen!quote:
beter dan game referenties die ik niet snapquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb zeker al 10 monty quotes geplaatst vanavond, het wordt een beetje sneu.
Gamecube vind ik nog niet echt retroquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb wel een Atari en een Sega Megadrive. En een Gamecube, zijn die al retro?
Ooit maak ik de collectie compleet met een NES, SNES en een N64.
Ja @ HVA.quote:
Gelukkig. Ik zag laatst Gamecube games ergens onder het kopje "retro" in een winkel en ik voelde me oud.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gamecube vind ik nog niet echt retro..
dat is dan wel weer een game die ooit veel speeldequote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gamecube vind ik nog niet echt retro..
Ik heb vandaag nog tony hawks pro skater gespeeld @ Gamecube.
HVA heeft mij nogsteeds in haar macht. Ik heb studiepunten nodigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort wel een DM met datum wanneer je weer buiten mag komen!![]()
School.quote:
Hmm lastig... Ik moet ook nog 3x op vakantie dit jaar. Dan kunnen we beter eerst die LAN doen voordat we daten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
HVA heeft mij nogsteeds in haar macht. Ik heb studiepunten nodig!!
Je hebt een Atari, je bent oud.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik zag laatst Gamecube games ergens onder het kopje "retro" in een winkel en ik voelde me oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
wat een straf. Op vakantie moetenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm lastig... Ik moet ook nog 3x op vakantie dit jaar. Dan kunnen we beter eerst die LAN doen voordat we daten.
Ik stuur je mijn rooster wel even door. Die is toch nog vettig van de grill.
3 keerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm lastig... Ik moet ook nog 3x op vakantie dit jaar. Dan kunnen we beter eerst die LAN doen voordat we daten.
Ik stuur je mijn rooster wel even door. Die is toch nog vettig van de grill.
Pfff. Geld hebben, reis boeken, naaktstrand bezoeken, de lokale taal beheersen. Full-time baan hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een straf. Op vakantie moeten
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je hebt een Atari, je bent oud.25, april 26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Presentquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En gewoon een NES.
Dan pas ben je oldskool.
Al is een zapper wel leukerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zapper nodig, kan met de Wiimote
Denk je dat ik 12 maanden in NL kan blijven?quote:
gewoon terug naar je eigen land jijquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk je dat ik 12 maanden in NL kan blijven?
ik zou nooit naar een naaktstrand gaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pfff. Geld hebben, reis boeken, naaktstrand bezoeken, de lokale taal beheersen. Full-time baan hoor.
Daar zie ik aan het eind van elke vakantie weer tegenop ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon terug naar je eigen land jij
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar zie ik aan het eind van elke vakantie weer tegenop ja.
Ga je wel naar de saunaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou nooit naar een naaktstrand gaan.
Ik verbrand nogal snel en dat wil ik m'n kleine jongen niet aandoen
En om hem daar met zonnebrandcrème in te gaan smeren ziet heel fout uit..
Gewoon een vloeitje aanhangen jwz.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar ga je heen danquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk je dat ik 12 maanden in NL kan blijven?
gewoon niet scherenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jouw penis komt niet boven je schaamhaar uit?quote:
Hij heeft heel lang schaamhaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jouw penis komt niet boven je schaamhaar uit?
Oost Europa en aan het eind van 't jaar Azie.quote:
zelden. Ga je mee?quote:
Zo'n naakt vogeltje in een te groot nest. Hence "Parkiet"quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil naar Scandinaviequote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oost Europa en aan het eind van 't jaar Azie.
Gehtst Du mit?
Oja, dat wist ik zelfs.quote:
Dat vind ik engquote:
Gewoon in Japan een naaktstrand zoeken, dan verschijnt er automatisch een zwart balkje voor. Dat moet wel tegen de zon helpen.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
dit dus :$quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang schaamhaar.
Die geblurde vagijnen jagen me angst aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon in Japan een naaktstrand zoeken, dan verschijnt er automatisch een zwart balkje voor. Dat moet wel tegen de zon helpen.
Naaktheid tochquote:
Scandinavie dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oja, dat wist ik zelfs.![]()
Zou wel de midzomernacht een keer willen mee maken.![]()
Lijkt me schuren wel, die pixels.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die geblurde vagijnen jagen me angst aan.![]()
nja. Dat heb je daar welquote:
ik zou anders wel eens willen schuren met pixel hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me schuren wel, die pixels.
HIHIquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou anders wel eens willen schuren met pixel hoor
Whehe. Whehehe.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou anders wel eens willen schuren met pixel hoor
quote:
Zou wel willen weten hoe dat nu is zo'n legopener.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me schuren wel, die pixels.
"Hoort hij echt blauw met wit en geel te zijn? Zeker weten?"quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou wel willen weten hoe dat nu is zo'n legopener.
Alles al geboektquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:04 schreef Sardu het volgende:
[..]wanneer? Dit jaar is wat krap.
[..]
Zou wel willen weten hoe dat nu is zo'n legopener.
Truste Giquote:
Pretty much.quote:
Kijk je wel eens jappenpr0n?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:12 schreef Heatseeker het volgende:
Een lego pener? Wat is dat nou weer?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:12 schreef Heatseeker het volgende:
Inferieur aan de grotere Duplo pener die iedere FOK!ker natuurlijk heeft.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:12 schreef Heatseeker het volgende:
Je moet je sushi ook vers eten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Rijst met natte kut is niet mijn ding.
Ik wil wel naar zuid korea.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pretty much.![]()
Alleen Azie heeft nog wat speling.
Opgeschreven.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dan moet je bij pixel wezen
Haring is wel fucking lekker. En ik kwam daar pas een paar jaar geleden achter toen een Chinese klasgenote me naar de haringkraam sleepte nadat we sushi gegeten hadden.quote:
verkapt kijk mij eens een chinese klasgenote hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haring is wel fucking lekker. En ik kwam daar pas een paar jaar geleden achter toen een Chinese klasgenote me naar de haringkraam sleepte nadat we sushi gegeten hadden.
Oh want dat is een zeldzaamheid of zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verkapt kijk mij eens een chinese klasgenote hebben
heb haar beide albums in mijn itunesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
ik luister nu naar lana del rey. Ik ken geen schaamte.
neequote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh want dat is een zeldzaamheid of zo.
Kimchi 14.gifquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Noord Korea beste Korea.
Also, Kimchi.
Ik doe niet aan zure haringquote:
Omdat ik het een grappig idee vind dat ik als Nederlander haring heb leren kennen door een Chinese.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
maar zou me niet kunnen bedenken waarom je dat erbij zou zeggen
alsof het een ander soort wezens zijn
blanke klasgenote = klasgenote
chinese klasgenote = chinese klasgenote
Summertime sadnessquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
ik luister nu naar lana del rey. Ik ken geen schaamte.
lekker stereotyperendquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ik het een grappig idee vind dat ik als Nederlander haring heb leren kennen door een Chinese.
Dat is net zoiets als dat ik een Japanner voor het eerst kennis laat maken met sushi.
Ik wil parelwitte stranden, mangos en een surfplank.quote:
Je kan natuurlijk keihard je best doen om te zoeken naar iets om over te gaan zeiken. Maar je kan het ook niet doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker stereotyperend
alle japanners eten sushi
Ghehe, die deal heb ik gemaakt met 'n Aziaat. Ik Balut en zij Surströmming.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, dan moet je Surströmming eens proberen.
Wat vond ze er van?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe, die deal heb ik gemaakt met 'n Aziaat. Ik Balut en zij Surströmming.
Ik neem t mee daar naartoe. Heb ook nog geen balut gehad.quote:
Ik wil een blauwe zee een zonnebed en cocktailsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wil parelwitte stranden, mangos en een surfplank.
Ah zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik neem t mee daar naartoe. Heb ook nog geen balut gehad.
Die is gek.quote:
zolang dat niet bewezen is ben ik niet gekquote:
tl;drquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk keihard je best doen om te zoeken naar iets om over te gaan zeiken. Maar je kan het ook niet doen.
Voor het geval je begrijpend lezen niveau dermate laag is een kleine uitleg: Ik impliceer niet dat iedere Japanner sushi eet. Ik impliceer niet dat iedere Nederlander haring eet. Ik vind het alleen grappig dat ik als Nederlander haring heb leren kennen door iemand die dat niet is, terwijl haring zoals die in Nederland veelal gegeten wordt cultureel gezien best wel een typisch iets is.
Daarom gaf ik het voorbeeld van Japan en sushi. Sushi is een gerecht dat onlosmakelijk verbonden is met Japan.
Je bent gek zolang het onschuld bewezen is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zolang dat niet bewezen is ben ik niet gek![]()
[..]
tl;dr
Dit!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je bent gek zolang het onschuld bewezen is.
Pak je tas maar in.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wil een blauwe zee een zonnebed en cocktails.
wij zijn geen vriendjes meerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je bent gek zolang het onschuld bewezen is.
Mij eigenlijk ook, maar ze kennen daar wel gefermenteerde vis... Ik ben benieuwd iig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah zo.
Balut lijkt me iig lekkerder dan surströmming.
Oh, je moet eens proberen om dat blik te openen op 10 km hoogte
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
oh wacht dat las ik verkeerd
je bent zelf een proleet
Het getuigt niet bepaald van klasse of intellect als je een discussie begint en meteen zodra iemand pareert wegloopt.quote:
Het doet me denken aan de basisschool. Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst "wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft" heb gehoord.quote:
Ik heb mn paspoort, bikini en een fles zonnebrand ingepakt. Ready to go!quote:
Hier was het met je kop door de helftquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de basisschool. Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst "wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft" heb gehoord.
Hmm, duidelijk was mijn basisschool een stuk vulgairder dan ik dacht.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hier was het met je kop door de helft.
Boh, basisschoolquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de basisschool. Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst "wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft" heb gehoord.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:41 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hier was het met je kop door de helft.
Haha. Is goed, reizen we samen of zie ik je daar op het strand om je rug in te smeren?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb mn paspoort, bikini en een fles zonnebrand ingepakt. Ready to go!
ohquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het getuigt niet bepaald van klasse of intellect als je een discussie begint en meteen zodra iemand pareert wegloopt.
Gelukkig, ik geef ook geen neuk. Niet mijn losse eindjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
gelukkig is dit de internet dus ik geef geen vliegende neuk
Precies.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je maar genoeg parameters vastlegt blijft er nog maar 1 mogelijk wachtwoord over.
Samen is wel gezellig tochquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha. Is goed, reizen we samen of zie ik je daar op het strand om je rug in te smeren?
http://xkcd.com/936/quote:
waarom dan blijven hatenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig, ik geef ook geen neuk. Niet mijn losse eindjes.
Vanaf het station?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
Kak, nu bijna een half uur lopen naar huis.
Oh, nog best ver dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neen. Mijn moeder is verhuisd, het is nu zo'n 25 minuten lopen vanaf m'n vader.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is al een keer gebeurd en sindsdien heb ik de afstandsbediening van de spoorbrug.
quote:
Nope. Brb, lopen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:59 schreef DrNick het volgende:
Jullie kennen die ene Max wel toch, met zijn filmpjes als reclame voor zo'n ICT-bedrijf?
Ah. Dat is zo'n Youtube-account met een jongeman die dingen "hackt". Bleek promotie te zijn voor een ICT-bedrijf.quote:
Wist ikquote:
Lolwatquote:
Is nep manquote:
Awesome! Kan niet wachten om je te marineren als een heerlijke steak op een warme zomer ochtend.quote:
Ik probeer mij hier een voorstelling bij te makenquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome! Kan niet wachten om je te marineren als een heerlijke steak op een warme zomer ochtend.![]()
Concentratiekampen en oorlogsslachtoffers zijn nog immer for realsquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:13 schreef Sardu het volgende:
Wtf... Een advertentie van stichting Korrelatie na een docu over Bergen Belsen???
ewa broerquote:
zal wel weer kutopmerking worden want je hebt mijn nummer dus echt nodig heb je me nietquote:
yo manquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ewa broer
[..]
zal wel weer kutopmerking worden want je hebt mijn nummer dus echt nodig heb je me niet
Bollieeeequote:Op woensdag 28 januari 2015 00:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ewa broer
[..]
zal wel weer kutopmerking worden want je hebt mijn nummer dus echt nodig heb je me niet
Ik begrijp, maar dan kan je toch niet kijken? En kan me slecht voorstellen dat er nog heel veel levende slachtoffers naar een docu op npo2 kijken om 11 uur.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Concentratiekampen en oorlogsslachtoffers zijn nog immer for reals
goed bezig broquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
al paar dagen nuchterr man
zware leef
gewoon alleen in het weekend doenquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:20 schreef Whait het volgende:
[..]
goed bezig bro
moet ook stoppen maar geen zin
Wel eens van die "bikinigirls" een auto zien wassen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik probeer mij hier een voorstelling bij te maken..
quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
al paar dagen nuchterr man
zware leef
ja ik weet maar kon vandaag niet weerstaan op scorroquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon alleen in het weekend doen
genieten met mate toch
zit csgo te spelen check maarquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:21 schreef DrNick het volgende:
Ah, WP's schizofrene kant heeft ook een account aangemaakt.
csgo is ziek nicequote:Op woensdag 28 januari 2015 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit csgo te spelen check maar
heb geen tijd om 2 accounts tegelijk te laten posten
moet jij niet slapen ofzoquote:
hahahquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:21 schreef Whait het volgende:
[..]
ja ik weet maar kon vandaag niet weerstaan op scorro
beetje mensen mad maken omdat je slecht bent xDquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maarja blijft wel leuk spelletje
beetje kloten beetje proberen punten te scoren
Verkeerde kant oplopen met de bom.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maarja blijft wel leuk spelletje
beetje kloten beetje proberen punten te scoren
Ik heb wat met alle vrouwtjes, maar nee die ene die is uit mijn leven.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
HSheb je nog wat met je vrouwtje?
als kip zonder kop beetje sprayen en hopen dat je wat raaktquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verkeerde kant oplopen met de bom.![]()
Listen to teammates rant.
Haha sorry ik kom niet meer bij nuquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel eens van die "bikinigirls" een auto zien wassen?
Dat beeld had ik ongeveer met ons in m'n hoofd. Ik 2 van die sponzen op m'n tepels met zonnebrand creme.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah. Dat is zo'n Youtube-account met een jongeman die dingen "hackt". Bleek promotie te zijn voor een ICT-bedrijf.
https://www.youtube.com/channel/UCAVfz5k-06JGokTT2ojcEoQ
Het spijt me.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Haha sorry ik kom niet meer bij nu!!
later brüürquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:42 schreef Whait het volgende:
k ga lkkr fappen
later wietparkiet en de rest
Ghehe. Ratataatatata beetje door die level crossen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als kip zonder kop beetje sprayen en hopen dat je wat raakt
alhoewel ik met hostage scenario's wel lekker ga meestal
Het is je vergeven heurquote:
Ga je vaak lannen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe. Ratataatatata beetje door die level crossen.![]()
Ik ben alleen serieus tijdens een lan.
oh ik ben altijd wel serieusquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe. Ratataatatata beetje door die level crossen.![]()
Ik ben alleen serieus tijdens een lan.
Laatste jaren niet zo vaak. Meestal met een klein groepje vrienden. Paar jaar geleden wel fanatiek geweest, maar nooit succesvol.quote:
Insurgency online is wel awesome.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik ben altijd wel serieus
maar mijn speelstijl is gewoon dramatisch
achja ik speel gewoon voor de lol verderquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Insurgency online is wel awesome.![]()
Cs:go matchmaking niet heel erg mijn ding.
Awesome.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Laatste jaren niet zo vaak. Meestal met een klein groepje vrienden. Paar jaar geleden wel fanatiek geweest, maar nooit succesvol.
je hebt je spam avond goed vol gekregenquote:
Ik vond het gewoon gezelligquote:Op woensdag 28 januari 2015 07:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt je spam avond goed vol gekregen
snap ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon gezellig..
Is 61 een willekeurig cijfer eilukquote:
neequote:Op woensdag 28 januari 2015 10:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Is 61 een willekeurig cijfer eiluk?
Waar staat het voorquote:
vroegah hadden we met wat vrienden een toernooienteampje. daarbij was gianni mijn bijnaam.quote:
Welke sportquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah hadden we met wat vrienden een toernooienteampje. daarbij was gianni mijn bijnaam.
omdat we uit verschillende "echte" teams kwamen hadden een vriend en ik beide rugnummer 7. dus toen hebben we allebij iets anders gepakt bij mij dus 61. verder heeft het niks te zeggen (en noemt ook niemand me meer gianni)
handbal natuurlijkquote:
Natuurlijkquote:
daar zijn zo weinig clubs van in nederland. moet je altijd zo ver reizen voor uitwedstrijdenquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Natuurlijk?
Ik verwachtte iets als rugby ofzo.
Moggequote:
Ik vind handbal gewoon echt zo stomquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn zo weinig clubs van in nederland. moet je altijd zo ver reizen voor uitwedstrijden
handbal zonder fysiek geweld? nooit meegemaaktquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik vind handbal gewoon echt zo stom.. Net als voetbal
.. Eigenlijk alle sporten zonder fysiek geweld
.
..
Airhockeyquote:
Waar zijn die handbalknuppels anders voor? Misschien speelde ik het verkeerd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handbal zonder fysiek geweld? nooit meegemaakt
1e.quote:
Ik heb chroissantjes met kaas in de ovenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:01 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga zo maar eens ontbijten denk ik zo.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar zijn die handbalknuppels anders voor? Misschien speelde ik het verkeerd.
terechte klacht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:12 schreef Lt.Surge het volgende:
Mensen die bij de kassa eerst hun tas helemaal inpakken en alles eerst meten, en dán pas betalen
Ook een terechte klacht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terechte klacht.
of zo blijven staan dat je met je karretje niet vooruit komt om uit of in te laden
En ze jou daarna met een boze graftakken kop aankijken en je behandelen als stront en je denkt vies vuil onderkruipsel ik zou je aan je haren achter die kassa vandaan moeten slepen en je voor de ogen van iedereen anaal vernederenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook een terechte klacht.
Of het mokkel achter de kassa die gaat socializen met de buurvrouw die toevallig voor je boodschappen doet
i like how you thinkquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En ze jou daarna met een boze graftakken kop aankijken en je behandelen als stront en je denkt vies vuil onderkruipsel ik zou je aan je haren achter die kassa vandaan moeten slepen en je voor de ogen van iedereen anaal vernederen!
Grapje.
Zo klopt die!quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En ze jou daarna met een boze graftakken kop aankijken en je behandelen als stront en je denkt vies vuil onderkruipsel ik zou je aan je haren achter die kassa vandaan moeten slepen en je voor de ogen van iedereen anaal vernederen!
Grapje.
Ja zo istie wel beterquote:
I knowquote:
ik heb begrepen dat sardu mij al voor isquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:29 schreef FL_Freak het volgende:
Gianni en pixel hebben jullie al een date?
Mensen die niet met meerdere mensen tegelijk daten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat sardu mij al voor is
hai flipsjequote:Op woensdag 28 januari 2015 11:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die niet met meerdere mensen tegelijk daten.
Dit. Op één been kun je niet lopen zei mijn grootmoeder (god hebbe haar ziel) altijd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die niet met meerdere mensen tegelijk daten.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:29 schreef FL_Freak het volgende:
Gianni en pixel hebben jullie al een date?
En je moet altijd eerst proeven voor je iets kiest. (Zoals met wijn)quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit. Op één been kun je niet lopen zei mijn grootmoeder (god hebbe haar ziel) altijd.
Uiteraard niet. Wel zal ik dit in mijn eigen notetieboek noteren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn excuses. Meldt dit pretty pls niet in een note
Zou noten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn excuses. Meldt dit pretty pls niet in een note
Proevenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je moet altijd eerst proeven voor je iets kiest. (Zoals met wijn)
ik heb spierpijn in mijn buikquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb kramp in mijn been. #fwp #realstruggle
Ik heb een zere rugquote:
Ja?quote:
Carnavalquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:01 schreef GekkePoes het volgende:
Dit is het meest vreselijke carnavalsliedje wat ik ooit heb meegemaakt
jaquote:
Ik heb nogal de neiging om als ik slaap in een omgekeerde kraanvogel positie te gaan liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Als je het zo zegt wil ik het nu nu nu.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
zeg maar wanneer ik geheel onromantisch je wang mag komen zwaffelen
quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb nogal de neiging om als ik slaap in een omgekeerde kraanvogel positie te gaan liggenals ik smorgens zie hoe mijn dekens erbij liggen vraag ik me soms ook wel af hoe ik slaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
zal de rest van de dag vrij vragenquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je het zo zegt wil ik het nu nu nu.
Klinkt vaak als kernafval in mijn orenquote:
Terechte klachten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Klinkt vaak als kernafval in mijn oren.
Brabo's.. PSV
..
Dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |