So? We have ridden since the snows of winter covered this land, through the kingdom of Merciaquote:
ni?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
So? We have ridden since the snows of winter covered this land, through the kingdom of Mercia
Ik zal dit onthouden voor de volgende keer als we weer eens samen in dit topic verschijnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je interpreteert het helemaal verkeerd, ik heb een zwak voor dominante mannen.
We are no longer the knights who say ni! We are now the knights who say... ecke ecke ecke ptang zoom boingquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zal dit onthouden voor de volgende keer als we weer eens samen in dit topic verschijnen.![]()
I'm off spanking the monkey.
En gewoon een NES.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja en een CRT TV omdat LCD's niet werken.
oh die heb ik in de woonkamer staanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb daarom ook nog een crt staan met een NES.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een vrouw die moet python quote..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
We are no longer the knights who say ni! We are now the knights who say... ecke ecke ecke ptang zoom boing
Baasquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb daarom ook nog een crt staan met een NES.
Ik heb zeker al 10 monty quotes geplaatst vanavond, het wordt een beetje sneuquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vrouw die moet python quote..
There is aan God after all
Helaas. Ik heb wel een Atari en een Sega Megadrive. En een Gamecube, zijn die al retro?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En gewoon een NES.
Dan pas ben je oldskool.
Ik verwacht binnenkort wel een DM met datum wanneer je weer buiten mag komen!quote:
beter dan game referenties die ik niet snapquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb zeker al 10 monty quotes geplaatst vanavond, het wordt een beetje sneu.
Gamecube vind ik nog niet echt retroquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb wel een Atari en een Sega Megadrive. En een Gamecube, zijn die al retro?
Ooit maak ik de collectie compleet met een NES, SNES en een N64.
Ja @ HVA.quote:
Gelukkig. Ik zag laatst Gamecube games ergens onder het kopje "retro" in een winkel en ik voelde me oud.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gamecube vind ik nog niet echt retro..
dat is dan wel weer een game die ooit veel speeldequote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gamecube vind ik nog niet echt retro..
Ik heb vandaag nog tony hawks pro skater gespeeld @ Gamecube.
HVA heeft mij nogsteeds in haar macht. Ik heb studiepunten nodigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort wel een DM met datum wanneer je weer buiten mag komen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |