Volg je Daniel Dwarswaard en/of Onno Hanssum?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey komt die broer van Pogba nou naar Den Haag?
Soms. Niet altijd. Why?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volg je Daniel Dwarswaard en/of Onno Hanssum?
Fortuna Sittard, Wilhelmina '08, Excelsior, JVC Cuijk, NECquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso een beetje butthurt wanneer het op Zwolle aankomt.
Op een dinsdag, tjaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:30 schreef Intellectueel het volgende:
Veel lege plekken in het stadion man. En dat terwijl scc houders voor maar liefst 6 euro een kaartje konden kopen.
Dat is niks.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:30 schreef Intellectueel het volgende:
Veel lege plekken in het stadion man. En dat terwijl scc houders voor maar liefst 6 euro een kaartje konden kopen.
Ik heb geen Twitter.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volg je Daniel Dwarswaard en/of Onno Hanssum?
Wat denk je van die midweekse speelronde volgende week. 18.30 ADO - Fc Twente. Ze zijn echt doorgedraaid. Lekker ook voor de mensen die uit Enschede moeten komen. Zullen wel weer ''volle'' stadions worden op dat tijdstip next weekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:30 schreef Intellectueel het volgende:
Daniel Dwarswaard (ADO-watcher namens het AD) is aardig goed ingelicht.quote:
twitter:DanielDwars twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 10:26:03Pogba, broer van ja, zou ook in de belangstelling staan van het Engelse Huddersfield Town, Schotse Hearts en Slowaakse Trencin. reageer retweet
twitter:DanielDwars twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 16:22:56#ADO neemt morgen beslissing of proefspeler Mathias Pogba wel of geen contract krijgt. reageer retweet
Oh ik dacht eigenlijk dat hij tv west sport op maandag bedoelde haha.quote:
Er zitten 22.000 man. Dat haalt een andere subtopper zelfs niet tijdens competitiewedstrijden. Dus waar hebben we het overquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:30 schreef Intellectueel het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Er zitten 22.000 man. Dat haalt een andere subtopper zelfs niet tijdens competitiewedstrijden. Dus waar hebben we het over
Dat neemt niet weg dat het best wel een kekke bril is van Jansma.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jansma is de beste anchorman van Nederland.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daniel Dwarswaard (ADO-watcher namens het AD) is aardig goed ingelicht.
Ook Omroep West is een goede bron maar die posten wat minder.twitter:DanielDwars twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 10:26:03Pogba, broer van ja, zou ook in de belangstelling staan van het Engelse Huddersfield Town, Schotse Hearts en Slowaakse Trencin. reageer retweet
twitter:DanielDwars twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 16:22:56#ADO neemt morgen beslissing of proefspeler Mathias Pogba wel of geen contract krijgt. reageer retweet
Ja klopt. Ik heb het nieuws ook via omroep west nu toevallig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daniel Dwarswaard (ADO-watcher namens het AD) is aardig goed ingelicht.
Ook Omroep West is een goede bron maar die posten wat minder.twitter:DanielDwars twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 10:26:03Pogba, broer van ja, zou ook in de belangstelling staan van het Engelse Huddersfield Town, Schotse Hearts en Slowaakse Trencin. reageer retweet
Had gister en morgen tentamen, heen en weer reizen kost me zo'n 7 uurquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat jij er zou zitten, net als ik overigens
Ja, dus? De finale werd gewoon van Ajax gewonnen, of telt die ineens niet mee?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Fortuna Sittard, Wilhelmina '08, Excelsior, JVC Cuijk, NEC
FC Oss, HHC, VVV, Cambuur
Realist of ''butthurt?''
Ik zag hem een keer bij ADO-programma op Omroep West, vond hem maar vermoeiend.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt. Ik heb het nieuws ook via omroep west nu toevallig.
Die Onno Hansum wordt echt compleet uitgekotst trouwens door veel mensen. Is zelfs een anti facebook pagina voor hem zag ik
Voor een finale wordt doorgaans niet geloot.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dus? De finale werd gewoon van Ajax gewonnen, of telt die ineens niet mee?
Dit zou Steve gezegd kunnen hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet om hem te winnen van elke tegenstander winnen.
Jij kijkt ook alles he. FC Rijnmond, ADO Show.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag hem een keer bij ADO-programma op Omroep West, vond hem maar vermoeiend.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voor een finale wordt doorgaans niet geloot.
FC Onder Ons is mijn favoriete programma.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij kijkt ook alles he. FC Rijnmond, ADO Show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |