Wanneer een rechercheur in een interview zegt dat het lijkt alsof ze naar boven gefotografeerd hebben dan neem ik aan dat dat zo is. Wij hier weten niet wat er te zien is op de overige foto's.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar naar boven gericht wijst op iets vliegend. Dat is op radar na te gaan.
Als er rond de foto tijden wat over vliegt dan heb je een lijn waar ze ongeveer onder hebben gezeten.
En als het niet naar boven was zou er al gauw wat vaags op moeten staan. Ligt er natuurlijk aan hoe begroeid het was.
De radar op de grond waarmee luchtverkeersleiders vliegtuigen kunnen zien en dus uit elkaar kunnen houden. Dat is weliswaar meer gericht op de grote verkeersvliegtuigen maar vliegvelden rond Boquete en David zullen ook veel kleinere vliegtuigen willen begeleiden naar de landingsbaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wanneer een rechercheur in een interview zegt dat het lijkt alsof ze naar boven gefotografeerd hebben dan neem ik aan dat dat zo is. Wij hier weten niet wat er te zien is op de overige foto's.
Radar? wat voor radar die van een helicopter of vliegtuig?
quote:Mexicaanse overheid verklaart verdwenen studenten dood
Dat zegt procureur-generaal Jesús Murilo Karam dinsdag, daags nadat duizenden mensen door heel Mexico protesteerden tegen de autoriteiten. Die houden ze verantwoordelijk voor de verdwijning van de studenten in de plaats Iguala, eind september.
Bovendien doet de overheid veel te weinig om de zaak op te lossen, vinden de betogers.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-studenten-dood.html
Tis alleen jammer dat we maanden verder zijn en niemand ook maar iets gedaan heeft met dat gegeven.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:40 schreef jackie12 het volgende:
En een misdrijf roept in het geval van Kris en Lisanne veruit de minste vragen op.
Geef je haar dan ook door welke droom je had(wat je met ons hier op het forum niet bespreekbaar acht)quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:15 schreef doorgaan het volgende:
Hi allemaal. Morgen bel ik met Nikki, daarna geef ik vrij mijn scenario. Ook wil ik vragen of er enige kans is op het inzien van de originele foto's: degene die vrijgegeven zijn en/of enkelen van die 80.
Daar is toch heel veel uit op te maken: nl. of er iemand liep of van alle kanten uit dezelfde plek de foto's heeft geschoten.
Mijn scenario's is een combinatie van verdwalen en betrokken derden gecombineerd met ongelukken (met een zekere uitkomst).
Ik bedoel de homepage.Daarop zie je als je naar beneden scrollt een kaart met daarop de trail.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:32 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Die staat zowat droog op de foto. Wanneer is die gemaakt?
- daders vd moord behoorden tot een criminele bende, Guerrero Unidos, lokaal drugskartelquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:07 schreef mig72 het volgende:
Niet om het een of het ander, maar ik las dit zonet en als 43 studenten in een Spaanstalig land zomaar kunnen verdwijnen, en vervolgens vermoord, en de daders verder weg kunnen komen, acht ik de kans niet klein dat zo een hetzelfde lot L&K is overkomen:
[..]
Iets gezien hebben wat ze beter niet hadden willen zien: afrekening/drugsdeal/ ritueel/lokale bende met activiteiten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:22 schreef agter het volgende:
Wat zal het motief geweest zijn voor moord?
Verkrachting?
Hoi Doorgaan,quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:15 schreef doorgaan het volgende:
Hi allemaal. Morgen bel ik met Nikki, daarna geef ik vrij mijn scenario. Ook wil ik vragen of er enige kans is op het inzien van de originele foto's: degene die vrijgegeven zijn en/of enkelen van die 80.
Daar is toch heel veel uit op te maken: nl. of er iemand liep of van alle kanten uit dezelfde plek de foto's heeft geschoten.
Mijn scenario's is een combinatie van verdwalen en betrokken derden gecombineerd met ongelukken (met een zekere uitkomst).
Ben trouwens wel heel benieuwd hoor naar je droomquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoi Doorgaan,
ik hoop dat je je verhaal goed hebt voorbereid. Ik verwacht namelijk een dikke nul aan positieve reactie's vanuit de familie. Je zal namelijk nummer zoveel zijn met een paranormale visie en zoals je zelf aangeeft, reageren weinig personen daar positief op. Persoonlijk denk ik, dat ze al afhaken op het moment dat je over het woord droom begint, zet het neer als hypothese.
Zoals ik je al eerder vertelde, draai je hier flink om de hete brei heen en ligt de nadruk op jou gevoel, jou gave en jouw droom en schrijf je hem hier niet inhoudelijk neer. Ik hoop dat je deze droom heel goed kan onderbouwen met feiten, zodat die niet meteen wordt afgeschoten.
Mijn advies is om het om te draaien en hier eerst je droom op te schrijven, kort en krachtig.
Je krijgt dan meningen van jan en alleman maar ook een goede feed back zodat je met een sterkere hypothese kan komen. Daarnaast zou ik niet bellen maar hem uitschrijven en in een mail sturen. Dan kunnen ze hem lezen wanneer het hun uitkomt.
Maar ja, dat is mijn advies en mening. Succes!
Duidelijk, hier valt niet aan te tornen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:40 schreef jackie12 het volgende:
Na de laatste foto van 13.54 uur zijn ze omgekeerd en is het misgegaan of waren ze al die tijd niet alleen en is het misgegaan.
Daarom ook heel simpel geen foto's meer.
Kan iemand die trail op "ons" kaartje zetten?quote:Op woensdag 28 januari 2015 02:05 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik bedoel de homepage.Daarop zie je als je naar beneden scrollt een kaart met daarop de trail.
Het pad loopt dus idd langs de rivier.
Ook interessant om te lezen wat er geschreven wordt.
http://www.soclosetothesky.com/#production
Goeie post ToniB
Perico roept dit al heel lang en heb dit ook geen rare gedachte gevonden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:06 schreef RapaNui het volgende:
Wisten jullie dit al? Het NFI heeft niet als taak om te controleren op manipulatie van logbestanden:
https://securityrecht.nl/(...)orensisch-onderzoek/
Er zijn geen wettelijke regels die bijvoorbeeld voorschrijven hoe een logbestand eruit moet zien, dat een foto onderzocht moet worden op manipulatie of dat camerabeelden een watermerk moeten dragen voordat ze getoond mogen worden in de rechtszaal.
…..
Voor digitaal forensisch onderzoek zijn er nog geen FT-normen, hoewel er wel een conceptnorm is voor onderzoek aan mobiele telefoons. Ook zijn er normen voor onderzoek aan gespreksopnamen.
…
De normen rond zekerstellen van originele informatiedragers en het beheren van de ‘chain of custody’ (wie wanneer het bewijs in handen had en wat daarmee is gebeurd) zijn dus geen wettelijke plichten.
Goede vondst RapaNui.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:06 schreef RapaNui het volgende:
Wisten jullie dit al? Het NFI heeft niet als taak om te controleren op manipulatie van logbestanden:
https://securityrecht.nl/(...)orensisch-onderzoek/
Er zijn geen wettelijke regels die bijvoorbeeld voorschrijven hoe een logbestand eruit moet zien, dat een foto onderzocht moet worden op manipulatie of dat camerabeelden een watermerk moeten dragen voordat ze getoond mogen worden in de rechtszaal.
…..
Voor digitaal forensisch onderzoek zijn er nog geen FT-normen, hoewel er wel een conceptnorm is voor onderzoek aan mobiele telefoons. Ook zijn er normen voor onderzoek aan gespreksopnamen.
…
De normen rond zekerstellen van originele informatiedragers en het beheren van de ‘chain of custody’ (wie wanneer het bewijs in handen had en wat daarmee is gebeurd) zijn dus geen wettelijke plichten.
Zo mis ik b.v. in de lijst van NFI dat sms-je aan de vriend van K. en ook het contant met Bas.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:28 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Perico roept dit al heel lang en heb dit ook geen rare gedachte gevonden.
Als het NFI een telefoon moet onderzoeken dan kijken ze denk ik naar de log-bestanden, telefoongeschiedenis etc.
Ik denk idd niet dat ze op zoek gaan naar eventuele manipulatie tenzij ze daar opdracht voor hebben gekregen.
Ik denk niet dat ze die opdracht ooit hebben gekregen.
En mochten ze die opdracht nooit hebben gekregen dan zou het tijd worden dat ze daar wel een keer mee zouden beginnen
en ik mis de HLR (home location register)- en SMS centrale gegevens van beide SIM IMEI en beide mobiele nummers van de dames. Gaat om data en gegevens als, wie belde waar met wie, in- en uitgaand verkeer tussen 28 maart en 2 april. Antennemast- en celgegevens. Op te vragen met een speciaal ondertekend verzoek (PV) daartoe van een officier van justitie gericht aan:quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:38 schreef ToniB het volgende:
[..]
Zo mis ik b.v. in de lijst van NFI dat sms-je aan de vriend van K. en ook het contant met Bas.
Daarom post ik dit ook. Misschien lezen journalisten hier ook mee en hebben ze al die tijd gedacht: ach, die Perico, wat denkt-ie wel. Zo'n bewering over het NFI? Poeh-poeh.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:28 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Perico roept dit al heel lang en heb dit ook geen rare gedachte gevonden.
Als het NFI een telefoon moet onderzoeken dan kijken ze denk ik naar de log-bestanden, telefoongeschiedenis etc.
Ik denk idd niet dat ze op zoek gaan naar eventuele manipulatie tenzij ze daar opdracht voor hebben gekregen.
Ik denk niet dat ze die opdracht ooit hebben gekregen.
En mochten ze die opdracht nooit hebben gekregen dan zou het tijd worden dat ze daar wel een keer mee zouden beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |