Nee, die zijn definitief afgehaakt. Onderhandelingen met Nissan zijn nog gaande.quote:
Heeft Alfa nog nieuwe modellen dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:18 schreef Hyperdude het volgende:
Geen FIAT/Alfa/Maserati/Ferrari?
Allemaal kleine jongetjes die voor niks komen daaro.![]()
Lancia is ook al doodquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:36 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heeft Alfa nog nieuwe modellen dan?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Die plakken nu badges op Chryslers bij gebrek aan nieuwe modellen....
Kun je beter ene rebage kit bestellen en een Thema, das goedkoperquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:55 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Als ik ooit geld teveel heb haal ik me een echte.
[ afbeelding ]
Jeep en Alfa hebben niks spannends hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:15 schreef k_man het volgende:
Jammer, eigenlijk alleen de grote volumemerken dus. Geen Tesla, Lotus, Morgan, Donkervoort, Rolls Royce, Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, Ferrari, Aston Martin, Jeep, McLaren, etc.
Niet? Alfa heeft pas de 4C Spyder gepresenteerd. Best leuk, toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Jeep en Alfa hebben niks spannends hoor
Neuh, ze hebben gewoon het dak er af gehaald, wat trouwens ook met de gewone 4c gewoon kan, de constructie kan dat ook al hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet? Alfa heeft pas de 4C Spyder gepresenteerd. Best leuk, toch?
Mee eens. Alfa en jeep loop ik persoonlijk niet warm voor, maar hoe groter de RAI hoe beter imo... Was mooi geweest als ze toch zouden komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:15 schreef k_man het volgende:
Jammer, eigenlijk alleen de grote volumemerken dus. Geen Tesla, Lotus, Morgan, Donkervoort, Rolls Royce, Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, Ferrari, Aston Martin, Jeep, McLaren, etc.
Ja, ik vind die kleine prutsmerkjes het leukste van zo'n autoshow. Dat je alles een keer bijelkaar hebt. Voor een BMW kan ik hier ook de dealer binnen wandelen, maar om me een keer in een Lotus of Donkervoort te frummelen is dat lastiger.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Mee eens. Alfa en jeep loop ik persoonlijk niet warm voor, maar hoe groter de RAI hoe beter imo... Was mooi geweest als ze toch zouden komen.
Heb even gepost welke merken er zijn toegevoegd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:21 schreef Gunner het volgende:
Zijn er nog merken toegevoegd?
edit: volgens de site van autorai staat ferrari er wel. Rolls-Royce ook.
Nicequote:Op dinsdag 14 april 2015 08:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Volgende merken die toegvoegd zijn:
- Aston Martin
- Bugatti
- Burton
- Cadillac
- Caterham
- Corvette
- DS
- Ferrari
- Infiniti
- Lotus
- Maserati
- McLaren
- Morgan
- Nissan
- Noble
- RAM
- Rolls Royce
- SSang Young
- Tesla
- Zenos
Heb ik ook gedaan scheelt weer mooi 2 euro.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:40 schreef RacerDKB het volgende:
Ik dacht dat ik een tijdje terug een link had gevonden om tickets voor ¤12,50 te bestellen in plaats van ¤14,50, net even gegoogled en kwam op:
http://www.autorai.nl/volvo
Staan nergens voorwaarden dat je ze alleen kan kopen als je een Volvo bezit of Volvo clublid bent ofzo, dus gewoon bestellen? Iemand ervaring mee?
Zeker nice dat het exotische segment meer wordt vertegenwoordigd, was andere erg karig gebleven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:57 schreef Palomar het volgende:
[..]
NiceIk ga zaterdag heen. Wel zin in
![]()
Alleen jammer dat Alfa niet meedoet
quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Volgende merken die toegvoegd zijn:
- Zenos
Goh, professionele site...quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.zenoscars.com/(...)5195613184:0&lang=nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom er eigenlijk alleen voor de VW Transporter T6die beleeft er zijn wereldprimeur
Op de primeurslijst van de AutoRAI en bij de modellen staat helemaal niks over de Transporter, wat een falers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige auto van de wereldprimeurs die intens veel verkocht gaat worden, wat mij betreft dus de grootste primeur, is niet eens bekend bij de organisatie van de AutoRAI? En een "speciaal ontwikkelde" Porsche die eigenlijk alleen maar een nieuw kleurtje heeft zoveel heisa om![]()
Het is ook niet officieel bekend gemaaktquote:Op woensdag 15 april 2015 16:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op de primeurslijst van de AutoRAI en bij de modellen staat helemaal niks over de Transporter, wat een falers.
De enige auto van de wereldprimeurs die intens veel verkocht gaat worden, wat mij betreft dus de grootste primeur, is niet eens bekend bij de organisatie van de AutoRAI? En een "speciaal ontwikkelde" Porsche die eigenlijk alleen maar een nieuw kleurtje heeft zoveel heisa om
Dat is toch die kerel die bij Top Gear de automaat ging rijden omdat met de hand schakelen toch wat te lastig was?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:41 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ga natuurlijk alleen maar voor de Will.i.am. custom editie van de Lexus NX300h
[ afbeelding ]
Wat een talent die man.
Ik ben er nog nooit geweest, zit nu in de trein die kant opquote:
Gaaf ding 250 pk op 725 kiloquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.zenoscars.com/(...)5195613184:0&lang=nl
Al neem je een barbecue mee kom je nog binnen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je gerust een tas met een flesje drinken en wat te vreten meenemen of doen ze hier moeilijk over bij de ingang? Weet niet meer hoe het vorige keren er aan toe ging.
Gas of kolen?quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:12 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Al neem je een barbecue mee kom je nog binnen.
Kolen geniet mijn voorkeur.quote:
Mooi, ik ga volgende weekquote:
De mensen die zo'n wagen kunnen betalen komen echt niet op de autorai kijken tussen het boerenlul-gepeupel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wel jammer ja. Mijn eerste autorai kan wel 16 jaar geleden zijn, samen met mijn vader als klein jochie. Rolls Royce, Ferrari, Bentley, Spyker, Lambo... het was er allemaal. Ook stands met F1 auto's... mooie tijden.
Ik ga ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:18 schreef Hyperdude het volgende:
Geen FIAT/Alfa/Maserati/Ferrari?
Allemaal kleine jongetjes die voor niks komen daaro.![]()
Op Spyker na al deze merken gezien, plus 4 F1 wagens.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wel jammer ja. Mijn eerste autorai kan wel 16 jaar geleden zijn, samen met mijn vader als klein jochie. Rolls Royce, Ferrari, Bentley, Spyker, Lambo... het was er allemaal. Ook stands met F1 auto's... mooie tijden.
Waarom staan die merken er dan?quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
De mensen die zo'n wagen kunnen betalen komen echt niet op de autorai kijken tussen het boerenlul-gepeupel.
Hier komen alleen maar Nico's en Sjonnies die met de geile promobabes op de foto gaan, of te verlegen zijn en die meiden op de foto zetten voor een eenzame avond.
die oto zat k net inquote:
Ik heb er ook in gezeten, als iemand hem nou even voor me koopt.quote:
http://alexmiedema.nl/tag/autorai-2015/quote:Op zondag 19 april 2015 14:08 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zit een beetje op Flickr en consorten te zoeken maar tot nu toe valt de hoeveelheid foto's me tegen.
Mensen hier met een mooi album van 100+ foto's?
De Lotus F1 auto op de van der Kooi stand is een echte en geen dummy en staat normaal gesproken bij hun in de showroom.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op Spyker na al deze merken gezien, plus 4 F1 wagens.
Als het dit ding isquote:Op zondag 19 april 2015 20:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
De Lotus F1 auto op de van der Kooi stand is een echte en geen dummy en staat normaal gesproken bij hun in de showroom.
Die is het ja. Geen idee wat voor 1 het is. Mijn vriendin is de F1 freak hier in huis en viel het op. Het was dacht wel een beetje een samenraapsel.quote:Op maandag 20 april 2015 09:30 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als het dit ding is
[ afbeelding ]
Is het volgens mij een WSR3.5/GP2 in de Lotus livery!
Of de Renault van 2005/2006.
Weet ik, maar 27 januari zag het er naar uit dat deze merken niet zouden komenquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op Spyker na al deze merken gezien, plus 4 F1 wagens.
Ik heb hem zelf niet kunnen vinden. Maar goed, heb er ook niet echt om gevraagd of zo.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:32 schreef Iemand91 het volgende:
Er is neem ik aan wel een garderobe toch (op de site van RAI wel namelijk).
Wil m'n jas namelijk niet constant meesleuren...
meteen bij de ingangquote:Op donderdag 23 april 2015 20:41 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf niet kunnen vinden. Maar goed, heb er ook niet echt om gevraagd of zo.
Ligt het er natuurlijk nog aan welke ingang.quote:
Er zijn mensen die in Amsterdam wonen die gewoon op de fiets komen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
dan laat je je jas toch in de auto of neem je m überhaupt niet mee? Of bang dat je verkouden wordt in de 4 meter die je buiten bent tussen de uitgang van de parkeergarage en de ingang van de RAI?
Of die niet in de buurt wonen een tijdje met de trein moeten.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:26 schreef Nero22 het volgende:
Er zijn mensen die in Amsterdam wonen die gewoon op de fiets komen.
Wat een doffe ellende.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in Amsterdam wonen die gewoon op de fiets komen.
Ingang C, als je binnen komt recht voor je neusquote:Op donderdag 23 april 2015 20:32 schreef Iemand91 het volgende:
Ga morgen, ben benieuwd.
Ben er wel een keer eerder geweest maar dat is heeeel lang geleden.
Er is neem ik aan wel een garderobe toch (op de site van RAI wel namelijk).
Wil m'n jas namelijk niet constant meesleuren...
Zal morgen ook wel druk zijn ben ik bang...
Toen ik er kwam waren het vieze wijven daar. Volvo had lekkere en mercedes.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
Die dames bij de Kia stand zagen er erg appetijtelijk uit moet ik zeggen
Cabriyololetje, dakkie open en 5 graden. Ja, dan is een jasje wel prettig.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Of lekker met je jas aan in de auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |