abonnement Unibet Coolblue
pi_149200195
*ohayo*

quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Volgende week op het journaal komt Repel de uitzending binnengewandeld en wilt hij zendtijd. Whehe.
Nou nou. :+

quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ondertitels zijn srs business.
Je weetz toch. 8-)
  vrijdag 30 januari 2015 @ 08:39:02 #102
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_149200303
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Volgende week op het journaal komt Repel de uitzending binnengewandeld en wilt hij zendtijd. Whehe.
_O-
Helemaal super.
pi_149201269
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Repeltje toch, wil je ons iets vertellen?
Ja, die jongen was een smerige communist, met zijn geratel over wat hij het grootkapitaal noemt. Wedden dat hij zijn ondertitels ook nooit op tijd uitbracht.

quote:
10s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Volgende week op het journaal komt Repel de uitzending binnengewandeld en wilt hij zendtijd. Whehe.
Toe, ik zou nooit in beeld verschijnen, gewoon vanuit de regiekamer Boku nu Pico af laten spelen jwz.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_149202239
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:11 schreef ChuuniSyndroom het volgende:

[..]

Jij snapt het ^O^

:{w Japanners met hun kutsmaak dat ze altijd best girl laten verliezen
Ik heb het einde van OreImo niet gekeken omdat ik wist dat er een dikke cop-out was. Eerst de incest route nemen om in de laatste minuut er vanaf te stappen :') wtf heb dan gewoon de ballen het door te zetten en ze echt te laten trouwen of samen wonen.

Door het einde van de vele anime/manga wil ik er gewoon zelf 1 schrijven die niet moeilijk doet over dat soort shit. Wie geeft er nou iets om wat de "maatschappij" denkt

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2015 10:22:59 ]
pi_149202582
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:20 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ik heb het einde van OreImo niet gekeken omdat ik wist dat er een dikke cop-out was. Eerst de incest route nemen om in de laatste minuut er vanaf te stappen :') wtf heb dan gewoon de ballen het door te zetten en ze echt te laten trouwen of samen wonen.
SPOILER: http://pastebin.com/rmy5JbKM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang verhaal kort: autistische Kuroneko-rukkers hebben de animatiestudio geïnfiltreerd en de anime verneukt toen de auteur ze vertelde dat Kuroneko niet zou winnen, nooit zou winnen en dat ze in de boeken noch in de anime-adaptatie niet ooit een liefdesleven zou krijgen.
quote:
Door het einde van de vele anime/manga wil ik er gewoon zelf 1 schrijven die niet moeilijk doet over dat soort shit. Wie geeft er nou iets om wat de "maatschappij" denkt
SPOILER: http://pastebin.com/b9B2mDBq
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schappelijk, maat, zeer schappelijk.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_149203483
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:35 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

SPOILER: http://pastebin.com/rmy5JbKM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang verhaal kort: autistische Kuroneko-rukkers hebben de animatiestudio geïnfiltreerd en de anime verneukt toen de auteur ze vertelde dat Kuroneko niet zou winnen, nooit zou winnen en dat ze in de boeken noch in de anime-adaptatie niet ooit een liefdesleven zou krijgen.

[..]

SPOILER: http://pastebin.com/b9B2mDBq
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schappelijk, maat, zeer schappelijk.
Ja ik weet het verhaal erachter :P
Het maakte me niet eens uit wie er zou winnen, maar geef dan wel een duidelijk einde, nu is het half om half zonder daadwerkelijk een einde eraan te maken, net of ze nog wachten op seizoen 3.

Dit gebeurd bij heel veel anime, dan gaan ze er alvast van uit dat er een 2de seizoen komt *kuch* No Game No Life *kuch*
pi_149203877
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:04 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja ik weet het verhaal erachter :P
Het maakte me niet eens uit wie er zou winnen, maar geef dan wel een duidelijk einde, nu is het half om half zonder daadwerkelijk een einde eraan te maken, net of ze nog wachten op seizoen 3.

Het einde was duidelijk, lees de pastbins, ze zijn verliefd. Hoe ze daar precies invulling aan geven is allemaal logistiek en derhalve niet plotrelevant.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_149204000
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:20 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ik heb het einde van OreImo niet gekeken omdat ik wist dat er een dikke cop-out was. Eerst de incest route nemen om in de laatste minuut er vanaf te stappen :') wtf heb dan gewoon de ballen het door te zetten en ze echt te laten trouwen of samen wonen.

Door het einde van de vele anime/manga wil ik er gewoon zelf 1 schrijven die niet moeilijk doet over dat soort shit. Wie geeft er nou iets om wat de "maatschappij" denkt

:') :') :') :') :')

Overigens: Dat soort anime bestaat al. Maar daarnaast is OreImo een cringefest. Kyousuke is de ergste deurmat in anime ooit, daarnaast hebben ze, met name, season 2 verpest. Ik vond season 1 nog wel vermakelijk.

Kuroneko blijft best girl, ook al was het niet de bedoeling dat die twee met elkaar zouden eindigen.

[ Bericht 6% gewijzigd door ChuuniSyndroom op 30-01-2015 11:31:00 ]
pi_149204401
quote:
You only like anime because you are such a fucking poser, you don't love it like Kuroneko does.
:o _O-
“An interesting thing is a good thing.”
pi_149206467
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:40 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

:o _O-
#Rekt
pi_149207648
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:20 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het einde was duidelijk, lees de pastbins, ze zijn verliefd. Hoe ze daar precies invulling aan geven is allemaal logistiek en derhalve niet plotrelevant.
Nouja duidelijk, ze staan in een kerk geven elkaar een kus/zoen. Ok dat was het en nu kunnen we met onze studie verder...
Niet bepaald duidelijk, ik snap dat heel veel niet zeker is en aan speculatie wordt overgelaten, maar is super vervelend :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:25 schreef ChuuniSyndroom het volgende:

[..]

:') :') :') :') :')

Overigens: Dat soort anime bestaat al. Maar daarnaast is OreImo een cringefest. Kyousuke is de ergste deurmat in anime ooit, daarnaast hebben ze, met name, season 2 verpest. Ik vond season 1 nog wel vermakelijk.

Kuroneko blijft best girl, ook al was het niet de bedoeling dat die twee met elkaar zouden eindigen.
Ik ga dat niet eens kijken met zo'n kop als plaatje...
Ja behoorlijk cringefest inderdaad, van doe GVD nou eens wat of zeg er wat van jij zielloos stuk vreten. Net als dat al die gasten zich constant laten slaan door vrouwen terwijl iets niet hun schuld is. Gewoon terug slaan, laat ze maar weten wie de baas is!
pi_149215347


Het sneeuwt hier nu. Het is een beetje natte sneeuw zoals die viel toen Kuroneko besefte dat ze wel kon fluiten naar de KyousukeCup.
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 30 januari 2015 @ 19:11:57 #113
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_149216933
Iggy is best JoJo's
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:30:49 #114
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_149223782
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 19:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iggy is best JoJo's
[ afbeelding ]
Iggy slechtste JoJo. Scheetgrappen zijn nooit leuk, zelfs niet met Polnareff.
Helemaal super.
pi_149225850
SPOILER: iedere dag tot...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_149227819
Sneeuw. Veel.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 02:03:28 #117
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_149228589
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:09 schreef Qunix het volgende:
Sneeuw. Veel.
Waar?

Hier in Alkmaar alleen rond etenstijd een paar uur... en dat bleef niet echt liggen, helaas.
pi_149242213
Ik vod het wel meevallen met die sneeuw. Snap je? Mee-vallen. Het is grappig want sneeuw valt.

Eigenlijk is het helemaal niet grappig, maar dat mag de pret niet drukken.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_149242609
Slaine tijd!
  zaterdag 31 januari 2015 @ 19:27:43 #120
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_149242887
Ik denk dat ik dit weekend maar even voor een paar honderd euro aan comics/manga ga bestellen, want dat is al een poos geleden, dus ik loop met een aantal shit achter (voornamelijk Naruto, waar ik de laatste 10 pockets ofzo mis...)

Iemand nog tips voor bijzondere uitgaven, zoals destijds die mooie Gundam(?) boeken, art books, whatever...!?
pi_149243137
*hey hey*
pi_149243293
Hoe kan het Slaine tijd zijn als Vivid nog geen vertaling heeft uitgebracht.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_149243324
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoe kan het Slaine tijd zijn als Vivid nog geen vertaling heeft uitgebracht.
Omdat Horrible.

Ach ja. :@
pi_149243380
Je hebt natuurlijk wel gelijk.

Het sterkste punt van Aldnoah is nou niet bepaald op het vlak van de interacties tussen personages.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_149244586
Volgt iemand nog hier Database? Of is het inmiddels door vele gedropt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')