abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:12:46 #151
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155647633
12 mn Syrians have fled their homes since conflict began: UN

quote:
"This is the biggest refugee population from a single conflict in a generation," UN refugee chief Antonio Guterres said in July.

"It is a population that needs the support of the world but is instead living in dire conditions and sinking deeper into poverty," he said.

In July, the United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR) said the number of refugees had surged by one million in 10 months, forecasting that the total will reach 4.27 million by year end.

Most of the refugees have gone to neighbouring countries but, with a lack of jobs and inadequate humanitarian assistance, thousands are now seeking to emigrate to Europe.

Turkey, at 1.8 million, and Lebanon, at 1.1 million, have so far taken in the largest number of refugees.

The UNHCR says another 600,000 are in Jordan, but the government there puts the number at 1.4 million, a figure equal to 20 percent of the kingdom's population.

There are also 225,000 Syrians in Iraq and 137,000 in Egypt.

Refugees face poverty, health problems and tensions with local inhabitants where they live in temporary housing and extremely difficult conditions.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:48:09 #152
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155658595
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 22:18 schreef Ali_boo het volgende:
Helaas ben ik me maar al te goed bewust van de echte doelen achter de multiculturele samenleving. Het is niet een youtube flim van Barbera Specrte wat out context genomen is . Het stikt van het bewijs als je weet waar je moet zoeken. Het is een samenzwering die hier niet behandeld is omdat het enge gevoelens oproept maar dat maak het niet minder waar

Ik twijfel aan de intenties van de UN die schade spreekt over hoe men het hier probleem aanpakt. Ik twijfel aan de intenties van linkse politici die roepen dat we een gezamenlijke oplossing hiervoor moeten vinden. Ik twijfel aan hartverschurende berichten uit Oostenrijk waarbij meer dan 10 mensen dood zijn gevonden . Voor alle duidelijkheid niet zozeer dat er geen dode zijn gevallen . Maar dat deze tragedie gebruikt zal worden om bepaalde politieke doeleneinde- . Het is immers makkelijker om mensen te overtuigen van je plannen als je een zielige verhaal kan doen . Wat verder ook heel goed lijkt te werken

Indien het doel is om de spanningen onder volkeren te vergoten . Waar het ook op lijkt want men is heel verdeeld mbt tot deze issue . Dan snap je toch ook waarom mensen zich hier tegen verzetten? In Duitsland kampen ze met een hoge werkloosheid, kunnen ze nauwelijks hun hoofd boven water houden maar moeten ze wel 800.000 vluchtelingen opvangen ?!?

Tegen welke prijs moetje deze mensen opvangen? Als later blijkt dat deze mensen oververtegenwoordigd zijn in het aantal verkrachtingen , fraude , criminaliteit , of zich weigeren aan te passen moet je dan hiermee doorgaan ? Of ga je de critici de mond snoeren door hun een Islamofoob te noemen?

Ik heb totaal geen trek in een bloedbad. Maar indien een financiële crash aanstaande is ( wat helaas steeds dichterbij begint te komen) dan zal men op zoek gaan naar een zondebok . De buitenlander is hierbij een heel makkelijke doelwit. Ben ergens bang dat onschuldige slachtoffers zullen vallen puur omdat ze er anders uitzien

Het is heel makkelijk om je te laten verblinden door onderbuikgevoelens . Was het niet voor ''onze'' inbreng in de regio dan zouden de mensen nu niet vluchten. Dat je de mensen bijstaat in financiele en morele zin , prima! Maar weet uit ervaring dat je politici niet kan vertrouwen
Er zit vast een agenda achter, ik vind het sowieso verdacht dat al weeeken lang ieder journaal begint met een bericht over vluchtelingen. Ieder uur op de radio hoor je over vluchtelingen, alsof er geen ander nieuws is. :')

Je argument dat Duitsers het moelijk hebben en amper hun hoofd boven water kunnen houden begrijp ik niet. Duitsland is één van de rijkste en meest welvarende landen ter wereld. Daar heb ik geen medelijden mee hoor.

Ik vraag me sowieso af waar al die vluchtelingen het geld vandaan halen om hierheen te komen, velen komen in Europa aan met duizenden euro's op zak. :? Waar halen ze die euro's vandaan als ze uit oorlogsgebieden komen waar de economie helemaal op zijn gat ligt?
Ik heb al wat verhalen gelezen waar ze beweren dat er grote geldschieters uit het westen zijn die de vluchtelingen financieren.

Ik kan er verder ook niet de vinger opleggen wat er achter zit maar in ieder geval zal het onder andere te maken hebben met:

- Angst en paniek zaaien in Europa, want onze sociale zekerheden gaan wankelen, misschien IS lieden onder de vluchtelingen etc. Dus meer belastinggeld naar veiligheidsmaatregelen en verder inperken van vrijheden.
- De mensheid het gevoel van authenticiteit ontnemen, en ons laten wennen aan het feit dat we een wereldburger zijn.

Uitzending van Tegenlicht over dit thema.
(Hoe illegale immigrantenretoriek zorgt voor het geld om het veiligheidscomplex te perfectioneren)
http://tegenlicht.vpro.nl(...)ligheidscomplex.html
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_155659865
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 19:48 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Er zit vast een agenda achter, ik vind het sowieso verdacht dat al weeeken lang ieder journaal begint met een bericht over vluchtelingen. Ieder uur op de radio hoor je over vluchtelingen, alsof er geen ander nieuws is. :')

Je argument dat Duitsers het moelijk hebben en amper hun hoofd boven water kunnen houden begrijp ik niet. Duitsland is één van de rijkste en meest welvarende landen ter wereld. Daar heb ik geen medelijden mee hoor.

Ik vraag me sowieso af waar al die vluchtelingen het geld vandaan halen om hierheen te komen, velen komen in Europa aan met duizenden euro's op zak. :? Waar halen ze die euro's vandaan als ze uit oorlogsgebieden komen waar de economie helemaal op zijn gat ligt?
Ik heb al wat verhalen gelezen waar ze beweren dat er grote geldschieters uit het westen zijn die de vluchtelingen financieren.

Ik kan er verder ook niet de vinger opleggen wat er achter zit maar in ieder geval zal het onder andere te maken hebben met:

- Angst en paniek zaaien in Europa, want onze sociale zekerheden gaan wankelen, misschien IS lieden onder de vluchtelingen etc. Dus meer belastinggeld naar veiligheidsmaatregelen en verder inperken van vrijheden.
- De mensheid het gevoel van authenticiteit ontnemen, en ons laten wennen aan het feit dat we een wereldburger zijn.

Uitzending van Tegenlicht over dit thema.
(Hoe illegale immigrantenretoriek zorgt voor het geld om het veiligheidscomplex te perfectioneren)
http://tegenlicht.vpro.nl(...)ligheidscomplex.html
Toch zijn er wel korte reportages te vinden online die een heel ander beeld laten zien van Duitsland, naar mijn mening is armoede een van de grootste drijfveren voor de onvrede en de daaruit voortkomende opstand die we zien.
Bovenal begint bij mij een beeld te ontstaan dat er nogal gecensureerd wordt in en over Duitsland, er is maar weinig te vinden online over de achterstandswijken bijvoorbeeld terwijl enkele jaren terug youtube vol stond met beelden over het verval op verschillende plaatsen in Duitsland.
Daarnaast natuurlijk de berichten eind vorig jaar van de politie die nauwelijks nog de veiligheid in zulke wijken kon garanderen.
Dan is het niet gek dat uiteindelijk de vlam in de pan slaat als ze doodleuk als losers en neo nazi's weggezet worden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155660062
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 20:35 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Toch zijn er wel korte reportages te vinden online die een heel ander beeld laten zien van Duitsland, naar mijn mening is armoede een van de grootste drijfveren voor de onvrede en de daaruit voortkomende opstand die we zien.
Bovenal begint bij mij een beeld te ontstaan dat er nogal gecensureerd wordt in en over Duitsland, er is maar weinig te vinden online over de achterstandswijken bijvoorbeeld terwijl enkele jaren terug youtube vol stond met beelden over het verval op verschillende plaatsen in Duitsland.
Daarnaast natuurlijk de berichten eind vorig jaar van de politie die nauwelijks nog de veiligheid in zulke wijken kon garanderen.
Dan is het niet gek dat uiteindelijk de vlam in de pan slaat als ze doodleuk als losers en neo nazi's weggezet worden.
Vooral dat laatste. Als men als bezorgde burger een betoging gaat houden wordt men meteen weggezet als 'rechtsextremist' terwijl de andere kant 'linkse betogers' genoemd wordt. Er wordt dus meteen een etiketje geplakt .
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:59:24 #155
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155660464
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 20:35 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Tsja, over ieder land zal je wel filmpjes kunnen vinden van achterstandswijken. Er is geen enkel land ter wereld waar die niet te vinden zijn. Ik denk niet dat neo-nazi's geboren worden uit onvrede maar eerder uit domheid en een primitieve drang om te vechten en rotzooi te trappen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_155664819
quote:

[..]

Als je een ww3/financiële crash aan het voorbereiden bent is dit wel een leuke afleiding voor de massa :P

quote:

[..]

Het ging om die regio waar de vluchtelingen opgevangen zouden worden . Daar heert een grote werkloosheid onder de lokale bevolking ( zal kijken of ik de vid nog terug kan vinden)

Het helpt niet dat de onder de Duitse bevolking de spanningen beginnen te groeien. Dit is al een paar jaar aan de gang maar je hoort er nauwelijks iets over in de locale media. Alle critici worden weggezet als extreem recht en neo nazi . Linke politici proberen het probleem onder de tapijt te schuiven door de indruk te wekken dat het alleen de nazis zijn die zich hiertegen verzetten. Maar is het vooral het locale volk wat doodmoe word van al die Auslanders

quote:

Gevoel van identiteit is er al lang nier meer .(sporadisch wanneer oranje ver komt in een ek/wk). Voor heel even zijn we allemaal een volk. Maar jammer genoeg verdwijnt dit ook snel

Met die eerste punt ben ik het verder wel eens

Met als kleine toevoeging een race ware tussen volkeren . Tis niet een kwestie waarbij ik perse gelijk wil krijgen . Hoop dat het allemaal mee zal vallen -O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155665182
Oh nog vergeten bij te melden maar wat wel heel belangerijk is

Slechts een heel klein deel , iets van 7% ofzo is een echte vluchteling. De rest van de groep bestaat uit rijke mensen( voor arabische begrippen) en criminelen

Ben benieuwd hoe dit zal verlopen :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 31 augustus 2015 @ 12:05:30 #158
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155702383
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 23:32 schreef Ali_boo het volgende:
Oh nog vergeten bij te melden maar wat wel heel belangerijk is

Slechts een heel klein deel , iets van 7% ofzo is een echte vluchteling. De rest van de groep bestaat uit rijke mensen( voor arabische begrippen) en criminelen

Ben benieuwd hoe dit zal verlopen :')
Rijken mogen niet vluchten?
Hoe moet ik dit zien, want er zijn er heel veel bij die op zoek gaan naar een betere toekomst, dat klopt wel inderdaad.

Maar zo is de mensheid over de wereld verspreid, wij nederlanders hebben dit plekje ook maar geclaimd lang geleden!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 5 september 2015 @ 15:11:41 #159
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155841203
http://www.telegraaf.nl/b(...)bijna_kritiek__.html
quote:
Den Haag -
Nederland houdt nu het op een na hoogste dreigingsniveau, maar het allerhoogste lijkt in zicht.
Volgens minister Van der Steur (Veiligheid en Justitie) zitten we „aan de bovenkant van de bandbreedte” van dit niveau. Dat komt volgens hem „door wat er met de Thalys is gebeurd en enkele andere zaken”. Wat die zaken zijn, blijft ongewis. Pas als er concrete aanwijzingen zijn voor een aanslag in Nederland, gaat het dreigingsniveau omhoog van ’substantieel’ naar ’kritiek’.
pi_155841746
quote:
WTF

Wilders speak up!!!
  zaterdag 5 september 2015 @ 15:42:44 #161
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_155841920
quote:
Wel apart, er zijn geen concrete aanwijzingen en eigenlijk gebaseerd op een voorval in Frankrijk(waarvan het beginpunt van een trein in amsterdam was, wat niet echt relevant is).
Maar men verhoogd het uit angst, niet uit concrete aanwijzingen.
De mensen angst aanpraten is het dus, en "enkele andere zaken" is een leeg begrip, tenminste het wordt niet uitgespeld.

De oplossing zal wel meer EU zijn, en verdergaande privacy schendingen.
There is only one religion
  zaterdag 5 september 2015 @ 15:45:33 #162
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155841990
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:42 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Wel apart, er zijn geen concrete aanwijzingen en eigenlijk gebaseerd op een voorval in Frankrijk(waarvan het beginpunt van een trein in amsterdam was, wat niet echt relevant is).
De mensen angst aanpraten is het dus, en "enkele andere zaken" is een leeg begrip, tenminste het wordt niet uitgespeld.

Vrees het ook nadat we vast ook een of ander fake event onder de neus geschoven krijgen. Zag vandaag een speech van Obama waarin ie het ook al over gun control had nav Virginia.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 5 september 2015 @ 15:49:22 #163
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_155842072
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Zag vandaag een speech van Obama waarin ie het ook al over gun control had nav Virginia.
Dat dat gebeuren in Virginia misbruikt zou worden voor de guncontrol-lobby verbaast me niks.
Maar guncontrol stopt het moorden en de criminaliteit niet, het maakt de burgers alleen maar machteloos(zie australie).
pi_155842115
quote:

[..]

Wel apart, er zijn geen concrete aanwijzingen
Voor zover jij weet.
quote:
en eigenlijk gebaseerd op een voorval in Frankrijk(waarvan het beginpunt van een trein in amsterdam was, wat niet echt relevant is).
Waarom is dat niet relevant? Ik ben geen terrorisme-expert, maar dat soort dingen zou ik uiteraard meenemen in mijn oordeel over in hoeverre een eventuele aanslag mogelijk is.
quote:
Speculatie.
quote:
Ben jij nu bang dan? Als dit al angst aanpraten is dan doet de weerman dagelijks hetzelfde.
quote:
Waar je je makkelijk van kan distantiëren, gelukkig.
Conscience do cost.
  zaterdag 5 september 2015 @ 15:56:31 #165
189978 controlaltdelete
pi_155842230
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:49 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat dat gebeuren in Virginia misbruikt zou worden voor de guncontrol-lobby verbaast me niks.
Maar guncontrol stopt het moorden en de criminaliteit niet, het maakt de burgers alleen maar machteloos(zie australie).
Machteloos tegenover de overheid en de politie idd. Geen verzet mogelijk. Mensen die een moord willen plegen kunnen nog genoeg andere attributen gebruiken om iemand om te leggen. Het gros van al deze big shootings zijn in scene gezet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:02:25 #166
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155842363
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

WTF

Wilders speak up!!!
Hij spreekt zich pas uit op het moment dat er toch geen tijd meer is om iets te veranderen al zou je willen . Is hij weer ff de good cop van de democratische illusie waar het volk zijn hoop op kan vestigen . " als hij maar aan de macht komt ooit dan komt alles goed " .
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:12:15 #167
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_155842578
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:51 schreef ems. het volgende:
Voor zover jij weet.
Dat haal ik uit het artikel

quote:
Waarom is dat niet relevant? Ik ben geen terrorisme-expert, maar dat soort dingen zou ik uiteraard meenemen in mijn oordeel over in hoeverre een eventuele aanslag mogelijk is.
De dader kan ook in brussel ingestapt zijn.
De instapplaats is relevant niet de route van de trein.

quote:
Speculatie.
Begrijpend lezen,
quote:
Ben jij nu bang dan? Als dit al angst aanpraten is dan doet de weerman dagelijks hetzelfde.
Nee ben niet bang, de weerman komt met concretere dingen dan onze regering.
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:12:54 #168
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155842592
quote:

[..]

Dus dat , de spanning opvoeren in een verhaal om het plot te onthullen die nog maar 1 ( verzonnen ) gebeurtenis kost .
pi_155842609
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Hij spreekt zich pas uit op het moment dat er toch geen tijd meer is om iets te veranderen al zou je willen . Is hij weer ff de good cop van de democratische illusie waar het volk zijn hoop op kan vestigen . " als hij maar aan de macht komt ooit dan komt alles goed " .
Uiteraard want hij komt op voor de gewone volk. Of zoals hij het noemt Henk en Ingrid . En zou hij de verkiezingen winnen dan komt alles idd goed

Wilders kennende heeft het vast iets met buitenlanders te maken. Zouden er tussen al die vluchtelingen misschien wat ISIS strijders zitten? Het is wel opmerkelijk dat vele vluchtelingen inmiddels zijn aangekomen en opeens uit het niets we te maken hebben met terreurdreigingen in heel Europa

Maar ja het kan ook toeval zijn natuurlijk :P
pi_155842703
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vrees het ook nadat we vast ook een of ander fake event onder de neus geschoven krijgen. Zag vandaag een speech van Obama waarin ie het ook al over gun control had nav Virginia.
Jij gaat er nu al van tevoren van uit dat als er hier een aanslag komt die fake is?
En guncontrol is er nog steeds niet in Amerika ondanks al die -volgens jou-fakeaanslagen en hoaxes en false flags.
pi_155842727
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Machteloos tegenover de overheid en de politie idd. Geen verzet mogelijk. Mensen die een moord willen plegen kunnen nog genoeg andere attributen gebruiken om iemand om te leggen. Het gros van al deze big shootings zijn in scene gezet.
Hoe kun je dat toch zo stellig beweren?
pi_155842820
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:12 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat haal ik uit het artikel
Ik dacht dat we in BNW zaten en er vanuit gingen dat men altijd meer weet dan dat ze doen lijken? :P
quote:
De dader kan ook in brussel ingestapt zijn.
De instapplaats is relevant niet de route van de trein.
Het gaat ook niet om specifiek de instapplaats, het gaat erom dat deze vermeende terrorist erg makkelijk zijn shit kon doen en voor hetzelfde geld richting Nederland had kunnen gaan. Het lijkt me onverantwoordelijk om dat maar te negeren als het je taak is om terrorisme in de gaten te houden.

quote:
Begrijpend lezen,
Verandert niets aan dat het speculatie is.

quote:
Nee ben niet bang, de weerman komt met concretere dingen dan onze regering.
Jij hebt liever dat de regering alleen iets naar buiten brengt op het moment dat het 100% zeker is dat het gaat gebeuren? Als dat het geval was zaten we nu in een topic te klagen over hoe geheimzinnig en louche ze wel niet bezig zijn.

Angstzaaien is alleen effectief als men ook daadwerkelijk bang wordt. Ik ken zo snel eigenlijk niemand die ook maar enigszins onder de indruk is van dit soort berichten behalve dan de mensen die hier op BNW blijven posten dat het vermeende angstzaaierij zou moeten zijn, niet op de hoogte van het feit dat ze eigenlijk zelf de voornaamste angstzaaiers zijn.
Conscience do cost.
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:23:10 #173
189978 controlaltdelete
pi_155842846
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij gaat er nu al van tevoren van uit dat als er hier een aanslag komt die fake is?
En guncontrol is er nog steeds niet in Amerika ondanks al die -volgens jou-fakeaanslagen en hoaxes en false flags.
Daar wordt naar toe gewerkt. Gaat niet over één nacht ijs om publiek te bespelen dat dit een goed iets is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe kun je dat toch zo stellig beweren?
Dan moet je de beelden eens bekijken. Ipv je hoofd om te draaien.
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:35:06 #174
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_155843084
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:22 schreef ems. het volgende:
Ik dacht dat we in BNW zaten en er vanuit gingen dat men altijd meer weet dan dat ze doen lijken?
Dat zullen ze ook zeker doen, meer weten, maar het lijkt er nu op dat het meer een gevaar is voor in brussel gezeten regeringsamdtenaren dan dat het over nederland of in nederland wonende burgers gaat.
quote:
Het gaat ook niet om specifiek de instapplaats, het gaat erom dat deze vermeende terrorist erg makkelijk zijn shit kon doen en voor hetzelfde geld richting Nederland had kunnen gaan. Het lijkt me onverantwoordelijk om dat maar te negeren als het je taak is om terrorisme in de gaten te houden.

Dat heeft meer te maken met de open grenzen dan met de treinroute.

quote:
klagen over hoe geheimzinnig en louche ze wel niet bezig zijn.
Dat doen we zowiezo.
Vooral in BNW ;)

quote:
Angstzaaien is alleen effectief als men ook daadwerkelijk bang wordt. Ik ken zo snel eigenlijk niemand die ook maar enigszins onder de indruk is van dit soort berichten behalve dan de mensen die hier op BNW blijven posten dat het vermeende angstzaaierij zou moeten zijn, niet op de hoogte van het feit dat ze eigenlijk zelf de voornaamste angstzaaiers zijn.
Voor een aantal geldt dat zeker, niet voor iedereen hier op BNW :6
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:45:01 #175
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_155843325
Mag ik er op wijzen dat de verhoogde terreur-dreiging op zich geen bigbrother issue is,
al laat het wel zien dat bigbrother eigenlijk hopeloos faalt .
De maatregelen die er genomen worden zijn dat vaak wel zoals:
uitbreiding aftapbevoegdheden AIVD en meer militairen met doorzoekingsbevoegdheden op stations
:7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')