Ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Grapje van theguyver vanwege BMW denk ik.
Ja dat heb ik ook geregeld als ik wat via de app stuur over BNW..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas
Die auto-aanvulling van woorden op een tablet werkt niet echt optimaal op sommige momenten
Even later stappen twee agenten het kamertje binnen en beginnen aan een verhoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:30 schreef Lambiekje het volgende:
Dit gebeurt er allemaal achter de schermen als je naar de VS vliegt
Te bezopen voor woorden.
Equilibrium politiestaat is eigenlijk al een feit.
En jawel hoor en weer een scifi-film wordt de bewaarheid. Dit keer betreft het Gattacaquote:GATTACA rising: Corporations begin genetic testing of employees
In the 1997 science fiction film GATTACA, society is dominated by a system of eugenics, where potential children are conceived through genetic manipulation. The main character, Vincent Freeman, is conceived outside the eugenics system and fights to overcome genetic discrimination in a society that engineers humans to possess the best hereditary traits of their parents.
Nearly 20 years after the film debuted, corporations today are starting to head in the same direction as GATTACA. Eugenics programs could be the way of the future as employers start separating acceptable employees from genetic "invalids" using new genetic testing procedures.
In fact, corporations are looking to new genetic testing programs to see if they can predict the probability of disease in future employees. The technology is said to help companies avoid hiring employees who take extra sick time and is supposed to help the companies cut down health expenses altogether.
bron
Hou toch op met je fascismegebral. Het heeft zijn inhoud inmiddels verloren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:42 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.mirror.co.uk/u(...)?ICID=FB_mirror_main
En jawel. Hoe dan ook oom agent komt je in elkaar beuken. Omdat het kan.
Europa het nieuwe Ultrafascisme
nee het is actueler dan ooit. Wake up!quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou toch op met je fascismegebral. Het heeft zijn inhoud inmiddels verloren.
Op deze manier bereik je het tegenovergestelde. Je roept het zo vaak dat het geen indruk meer maakt. Men leest het en denkt : oh ja dat is Lambiekje en haalt vervolgens de schouders op.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee het is actueler dan ooit. Wake up!
.. het is jouw probleem je van je bed komen halen. Omdat je stekeblind bent en niet zie dat we in een ultrafascisistiche maatschappij leven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op deze manier bereik je het tegenovergestelde. Je roept het zo vaak dat het geen indruk meer maakt. Men leest het en denkt : oh ja dat is Lambiekje en haalt vervolgens de schouders op.
Ok Lambiekje.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. het is jouw probleem je van je bed komen halen. Omdat je stekeblind bent en niet zie dat we in een ultrafascisistiche maatschappij leven.
Police Violence is een Amerikaans export-productquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie ze es slaan met hun knuppel. Zo gaat het er in NL inmiddels ook al aan toe, maar dat was vast een incidentje.
In NL is het ook al langzaamaan begonnen. Gros van de NLers vindt daar niet eens iets mis mee, dat is misschien nog schrikbarender.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Police Violence is een Amerikaans export-product
http://www.activistpost.c(...)rt-to-uk-police.html
autoriteiten zijn goed, betrouwbaar en integerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In NL is het ook al langzaamaan begonnen. Gros van de NLers vindt daar niet eens iets mis mee, dat is misschien nog schrikbarender.
ik snap wel waarom Hitler groot kon worden....quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:50 schreef ems. het volgende:
Police violence is een product dat al zo lang bestaat als dat de mens politie en handhaving heeft ingezet.
Maargoed, amerika is stout boe enzo.
Dat is dan ook vrij gemakkelijk terug te lezen. Goed antwoord yo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik snap wel waarom Hitler groot kon worden....
Same old shit just a different year. Meer zeg ik er maar niet over.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik snap wel waarom Hitler groot kon worden....
https://www.politie.nl/themas/politievrijwilliger.htmlquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Same old shit just a different year. Meer zeg ik er maar niet over.
Wedden van niet ?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Same old shit just a different year. Meer zeg ik er maar niet over.
Oh, het bestáát, dan is het natuurlijk geen probleem.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:50 schreef ems. het volgende:
Police violence is een product dat al zo lang bestaat als dat de mens politie en handhaving heeft ingezet.
kortom de McDonald's etende iPadd'er is gevaarlijker dan een terroristextrimist met mitrailleursquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, het bestáát, dan is het natuurlijk geen probleem.![]()
American Cops Are More Heavily Armed than Front Line U.S. Combat Soldiers in Active War Zones
12-05-2015
Rafael Rivera - who served in the U.S. Army for seven years - writes:
The police in Ferguson have better armor and weaponry than my men and I did in the middle of a war. And Ferguson isn't alone -- police departments across the US are armed for war.
[Senator] McCaskill pointed out that in some places local police departments are more heavily armed than the National Guard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |