abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152529096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 16:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Grapje van theguyver vanwege BMW denk ik.
Ik zie het nu pas :@
Die auto-aanvulling van woorden op een tablet werkt niet echt optimaal op sommige momenten :D
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:07:39 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152529388
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:01 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik zie het nu pas :@
Die auto-aanvulling van woorden op een tablet werkt niet echt optimaal op sommige momenten :D
Ja dat heb ik ook geregeld als ik wat via de app stuur over BNW..
Klote autocorrect.

Maar goed weer terug on topic. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_152529977
Precies, ik zou zeggen: pas deze OP aan en vul het aan met het bericht waar wij
het net over hadden.
Er zijn vast wel meer gevallen te vinden.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 12 mei 2015 @ 23:30:12 #79
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152546754
Dit gebeurt er allemaal achter de schermen als je naar de VS vliegt

Te bezopen voor woorden.

Equilibrium politiestaat is eigenlijk al een feit.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lambiekje op 12-05-2015 23:42:30 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_152549637
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 23:30 schreef Lambiekje het volgende:
Dit gebeurt er allemaal achter de schermen als je naar de VS vliegt

Te bezopen voor woorden.

Equilibrium politiestaat is eigenlijk al een feit.
Even later stappen twee agenten het kamertje binnen en beginnen aan een verhoor.

Met wie heb je een afspraak? - met niemand, kom gewoon dat land van jullie es bekijken
Waar en wanneer heb je die afspraken? - ik heb nog geen vastomlijnde plannen, zou het je niet kunnen zeggen
In welke landen ben je allemaal geweest? - zie kaartje
Ben je ook in het Midden-Oosten geweest? - ja
Welke social media-accounts heb je? - gaat je geen flikker aan
Waar verblijf je? - dat zie ik nog wel
Wie zijn je ouders? - de twee
Homo sapiens die mij op Aarde gebracht hebben

Het gaat 45 minuten door. Alles wordt opgeschreven. Dan mag Pas gaan.

Godverdomme, sick. :o

[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 13-05-2015 03:39:28 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 13 mei 2015 @ 17:08:06 #81
52357 Lambiekje
pi_152564272
quote:
GATTACA rising: Corporations begin genetic testing of employees

In the 1997 science fiction film GATTACA, society is dominated by a system of eugenics, where potential children are conceived through genetic manipulation. The main character, Vincent Freeman, is conceived outside the eugenics system and fights to overcome genetic discrimination in a society that engineers humans to possess the best hereditary traits of their parents.

Nearly 20 years after the film debuted, corporations today are starting to head in the same direction as GATTACA. Eugenics programs could be the way of the future as employers start separating acceptable employees from genetic "invalids" using new genetic testing procedures.

In fact, corporations are looking to new genetic testing programs to see if they can predict the probability of disease in future employees. The technology is said to help companies avoid hiring employees who take extra sick time and is supposed to help the companies cut down health expenses altogether.

bron
En jawel hoor en weer een scifi-film wordt de bewaarheid. Dit keer betreft het Gattaca
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 14 mei 2015 @ 15:42:40 #82
52357 Lambiekje
pi_152593400
http://www.mirror.co.uk/u(...)?ICID=FB_mirror_main

En jawel. Hoe dan ook oom agent komt je in elkaar beuken. Omdat het kan.
Europa het nieuwe Ultrafascisme
  Moderator donderdag 14 mei 2015 @ 16:34:32 #83
249559 crew  Lavenderr
pi_152594473
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:42 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.mirror.co.uk/u(...)?ICID=FB_mirror_main

En jawel. Hoe dan ook oom agent komt je in elkaar beuken. Omdat het kan.
Europa het nieuwe Ultrafascisme
Hou toch op met je fascismegebral. Het heeft zijn inhoud inmiddels verloren.
pi_152594601
Volgens mij noemt de man een jong poesje nog fascistisch als hij niet bij hem op schoot wil.
Conscience do cost.
  donderdag 14 mei 2015 @ 16:48:21 #85
52357 Lambiekje
pi_152594778
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hou toch op met je fascismegebral. Het heeft zijn inhoud inmiddels verloren.
nee het is actueler dan ooit. Wake up!
  Moderator donderdag 14 mei 2015 @ 16:52:43 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_152594902
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee het is actueler dan ooit. Wake up!
Op deze manier bereik je het tegenovergestelde. Je roept het zo vaak dat het geen indruk meer maakt. Men leest het en denkt : oh ja dat is Lambiekje en haalt vervolgens de schouders op.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 15:55:02 #87
52357 Lambiekje
pi_152623726
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op deze manier bereik je het tegenovergestelde. Je roept het zo vaak dat het geen indruk meer maakt. Men leest het en denkt : oh ja dat is Lambiekje en haalt vervolgens de schouders op.
.. het is jouw probleem je van je bed komen halen. Omdat je stekeblind bent en niet zie dat we in een ultrafascisistiche maatschappij leven.
  Moderator vrijdag 15 mei 2015 @ 15:57:31 #88
249559 crew  Lavenderr
pi_152623794
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 15:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. het is jouw probleem je van je bed komen halen. Omdat je stekeblind bent en niet zie dat we in een ultrafascisistiche maatschappij leven.
Ok Lambiekje.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:37:09 #89
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152654822

:o Zie ze es slaan met hun knuppel. Zo gaat het er in NL inmiddels ook al aan toe, maar dat was vast een incidentje.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:43:01 #90
52357 Lambiekje
pi_152654984
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:37 schreef controlaltdelete het volgende:

:o Zie ze es slaan met hun knuppel. Zo gaat het er in NL inmiddels ook al aan toe, maar dat was vast een incidentje.
Police Violence is een Amerikaans export-product
http://www.activistpost.c(...)rt-to-uk-police.html
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:50:17 #91
189978 controlaltdelete
pi_152655170
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Police Violence is een Amerikaans export-product
http://www.activistpost.c(...)rt-to-uk-police.html
In NL is het ook al langzaamaan begonnen. Gros van de NLers vindt daar niet eens iets mis mee, dat is misschien nog schrikbarender.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_152655188
Police violence is een product dat al zo lang bestaat als dat de mens politie en handhaving heeft ingezet.

Maargoed, amerika is stout boe enzo.
Conscience do cost.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:53:42 #93
52357 Lambiekje
pi_152655257
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In NL is het ook al langzaamaan begonnen. Gros van de NLers vindt daar niet eens iets mis mee, dat is misschien nog schrikbarender.
autoriteiten zijn goed, betrouwbaar en integer
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:54:15 #94
52357 Lambiekje
pi_152655268
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:50 schreef ems. het volgende:
Police violence is een product dat al zo lang bestaat als dat de mens politie en handhaving heeft ingezet.

Maargoed, amerika is stout boe enzo.
ik snap wel waarom Hitler groot kon worden....
pi_152655301
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is dan ook vrij gemakkelijk terug te lezen. Goed antwoord yo.
Conscience do cost.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:59:28 #96
189978 controlaltdelete
pi_152655384
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Same old shit just a different year. Meer zeg ik er maar niet over.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:04:22 #97
52357 Lambiekje
pi_152655505
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

https://www.politie.nl/themas/politievrijwilliger.html

De gestapo troepen worden al gevraagd.
pi_152655508
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 17:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Wedden van niet ? :')
pi_152655858
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:50 schreef ems. het volgende:
Oh, het bestáát, dan is het natuurlijk geen probleem. ^O^ _O_

American Cops Are More Heavily Armed than Front Line U.S. Combat Soldiers in Active War Zones
12-05-2015

Rafael Rivera - who served in the U.S. Army for seven years - writes:

The police in Ferguson have better armor and weaponry than my men and I did in the middle of a war. And Ferguson isn't alone -- police departments across the US are armed for war.

[Senator] McCaskill pointed out that in some places local police departments are more heavily armed than the National Guard.

:r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:34:25 #100
52357 Lambiekje
pi_152656106
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 18:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh, het bestáát, dan is het natuurlijk geen probleem. ^O^ _O_

American Cops Are More Heavily Armed than Front Line U.S. Combat Soldiers in Active War Zones
12-05-2015

Rafael Rivera - who served in the U.S. Army for seven years - writes:

The police in Ferguson have better armor and weaponry than my men and I did in the middle of a war. And Ferguson isn't alone -- police departments across the US are armed for war.

[Senator] McCaskill pointed out that in some places local police departments are more heavily armed than the National Guard.

:r
kortom de McDonald's etende iPadd'er is gevaarlijker dan een terroristextrimist met mitrailleurs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')