en Topicreeks: Compleet verneukte tatoeagesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:50 schreef KaBuf het volgende:
LIF / Het Fok! Tattoo Topic #86 paws and dolphins
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
en Topicreeks: Compleet verneukte tatoeages
En niet te vergeten: LIF / Tatoeage verwijderen, deel 9, issie al weg?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
en Topicreeks: Compleet verneukte tatoeages
Deze snap ik niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Om te ontsnappen uit de gevangenis.
Meer van deze dooddoeners/clichésquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat is nu eenmaal gebruikelijk in de onderlaag van de maatschappij...
Ik kende een meisje die op de universiteit zat en een tattoo had van Edith Piaf (Non, je ne regriette rien ofzo).quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat is nu eenmaal gebruikelijk in de onderlaag van de maatschappij...
Uitzonderingen bevestigen toch de regel?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:02 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik kende een meisje die op de universiteit zat en een tattoo had van Edith Piaf (Non, je ne regriette rien ofzo).
Prison Break.quote:
Wat heeft roken hiermee te maken?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tja, waarom roken tokkies? Waarom zijn ze zo dom?
Topic ging toch over tokkies?quote:
Ik heb het nergens over tokkies gehad...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Topic ging toch over tokkies?
Staat gewoon in de TT hoor:quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:23 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over tokkies gehad...
Jij jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |