jepquote:
Neequote:Op donderdag 29 januari 2015 19:42 schreef Zonnetje1981 het volgende:
It could happen to you
Along came a spider?
2/8quote:
3/8quote:
4/8quote:
5/8quote:
quote:
6/8quote:
7/8quote:
8/8quote:
Ik snapte het meteen, maar daarmee haal ik geen punten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:30 schreef DragonFodder het volgende:
het is Joseph Gordon Levitt---ketting----Jim Carrey-----ketting----Anne Hathaway. dacht dat dat vrij duidelijk was.
Nopequote:Op donderdag 29 januari 2015 21:38 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb de helft. Is dat goed voor 1 punt?
En Hathaway zit niet in The Dark Knightquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:58 schreef picodealion het volgende:
Oh kut het is niet Youth in Revolt maar een andere. Kan niet op de titel komen. Beetje road movie achtig.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:15 schreef picodealion het volgende:
Nouja, opstarter danmaar.
De eerste letters van deze 7 films (lidwoorden niet meegerekend) vormen samen een nieuwe titel. Graag daarvan de regisseur!
1. Spookfilm van AA, met NC
2. Stephen King verfilming met Damian Lewis (Nicholas Brody uit Homeland)
3. Recente film over Google the Intern?
4. "That's his name sir! Asshole. Major Asshole"
5. Steve McQueen film over een Ierse gevangene Hunger?
6. Film die N.W. Refn na Drive maakte.
7. Kerstfilm met het nummer This Is Halloween op de soundtrack
..i.ho.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:23 schreef ArtistA het volgende:
Dan hebben we van Refn nog Only God Forgives.
Helaas, inderdaad. En de link van JGL naar JC kan via één acteur: Morgan Freeman en de films The Dark Knight Rises en Bruce Almighty. Van JC naar AH zou ik doen via Eternal sunshine of the spotless mind - Kate Winslet - Movie 43 - Hugh Jackman - Les Miserables - AHquote:
ow sas zei dat die tom pico's favoriete regisseur is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:57 schreef wyccie het volgende:
Odishon is een Japanse horror.
Wel gezien, maar ik weet echt niet meer wie de regisseur is.
Heb de neiging om in de kast te kijken.
Denkfout bij DF ja. Lidwoorden tellen niet mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:09 schreef drakin het volgende:
Waarom bij The Others de letter O gebruiken en bij vraag 7 wel het eerste woord en de letter T ipv de letter N? Ik denk dat daar een denkfout of een vraagstelfout is gemaakt.
Soundtrack van welke film?quote:No Sunshine
Written by Bill Withers, Damon 'Grease' Blackman (as Damon Blackman) and DMX (as Earl Simmons)
Performed by DMX
Courtesy of Ruff Ryders Entertainment Inc./Def Jam Records
quote:
Nieuw topic voor je geopend. Je mag wel zelf de vraag stellenquote:Op zondag 1 februari 2015 05:45 schreef JayHovah het volgende:
De vraag van Ahmad1nejad is in mijn ogen niet echt 2 punten waard dus ik vind het wel prima zo...
Anywayz, nieuwe maand, verse kansen!
TV / Fok! Movie Trivia - februari 2015 - deel 1quote:Op zondag 1 februari 2015 08:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nieuw topic voor je geopend. Je mag wel zelf de vraag stellen
Waarom quote je mij? Ik heb het nieuwe topic voor jou geopend... je moet alleen wel zelf de vraag stellenquote:Op zondag 1 februari 2015 09:39 schreef JayHovah het volgende:
[..]
TV / Fok! Movie Trivia - februari 2015 - deel 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |