Sowieso het verstrekken van CC gegevens op internet, bij webshops in het buitenland, dat doe ik liever niet. Dat is ook de reden dat ik PayPal gebruik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Deze redenatie snap ik niet?
Je CC gegevens komen niet bij de verkoper terecht he...
Heb ook wel eens wat kleine dingetjes gekocht van verkopers met weinig feedback, iedereen moet immers vanaf 0 beginnen he. Tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehadquote:Op woensdag 28 januari 2015 10:37 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Aliexpress is geen webshop.
Aliexpress = de Chinese versie van Ebay zeg maar. Een platform waar veel verkopers zitten,
Je moet de juiste verkopers er uit zien te filteren, meestal degene met goede rating en aardig wat feedback.
overigens zijn winkels zoals banggood etc ook actief op aliexpress
Mister TinyDeal. Kom op, wel een beetje blijven opletten, hč.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb ook wel eens wat kleine dingetjes gekocht van verkopers met weinig feedback, iedereen moet immers vanaf 0 beginnen he. Tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehadMaar dingen >10 dollar zou ik idd van verkopers met goede rating kopen.
Leuk trouwens dat je in China zitWat voor werk doe je?
Not bad. Lijkt ergens wel een beetje op m'n panorama van 'the peak'.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:10 schreef Kenzi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
uitzicht op het kantoor vanaf de heuvel erachter(zo'n 520m hoge heuvel).
Shenzhen is heel divers, zo groot als provincie Utrecht. je vindt idd industrie maar ook heel veel grote parken en natuur.
quote:
Mijn XPB komt tussen 2 en 4quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:45 schreef Jimbo het volgende:
oeh, mi band en powerbank zijn binnen !
woei ! vanavond even mee spelen
oeh, dat park ken ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Not bad. Lijkt ergens wel een beetje op m'n panorama van 'the peak'.
[ afbeelding ]
Was wel cool, daar een beetje hiken. Ook richting de andere tops (daar linksboven).
Was van Lo Wu te voet naar SEG gelopen, kwam daar wel nog door een parkje ook waar ze bootjes hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Emergency toilets'
quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:07 schreef Kenzi het volgende:
[..]
oeh, dat park ken ikMet in het midden een bruggetje dat zo verdomd steile trappen heeft
Dongle? Voor het zenden? Heeft je source dan geen bluetooth?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:48 schreef neo2000 het volgende:
Vorige topic vroeg iemand naar een bluetooth stick/dongle dingus.. Om audio mee te streamen.
Iemand hier toevallig recent succes mee gehad? Ik weet dat bluetooth uit China problematisch is vanwege de half geīmplementeerde bluetooth stack in o.a. Windows 7. M.a.w., je hebt goeie drivers nodig die dit fixen, of een "oplossing" zoals bluesoleil.
Nu is het vaak zo dat bij sticks waarbij dit wel werkt uit China, dit allemaal illegaal meegeleverd wordt. Heb liever een stik met een fatsoenlijke driver i.p.v. een of ander virustooling of gecracte app die erbij zit. Iemand recent goeie ervaringen opgedaan ergens mee?
Zit te denken dat ik dit allicht beter gewoon in Nederland kan kopen..
Ik heb drie pakketten met hetzelfde tijdstip als de jouwe die ook nog niet binnen zijn helaasquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:38 schreef JortK het volgende:
Toch wel mooi, dat China Post logica echt niet te volgen is
Nog niet binnen:
[..]
Net binnen:
[..]
http://chinakorting.nl/aa(...)ieding/#.VMkEOWiG8zkquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:43 schreef Mord_Sith het volgende:
Nou, hehe, het duurde even, maar ik ben dan eindelijk de trotse bezitter van een samsung met android 4.4
Heeft iemand enig idee wat momenteel de beste/goedkoopste plek is om een Mi-band te bestellen?
En klopt het dat dat ding met trillingen ook meldingen van m'n telefoon kan weergeven, zoals bijvoorbeeld appjes?
Pardon my ignorance, maar wtf zijn 'appjes'?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:43 schreef Mord_Sith het volgende:
En klopt het dat dat ding met trillingen ook meldingen van m'n telefoon kan weergeven, zoals bijvoorbeeld appjes?
Als ik op het linkje klik is hij bijna 18 euro, geen 15 dollar..quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
http://chinakorting.nl/aa(...)ieding/#.VMkEOWiG8zk
Don't shoot the messenger...quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:52 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Als ik op het linkje klik is hij bijna 18 euro, geen 15 dollar..
Ja geeft nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger...
http://www.banggood.com/O(...)-Phone-p-937201.html
Met coupon: foshop
US$16.49
Yep. Van een desktop met windows 7 naar bijv. een Earson. Ik zeg maar wat. Standaard China bt dongle doet dat niet zonder fatsoenlijke driver. Heb er 2 liggen, eentje heeft de z.g bluetooth stack meegeleverd inclusief crack, de andere een trial van bluesoleil geloof ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:33 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/195885]shiznuts
Dongle? Voor het zenden? Heeft je source dan geen bluetooth?
Zoiets? http://www.aliexpress.com(...)pt-x/1969083799.html
Ja, BangGood verkoopt origineel Xiaomi.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:02 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja geeft niet
Maar ik ben echt een noob.
Als ik 'm daar bestel krijg ik gewoon de echte originele?
(iets met klok en klepel en xiaomi en veel namaak..)
Ja, 1 Euro = 1.13511 U.S. dollars (geen PayPal-koers).quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:03 schreef Mord_Sith het volgende:
En ermahgerd wat staat de dollar kut nu, gewoon bijna 1 euro/1 dollar
Laat even weten of ze bevallenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:10 schreef dodge_911 het volgende:
Yay! Zonet 2 pakketjes in ontvangst mogen nemen
En daar zat het volgende in :
[ afbeelding ]
Vond het toch eens tijd worden om m'n halogeenspotjes te gaan vervangen door ledsEn maar gelijk voor COB leds gegaan ipv the usual suspects...
Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:27 schreef TheDoors het volgende:
Levert DX ook echte Xiaomi spullen of niet?
Toch maar even uittesten dat EU direct, ben benieuwd!
Ik had er al 5 van dezelfde AE'er en die doen het toch al 2 weken erg goed, dus, ze bevallenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Laat even weten of ze bevallen
Heb je een link?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:45 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik had er al 5 van dezelfde AE'er en die doen het toch al 2 weken erg goed, dus, ze bevallen
Geeft 'n hoop licht, mooi van kleur ook.
Net zoiets als een tamtam, maar dan digitaal.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:52 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Pardon my ignorance, maar wtf zijn 'appjes'?
Precies waar ik hem voor heb.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:07 schreef rene90 het volgende:
Led lampje voor op de powerbank ontvangen, ga het alleen niet gebruiken denk ik. Misschien voor tijdens het kamperen handig.
Zoals je ziet zijn er in dat park allerlei voorzieningen zodat er een tentenkamp kan worden opgezet voor grootschalige noodopvang van mensen. Daar zijn die toiletten ook voor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Emergency toilets'
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een actioncam met 1/4 schroef maar wil die gopro accessoires gebruiken, zit ik dan goed met het volgende:
Deze om te bevestigen aan mijn actioncam en dan deze om die adapter met camera aan te bevestigen?
Zie ik iets over het hoofd?
Wel mooie stevige verpakking, kreeg laatst ook iets zo binnenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:26 schreef P4tje het volgende:
In de categorie onnodige verpakkingsmaterialen:
[ afbeelding ]
Wanneer plan je te gaan bestellen, 2016?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:16 schreef Mord_Sith het volgende:
Wil het liefst nu be Mi band bestellen, maar wacht wel ff tot de euro iets gunstiger staat
Jup, die ene 1/4 naar gopro zou zover ik zie wel moeten werken.quote:
Dat zeker! Maar voor een kabeltje van een dollarquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wel mooie stevige verpakking, kreeg laatst ook iets zo binnen
Zijn die oorwarmers niet belachelijk warm?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef neo2000 het volgende:
Zojuist toch maar besloten mijn eerste Aliexpress bestelling te plaatsen. Hopelijk komt die het land nog enigzins uit voor alle Chinezen in halfzatte lamballen veranderen en alles in het land weer minimaal een maand lang stil ligt. Anyways, een open headphone besteld welke legendarisch geluid zou moeten hebben volgens onder andere head fi. In ieder geval schijnbaar ongeëvenaard in zijn prijsklasse:
http://nl.aliexpress.com/(...)phone/462351919.html
[ afbeelding ]
Een Takstar.Voor die prijs haast een no-brainer op Aliexpress; op o.a. Ebay gaan ze voor veel meer geld weg.
Schijnt wel mee te vallen. Valt over je oren heen. En anders gewoon vaak buiten gaan zitten om muziek te luisteren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn die oorwarmers niet belachelijk warm?
Denk je dat het geen nut heeft om ff te wachten?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wanneer plan je te gaan bestellen, 2016?
[..]
Jup, die ene 1/4 naar gopro zou zover ik zie wel moeten werken.
Die set heb ik verder geen ervaring mee.
Ben bang dat de koers de eerste komende tijd zeker niet beter gaat worden. (mompelt iets over Grexit).quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:49 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Denk je dat het geen nut heeft om ff te wachten?![]()
bij mij ook (ontvangen maar na klikken doet ie niks)...quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:29 schreef Goddelijker het volgende:
Weer ¤ 2,- van MITB in de mailbox!
Alleen doet 'ie niks als ik op de link klink in de mail, geeft geen bevestiging...
Kopop. Hij ging deze week maar liefst 2 cent omhoogquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben bang dat de koers de eerste komende tijd zeker niet beter gaat worden. (mompelt iets over Grexit).
Dat zeggen ze toch over elke koptelefoon op head-fiquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef neo2000 het volgende:
welke legendarisch geluid zou moeten hebben volgens onder andere head fi. In ieder geval schijnbaar ongeëvenaard in zijn prijsklasse:
Geen rada'han?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:16 schreef Mord_Sith het volgende:
Wil het liefst nu be Mi band bestellen, maar wacht wel ff tot de euro iets gunstiger staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |