Dat dacht ik gisteren alquote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Maar nu komt het, want dit is de tweede keer dat mij dit overkomt.
Dus ik vraag mevrouw Sabine of het ook mogelijk is om hier een klacht van te registreren.
Stel namelijk nou dat mensen speciaal vrij nemen voor die dag (zou kunnen) of er rekening mee houden en daardoor andere dingen missen.
Wat was haar antwoord:
Ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:32 schreef elinx het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid.
Deze regeling geldt voor bestellingen gedaan vanaf en na 29 januari 2015?
Ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:11 schreef Voszje het volgende:
Er wordt door verkopers soms geschreven dat ze een ander bedrag op het pakket noteren dan het daadwerkelijk kost (bij grote bedragen, boven de 150?), vanwege de importheffing. Heeft hier iemand ervaring mee?
En? Heeft dat op die manier gewerkt? Ik denk namelijk zomaar dat die verkoper het wel kan toezeggen, maar je uiteindelijk alsnog met die heffing zit?quote:
Iets met wetgeving, valsheid in geschrifte en het mag daarom dus niet besproken worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
En? Heeft dat op die manier gewerkt? Ik denk namelijk zomaar dat die verkoper het wel kan toezeggen, maar je uiteindelijk alsnog met die heffing zit?
't Is dan ook geen garantie. Maar 't kan helpen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
En? Heeft dat op die manier gewerkt? Ik denk namelijk zomaar dat die verkoper het wel kan toezeggen, maar je uiteindelijk alsnog met die heffing zit?
je bent altijd overgeleverd aan de grillen van de douanequote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Gewoon in NL kopen, loop geen onnodig risico.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand ervaring met USB-sticks uit China? Heb ooit gehoord dat ze oude kleinere sticks 'ombouwen' en je eigenlijk een kat in de zak verkopen.
Iemand daadwerkelijk ervaring hiermee?
Gelukkig hebben ze het de laatste tijd druk met op wapens en gekkigheid controleren ivm terrorisme.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent altijd overgeleverd aan de grillen van de douane
Als die besluiten je pakketje te openen en twijfelen over de opgegeven waarde, krijg jij gewoon bericht of je de factuur kan sturen
Excuses, niet goed gelezen in de OP.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Iets met wetgeving, valsheid in geschrifte en het mag daarom dus niet besproken worden.
In de praktijk passen alle webshops bijna de prijs naar beneden aan, hier kan je niet veel aan doen.
Ik snap het. Het blijft natuurlijk een gok.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent altijd overgeleverd aan de grillen van de douane
Als die besluiten je pakketje te openen en twijfelen over de opgegeven waarde, krijg jij gewoon bericht of je de factuur kan sturen
14 Dollar voor een 2 TB USB-Stick. Waarschijnlijk nep dus?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon in NL kopen, loop geen onnodig risico.
Zeker op dit moment met de koers is het amper goedkoper. En als het wel veel goedkoper is, is het vaak nep.
Doe eens een gok en vergelijk de prijzen met de pricewatch van Tweakers. Lees het stukje in de openingspost en trek je conclusiesquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
14 Dollar voor een 2 TB USB-Stick. Waarschijnlijk nep dus?
Uhm...intikken wat je zoekt, 1 piece only intikken en lowest price. Soms nog de toevoeging dat het boven de 100 dollar is (als je weet dat het minimaal 130 gaat kosten) zodat je alle cases en fakes eruit filtert.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:01 schreef mschol het volgende:
Hoe kan je bij aliexpress makkelijk de goedkoopste seller uitzoeken?
Zeker als ze varierende soorten hebben (bij tablets en telefoons heb je dat vaak) kan je volgens mij alleen maar naar de allerlaagste prijs uitzoeken?
voorbeeld: ik zoek b.v. De pipo w6 met GPS (de 3g variant)quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Uhm...intikken wat je zoekt, 1 piece only intikken en lowest price. Soms nog de toevoeging dat het boven de 100 dollar is (als je weet dat het minimaal 130 gaat kosten) zodat je alle cases en fakes eruit filtert.
Jup, meerdere opties van items kan je niet zo goed filteren. Maar daar kom je gewoon niet echt onderuit.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
voorbeeld: ik zoek b.v. De pipo w6 met GPS (de 3g variant)
Dat tik ik in, one piece en idd minimaal 100$
Maar dan nog heb je sellers die beide aanbieden, de goedkoopste prijs is dan ook de wifi versie
Kan wel even duren hoor. 10 dagen heb ik wel eens meegemaakt, soms hebben sturen ze pakketten voor singapore post eerst los naar Singapore toe, dan duurt het wat langerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:36 schreef Michael-H het volgende:
HmzzXiaomi powerbank bij Tinydeal besteld, maar na een week is het tracking nummer nog steeds niet actief. Terwijl Singapore post meestal na 2-3 dagen wel tracking info geeft
Bedoeling is om 'm te gaan gebruiken bij de Chuwi VI8. Prima tablet (volledige Windows 8.1), alleen de accucapaciteit is nogal beperkt
Het punt is, je zou gewoon een klacht moeten kunnen indienen over de algemene service van PostNL. Dit heeft zij geweigerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Op twiter reageren ze precies hetzelfde.
Het is een 'bekende' bug/probleem en ze zijn bezig met een oplossing, tot die tijd unnen ze niets 'extra's' voor je betekenen.
Sowieso een pakketje uit china dat binnen twee dagen traceerbaar als "Wordt vandaag bezorgd" in je mijnpakket staat is niet te vetrouwenZelf hier ook al enkele malen gehad.. gewoon afwachten en dan komt je pakketje vanzelf
Ziet er niiceee uit, maar ik wacht toch liever tot de Vensmile iPC002 in meer shops beschikbaar wordt. Toch 16GB meer opslag en een grotere accu.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:24 schreef HeatWave het volgende:
http://www.dx.com/p/gulee(...)-368319#.VMn75v54ob0
[ afbeelding ]
Deze net binnen, erg leuk ding. Volledige windows 8.1 (with Bing) PC niet groter dan een Galaxy Note.
Zit een accu in die hem 3 uur kan laten doordraaien zonder stroom. Heb hem gisteren halverwege Windows update in mijn zak gestopt en toen ik thuis kwam was hij netjes geupdated.
Singapore Post heeft vertraging opgelopen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:36 schreef Michael-H het volgende:
HmzzXiaomi powerbank bij Tinydeal besteld, maar na een week is het tracking nummer nog steeds niet actief. Terwijl Singapore post meestal na 2-3 dagen wel tracking info geeft
Bedoeling is om 'm te gaan gebruiken bij de Chuwi VI8. Prima tablet (volledige Windows 8.1), alleen de accucapaciteit is nogal beperkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |