Een larserquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:31 schreef Goddelijker het volgende:
Van de week hadden we het over die CNC-engraving printer:
http://www.banggood.com/1(...)rinter-p-958938.html
Kwalitatief een beetje degelijke china horloge's ?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
eBay. Jongens van m2coutlet zitten daar onder verschillende eBay accounts (o.a. red-plus) voornamelijk Shark spul te verkopen. Rondneuzen kan natuurlijk ook bij FocalPrice, TinyDeal en AliExpress ofzo.
Verdahh: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
M'n recentste en go-to klokkie:
[ afbeelding ]
[..]
Werkt op positieve energie en d.m.v. placebo effect. Helaas heeft je afrekening daar niks aan.
Ja, alles wat Shiz noemt heeft vaak het:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Kwalitatief een beetje degelijke china horloge's ?
Voor China begrippen en hoe ik 'em heb samengesteld misschien wel...quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sharkenstein.![]()
http://www.ebay.at/itm/351226085599?var=620403657853 met bandje van: http://www.ebay.at/itm/331419933580?var=540598372461
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Kwalitatief een beetje degelijke china horloge's ?
quote:
Weet nog steeds niet of ik destijds een slecht exemplaar had, iedereen was er vol lof over, maar bij mij was het gewoon bedroevend.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Veel beter dan de SJ4000 ga je voor die prijs echt niet krijgen.
Zeker niet in NL. Die action camera van de action kan je dan maar beter helemaal laten liggen.
Als Sj4000 niet voldoet voor jou, kom je toch gauw in de hogere prijsklasses en moet je gewoon lekker voor een GoPro gaan
Astrotec.. Mjah. Alles waarbij "tec" in het merk zit, ben ik een beetje wantrouwend over. Kom het merk op o.a. headfi niet echt tegen, i.t.t. Takstar en Superlux.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien ook eens de Astrotec 'open' AS100HD proberen?
[..]
Mja, kweenie. Was nog niet helemaal ondersteboven van de Takstars. Superlux daarentegen.De HD-668B is wel nice voor zo'n 30 ekkies bij Conrad idd.
[..]
Wat heb je daar voor betaald? Want zo'n setje van 4 kost 10 euro bij de Action.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:44 schreef Goddelijker het volgende:
Hier nog onderweg:
eBay:
4x HP 364 XL Cardridge met chip (Zwart, Cyaan, Geel, Blauw)
BG is daarin vrij betrouwbaar, voor de 5000 heb ik geen coupon gezien. Ik kreeg een paar euro korting door BG points te gebruiken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:18 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben BG en TD beiden originele 5000 XPB's in t assortiment?
Nog couponcodes die van toepassing zijn?
11,50 ¤, maar goedkoper dan naar de Action toe gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:30 schreef Boppos het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor betaald? Want zo'n setje van 4 kost 10 euro bij de Action.
...................................................
Leuk trouwens om die discussie te lezen over de TA2020 / TA2024 ... ik heb een heleboel versterkertjes op basis van deze chips en er er is echt geen verschil in vermogen tussen met en zonder behuizing. Het blijft een 20W (of 15w voor de 2024) versterkertje. Beide geven op 12V trouwens het zelfde enige verschil is dat de 2020 een hoger voltage aan kan. Dat groene bordje van helder hifi is gewoon een leuk ding als je van knutselen houd. En die amp van DX geeft echt niet meer dan 2x15w RMS al staat er 2x75w. er zit namelijk ook een 45w adapter bijdus 2x75w zou de adapter niet aan kunnen
Mocht je wat meer willen weten over zelf bouwen van speaker kistjes: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1516964
Ik kom nogal vaak bij de actionquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
11,50 ¤, maar goedkoper dan naar de Action toe gaan.
Laat jouw kistradio projecten eens zienquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:30 schreef Boppos het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor betaald? Want zo'n setje van 4 kost 10 euro bij de Action.
...................................................
Leuk trouwens om die discussie te lezen over de TA2020 / TA2024 ... ik heb een heleboel versterkertjes op basis van deze chips en er er is echt geen verschil in vermogen tussen met en zonder behuizing. Het blijft een 20W (of 15w voor de 2024) versterkertje. Beide geven op 12V trouwens het zelfde enige verschil is dat de 2020 een hoger voltage aan kan. Dat groene bordje van helder hifi is gewoon een leuk ding als je van knutselen houd. En die amp van DX geeft echt niet meer dan 2x15w RMS al staat er 2x75w. er zit namelijk ook een 45w adapter bijdus 2x75w zou de adapter niet aan kunnen
Mocht je wat meer willen weten over zelf bouwen van speaker kistjes: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1516964
Ik heb er eigenlijk een soort van 3, maar ik heb geen nieuwe foto's. De eerste heb ik inmiddels zwart geverfd met speaker grills.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Laat jouw kistradio projecten eens zien
Wauwquote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:23 schreef Boppos het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk een soort van 3, maar ik heb geen nieuwe foto's. De eerste heb ik inmiddels zwart geverfd met speaker grills.
Die 2e heb ik al 100x gebruikt en is echt een mooi formaatje met leuke sound (was eigenlijk een bijproduct met onderdelen die ik over had).
En die 3e gebruik ik niet zonder Subwoofer en staat daardoor ook meestal te draaien op 220 ipv op de accu. Volgend projectje wordt waarschijnlijk een sub met zo'n electrische fiets accu. ter vervanging van die sub bij de 3e.
1:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor deze lange post en al lijkt het een beetje of topic, maar meer dan de helft van deze kistjes bestaat uit chineese onderdelen![]()
Ja klopt, via EU besteld.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee nog niet, Had jij hem via eu direct? Gezien hij er zo snel is
1 2 3 | Datum besteld: Paypal-claim: 27-1-2015 12-3-2015 29-1-2015 27-7-2015 |
Op twiter reageren ze precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie heeft er hier twitter?
Stelletje prutsers bij de PostNL... grietje die Sabine heet net gesproken.
Gisteren stond er in mijnpakket.nl dat het pakket vandaag bezorgd zou worden.
Vanmorgen ging ik even inloggen om te kijken of er al een definitief tijdstip was.
Helaas zie ik nu de bezorgdatum op "onbekend" staan.
Naar aanleiding hiervan bel ik de klantenservice, waar mevrouw Sabina het gesprek begint met dat ze het enorm vervelend vind voor mij, en zich heel erg kan inleven in het feit dat ik hier vragen over heb.
(die cursus hebben we allemaal gehad uiteraard)
Vervolgens stel ik haar de vraag hoe dit mogelijk is, waarop zij uitlegt dat het pakket nu in China door de douane is gekomen (vandaar dat er staat postbezorger is onderweg in de groene balk) en dat hij nog niet in Nederland is. Als hij in Nederland aankomt dan zal de balk weer terugspringen naar het begin en begint het hele festijn weer opnieuw.
Maar nu komt het, want dit is de tweede keer dat mij dit overkomt.
Dus ik vraag mevrouw Sabine of het ook mogelijk is om hier een klacht van te registreren.
Stel namelijk nou dat mensen speciaal vrij nemen voor die dag (zou kunnen) of er rekening mee houden en daardoor andere dingen missen.
Wat was haar antwoord:
"Nee sorry meneer, hier kunnen wij geen klacht van registreren want wij zijn er al mee bezig om te kijken hoe we dit anders kunnen doen (Dit is voor mij niet verifieerbaar)."
Waarop ik antwoord met:
"Het zou toch mogelijk moeten zijn om een klacht te registreren over jullie dienstverlening"
Waarop zij antwoord met:
"Nee meneer, het is helaas niet mogelijk om hier een klacht van te registreren, wij zijn er namelijk al mee bezig"
Goed, klantvriendelijk kan je ze bij de PostNL niet noemen.
Iemand die dit op twitter kan knallen?
Ben heel benieuwd hoe ze daar op gaan reageren.
Voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:55 schreef Goddelijker het volgende:
Jeetje, ineens paypal-bescherming tot juli, klinkt nog zo ver weg
.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |