hou eensopquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:31 schreef DutchSL het volgende:
En gelijk deze er achter aan:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft EA iets met de drop rates van goede spelers gedaan
en dan krijg ik dus hamsik zengin ferdinand en stekelenburg hequote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:31 schreef DutchSL het volgende:
En gelijk deze er achter aan:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft EA iets met de drop rates van goede spelers gedaan
thx bruvquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
anusveter
''een andere wifi''quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net even een testpotje vanaf een andere wifi gespeeld.. allemachtig dit is echt niet meer normaal.
Een andere WIFI?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net even een testpotje vanaf een andere wifi gespeeld.. allemachtig dit is echt niet meer normaal.
We hebben een nieuw apparaat.quote:
heb jij nog zo'n extern wifi ding voor je xbox?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We hebben een nieuw apparaat.
De eerste 20 minuten geen lag, daarna ging het steeds minder.. onmogelijk om te spelen maar wel gewonnen.
Nee, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij nog zo'n extern wifi ding voor je xbox?
Wie is de vierde TOTY?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:04 schreef DeWesp het volgende:
Speel nu tegen Lars eindhoven. Met 4 Toty's (Lahm, Robben, Neuer). Iemand van hier.
Hoe weet je zo zeker dat het iemand van hier is?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:04 schreef DeWesp het volgende:
Speel nu tegen Lars eindhoven. Met 4 Toty's (Lahm, Robben, Neuer). Iemand van hier.
Lars is stiekem gewoon voor eindhovenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat het iemand van hier is?
3 totys. Robben telt voor 2. Achter "iemand van hier" had een vraagteken gemoeten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat het iemand van hier is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |