Oh deed ff testen of het topic kapot was met een compleet random plaatjequote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is de deal nou met die Sierra dan
Heb je hem weer gerepareerd?!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh deed ff testen of het topic kapot was met een compleet random plaatjeWerkte wel aardig volgens mij.
ohquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh deed ff testen of het topic kapot was met een compleet random plaatjeWerkte wel aardig volgens mij.
Verkapte... -nevermindquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mad profitz yo
quote:If Algeria score once more and RSA-GHA remains 1-0, we will see a drawing of lots between Senegal and South Africa.
Repost van jezelf?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Chelsea - Liverpool zometeen weer
[ afbeelding ]
Neuh. Niet met tekst tenminstequote:
Er zijn ook altijd mensen die het beter doen hé.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mad profitz yo
kwam toch ook voorbij in dat UP lijstjequote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:19 schreef Reemi het volgende:
IF Choupo ook flink aan het stijgen.Gebruik hem eigenlijk niet meer.
Perisic ook 3x zoveel waard als waarvoor ik 'm kocht.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:29 schreef DutchSL het volgende:
En op trade account trek ik uit het eerste pakje van Persie en het tweede pakje:
[ afbeelding ]
edit. jezus bijna 600k![]()
hou eensopquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:31 schreef DutchSL het volgende:
En gelijk deze er achter aan:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft EA iets met de drop rates van goede spelers gedaan
en dan krijg ik dus hamsik zengin ferdinand en stekelenburg hequote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:31 schreef DutchSL het volgende:
En gelijk deze er achter aan:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft EA iets met de drop rates van goede spelers gedaan
thx bruvquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
anusveter
''een andere wifi''quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net even een testpotje vanaf een andere wifi gespeeld.. allemachtig dit is echt niet meer normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |