iddquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja nou mijn pots veranderen is dus echt niet grappig ofzo xD
Is nog niet rond toch? En hoop voor je dat dat zo blijftquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.bsiderats.nl/milano-koenders-aangeboden-bij-nac/
Ik ga zometeen denk ik maar ergens in een hoekje zitten janken. Eerst heel stilletjes, en dan steeds iets harder. En dan maar hopen dat het oplucht
Dank voor de steun. Als we samen heel hard hopen, komt het vast goedquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is nog niet rond toch? En hoop voor je dat dat zo blijft
Kunnen jullie Havenaar halen voordat 'ie straks naar ons komtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.bsiderats.nl/milano-koenders-aangeboden-bij-nac/
Ik ga zometeen denk ik maar ergens in een hoekje zitten janken. Eerst heel stilletjes, en dan steeds iets harder. En dan maar hopen dat het oplucht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Mag je wel op ebola tsjekken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een miljoen voor zo'n kaartjequote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Ik ben blij dat ik niet op Wallstreet werk. Ik heb een mooie investeerfaal gedaan.
Ik dacht bij SIF Lacazette; the sky is the limit.
Gisteren gekocht voor 950k en was dus blijkbaar the limit...
Hij zit nu iets boven 950k, dus je kan er waarschijnlijk wel redelijk schadevrij uitkomen nog.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:06 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Ik ben blij dat ik niet op Wallstreet werk. Ik heb een mooie investeerfaal gedaan.
Ik dacht bij SIF Lacazette; the sky is the limit.
Gisteren gekocht voor 950k en was dus blijkbaar the limit...
Jij zou niet wachten totdat ie officieel een up heeft?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zit nu iets boven 950k, dus je kan er waarschijnlijk wel redelijk schadevrij uitkomen nog.
Feyenoord kan dus weer gaan proberenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:17 schreef Tim86 het volgende:
Schijnt dat ze bij Celtic alweer klaar zijn met Guidetti. Heeft ook niet lang geduurd dan. Zit meestal ook op de bank nu..als je die concurrentiestrijd al niet kan winnen
Prijzen bij de obvious upgrades zijn steeds hoger voor het daadwerkelijk zover is omdat iedereen dan gaat lozen en undercuttenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:20 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Jij zou niet wachten totdat ie officieel een up heeft?
Mooi, laten ze hem maar terughalen. Kunnen we weer potjes winnenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:17 schreef Tim86 het volgende:
Schijnt dat ze bij Celtic alweer klaar zijn met Guidetti. Heeft ook niet lang geduurd dan. Zit meestal ook op de bank nu..als je die concurrentiestrijd al niet kan winnen
Die verheerlijking van dat mannetjequote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi, laten ze hem maar terughalen. Kunnen we weer potjes winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |