Met de serie A ben je alleen zo beperkt in je LW positie, en met cerci cf kom je dan niet echt verder dan El sha helaas.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het met Aguero, maar Jovetic lijkt me ook goed als je zonder pace kunt spelen (ik niet).
Cerci in de Serie A.
Welkom maar ik denk niet dat veel mensen tegen een original gangster durven te spelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:32 schreef OGKush het volgende:
Joo,
Ik volg deze thread af en toe, en vroeg me af of jullie wel eens 2 tegen 2 potjes speelden?
Als je een potje wil doen voeg me dan ff toe (ps4): jochempje12
Varela van WBA naar Parma gegaan, niks voor jou op LW?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Met de serie A ben je alleen zo beperkt in je LW positie, en met cerci cf kom je dan niet echt verder dan El sha helaas.
Miss anders maar ff doorsparen voor aguero idd
Lijkt me sterk dat hij 9 spelers heeft gewisseld.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:45 schreef Papadiouf het volgende:
Pff dacht effe die korea/australie cup te gaan winnen.. wisselen ze na 1min 3 koreanen voor 3 keer: bale, reus en robben.
Ja, en dan ook nog 3 Koreanen eruit en 3x Bale, Robben, Reus. Dus opeens heeft de tegenstander 17 spelers op het veld. Goeien glitch.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij 9 spelers heeft gewisseld.
leuke interpetatie van mijn gefaalde zinsopbouw jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij 9 spelers heeft gewisseld.
Het is geen interpretatie: zo staat het er gewoonquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:47 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
leuke interpetatie van mijn gefaalde zinsopbouw ja
Wil ik ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog 3 Koreanen eruit en 3x Bale, Robben, Reus. Dus opeens heeft de tegenstander 17 spelers op het veld. Goeien glitch.
Zou niet weten wat er mis is met El Shaarawy en je hebt daar ook nog Asamoah.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Met de serie A ben je alleen zo beperkt in je LW positie, en met cerci cf kom je dan niet echt verder dan El sha helaas.
Miss anders maar ff doorsparen voor aguero idd
Hebbie nog een clichy verkocht of wa.quote:
nee. en messi is weer een half miljoen duurder t.o.v vanochtend. Dus het heeft allemaal feitelijk weinig nut.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hebbie nog een clichy verkocht of wa.
had je mijne nog gezien van gisterquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
nee. en messi is weer een half miljoen duurder t.o.v vanochtend. Dus het heeft allemaal feitelijk weinig nut.
haha echt lachen was datquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had je mijne nog gezien van gister
en maar roepen dat je ging undercutten![]()
ja was geweldigquote:
Ik nog tegen mijn collega's zeggen: haha, kijk nou, ik heb FCSuarez undercut met SIF Clichy's en nu heeft hij er gewoon 1tje verkocht voor een prijs die hoger is dan de prijs waarmee ik hem undercut heb hahaha. Die gasten gingen natuurlijk helemaal stuk van het lachen, we hebben daarna de hele dienst moeten lachen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja was geweldigzelden zo gelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |