Welke divisie speel je?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat lekker , laatste 2 seizoenen 15 potjes cijfers: 12-2-1
2 nu, vandaar dat het zo lekker gaat want daarvoor ging het slechtquote:
Nissa. Ik hou het voorlopig nog lekker bij cups. Gewoon meer spelplezier voor mequote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 nu, vandaar dat het zo lekker gaat want daarvoor ging het slecht
quote:
Klopt 41212(2). Ik vind die CDM positie dan weer zo jammer met zulke stats voor Pogba.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
41212(2) ofzo? Ik heb Pogba en Vidal allebei op die plek gehad en deden het allebei prima. In een andere formatie vond ik Vidal (de IF was dat zelfs) weer vrij karig op CDM. Je wil ze allebei veel in je spel betrekken eigenlijk. Ik zou vanwege de fysieke kracht Pogba dan maar op CDM zetten. Met stay back instructie. Niet dat hij dan altijd blijft hangen, maar dat compenseert de high/med wel voor mijn gevoel.
En als RCM won Marchisio de concurrentiestrijd van Vidal hier trouwens
Zet je ze beide CM en een ander CDM. Wat wil je nou eigenlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Klopt 41212(2). Ik vind die CDM positie dan weer zo jammer met zulke stats voor Pogba.![]()
Heb nu dus ook IF Vidal.
Komt genoeg in het spel voor hoor. Al is het uiteraard niet zijn ideale positie.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Klopt 41212(2). Ik vind die CDM positie dan weer zo jammer met zulke stats voor Pogba.![]()
Heb nu dus ook IF Vidal.
Hij heeft die coins echt niet meer nodig hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon allemaal marketing trucs van bateson. Die had zelf een hele berg van die spelers ingeslagen IF/SIF van dat rijtje wat hij opnoemt in zijn videopaar randoms er omheen om het te maskeren.
Dat dus. Cups > seasonquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nissa. Ik hou het voorlopig nog lekker bij cups. Gewoon meer spelplezier voor me
Zal wel niet kunnen ivm hybrid denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zet je ze beide CM en een ander CDM. Wat wil je nou eigenlijk
Coins kan je nooit te veel hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij heeft die coins echt niet meer nodig hoor
Nou en. Er zijn genoeg bedrijven geweest die diensten verkochten aan de Joden. Philips zal ook wel voor lampjes hebben gezorgd. Nuon voor de gasrekening, etc.quote:
Eneco voor het gasquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou en. Er zijn genoeg bedrijven geweest die diensten verkochten aan de Joden. Philips zal ook wel voor lampjes hebben gezorgd. Nuon voor de gasrekening, etc.
Die jongens van Verkade waren anders ook niet bepaald lieverdjes, met hun Jodenkoeken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou en. Er zijn genoeg bedrijven geweest die diensten verkochten aan de Joden. Philips zal ook wel voor lampjes hebben gezorgd. Nuon voor de gasrekening, etc.
Aguero en Tevez denk ik, al hangt het ervan af hoe je het zelf invult..met een veelzijdige spits of meer een spelmaker.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:08 schreef DannyDeko het volgende:
Beste valse 9 in BPL en Serie A ? Ga denk eens weer een 433 teampje maken
En Grohe met hun douchekoppen met 11+ gaten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die jongens van Verkade waren anders ook niet bepaald lieverdjes, met hun Jodenkoeken.
Frits Philips heeft toen veel joden gered door ze bij Philips te laten werken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Godver. Ik ga die kutzooi zometeen direct demonteren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
En Grohe met hun douchekoppen met 11+ gaten.
Ajax ook door ze daar te laten voetballen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Frits Philips heeft toen veel joden gered door ze bij Philips te laten werken.
Ik heb het met Aguero, maar Jovetic lijkt me ook goed als je zonder pace kunt spelen (ik nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:08 schreef DannyDeko het volgende:
Beste valse 9 in BPL en Serie A ? Ga denk eens weer een 433 teampje maken
Frits is dan ook een ontiegelijke baas.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Frits Philips heeft toen veel joden gered door ze bij Philips te laten werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |