Hij zakt ook wel weer best hard he. als ie richting de 1.8 gaat toch maar twijfelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:08 schreef DutchSL het volgende:
Pogba nu onder de 2 miljoen
edit. and it's gone
Dat is een internationale code voor "ik heb jouw auto gezien bij het Kralingse bos"quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:47 schreef Kiid het volgende:
Vandaag wel iets geks. Ik kwam terug vanuit werk en zag dat iemand mijn ruitenwissers helemaal omhoog hadden gedaan zowel voor als achter. Ik snap niet echt waarom
vast m00slimsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:47 schreef Kiid het volgende:
Vandaag wel iets geks. Ik kwam terug vanuit werk en zag dat iemand mijn ruitenwissers helemaal omhoog hadden gedaan zowel voor als achter. Ik snap niet echt waarom
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is een internationale code voor "ik heb jouw auto gezien bij het Kralingse bos"
Tijdens het rijdenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:47 schreef Kiid het volgende:
Jammer dat hij dan geen briefje heeft achtergelaten waarop hij zijn nummer achterlietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is een internationale code voor "ik heb jouw auto gezien bij het Kralingse bos"
Nee joh, ik had mijn auto geparkeerd, stipt 8 uur later kwam ik weer terug en toen stonden mijn ruitenwissers voor en achter helemaal omhoogquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tijdens het rijdendan zijn ze echt levensmoe.
Voor de winter? Dat ze niet aan je ruit vastvriezenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh, ik had mijn auto geparkeerd, stipt 8 uur later kwam ik weer terug en toen stonden mijn ruitenwissers voor en achter helemaal omhoog
Jij hebt al zo bont gemaakt dat ik niet meer weet of je dit meent of niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tijdens het rijdendan zijn ze echt levensmoe.
Was gewoon overdag + binnen parkeergarage dus dat kan ik wel uitsluitenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor de winter? Dat ze niet aan je ruit vastvriezen
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt al zo bont gemaakt dat ik niet meer weet of je dit meent of niet.
*hetquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt al zo bont gemaakt dat ik niet meer weet of je dit meent of niet.
Een teken dat je SIF Pogba moet halen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was gewoon overdag + binnen parkeergarage dus dat kan ik wel uitsluiten
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een teken dat je SIF Pogba moet halen.
Iemand heeft je ruit onder gezeken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was gewoon overdag + binnen parkeergarage dus dat kan ik wel uitsluiten
En dan discarden?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een teken dat je SIF Pogba moet halen.
Door die tering packs is ie 500K gedaald nu.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan discarden?
Ik wilde TOTY Iniesta kaufen, maar die gozer gaat ook steeds verder omhoog.
De prijzen van sommige spelers zijn dusdanig dat ik mij afvraag of dat het wel waard is. SIF Pogba is helemaal extreem, zou max 4/500k moeten zijn
Gebeurt echt vaak jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:11 schreef Zhano het volgende:
Tegen zo'n dwaas die bij elke standaardsituatie Courtois heeft staan en dan moet wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |