Ik vind familiebedrijven gewoon iets hebben, net als VDL.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor toegevoegde waarde heeft het voor jou als klant dat een bedrijf een familiebedrijf is?
Soms is het een soort jarenlang vertrouwen wat je hebt in een bedrijf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor toegevoegde waarde heeft het voor jou als klant dat een bedrijf een familiebedrijf is?
Jij gaat dus specifiek op zoek naar familiebedrijven als je gaat winkelen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind familiebedrijven gewoon iets hebben, net als VDL.
Ik vind wel fijn om binding met een winkel op te bouwen (als we tenminste over familiebedrijf hebben dat persoonlijk is), ik kom al jaren bij zelfde sportzaak waar ze weten wie ik ben, wie mijn familie is, etc. Krijg er standaard ook 15 procent korting, en nooit gedoe met garantie of ruilen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of Aldiquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind familiebedrijven gewoon iets hebben, net als VDL.
Ik ga nooit winkelen. Daar heb je een vrouw voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gaat dus specifiek op zoek naar familiebedrijven als je gaat winkelen?
dat is wat anders dan een Scapino...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind wel fijn om binding met een winkel op te bouwen (als we tenminste over familiebedrijf hebben dat persoonlijk is), ik kom al jaren bij zelfde sportzaak waar ze weten wie ik ben, wie mijn familie is, etc. Krijg er standaard ook 15 procent korting, en nooit gedoe met garantie of ruilen.
Maar dan heb je het over één winkel en dat is het neem ik aan? We hadden het over Van Haren, denk niet dat je daar snel iemand van die familie in de winkel aantreft.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind wel fijn om binding met een winkel op te bouwen (als we tenminste over familiebedrijf hebben dat persoonlijk is), ik kom al jaren bij zelfde sportzaak waar ze weten wie ik ben, wie mijn familie is, etc. Krijg er standaard ook 15 procent korting, en nooit gedoe met garantie of ruilen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga nooit winkelen. Daar heb je een vrouw voor.
Nee daar doelde ik niet op, overigens weet ik dat Blokker nog steeds een familiebedrijf is, oud collega van me werkt er als analyst en de familie is daar zeer intensief bij het bedrijf betrokken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan heb je het over één winkel en dat is het neem ik aan? We hadden het over Van Haren, denk niet dat je daar snel iemand van die familie in de winkel aantreft.
Jouw vrouw legt zeker ook een schone onderbroek voor je klaar na het douchen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga nooit winkelen. Daar heb je een vrouw voor.
Dat klopt, omdat wij de badkamer beneden hebben zodat ik niet met mijn vieze kleren naar boven hoef.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jouw vrouw legt zeker ook een schone onderbroek voor je klaar na het douchen?
Wat is daar mis mee? Een beetje man vergeet ook de handdoek mee te nemen voor het douchenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jouw vrouw legt zeker ook een schone onderbroek voor je klaar na het douchen?
Zelfredzaamheid is de sleutel tot succes knulquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Een beetje man vergeet ook de handdoek mee te nemen voor het douchen
inderdaad en dan na het douchen roepen of je een handdoek magquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Een beetje man vergeet ook de handdoek mee te nemen voor het douchen
Toppunt van mannelijkheid!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:22 schreef Zith het volgende:
[..]
inderdaad en dan na het douchen roepen of je een handdoek mag
Echte mannen schudden zich droog!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:25 schreef Individual het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken geen handdoek, maar een levende grizly.
spaanse sloffen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:55 schreef DE_krumpel het volgende:
ik kocht er altijd mijn sloffen, sinds vorig jaar koop ik ze bij de action.
Mwa, voor een discounter hoeft dat niet. Bot gezegd weten en kunnen de 'verkopers' bij de Action, Primark en Lidl ook niks, maar die winkels lopen wel als een tiet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Een verkoper in welke winkel dan ook is het gezicht van die zaak. Ze hoeven van mij geen rechten gestudeerd te hebben, maar een beetje verstand van wat ze verkopen vind ik wel op zijn plek. We verwachten toch ook van een slagerij dat ze weten welk vlees ze verkopen?
Echte mannen worden niet nat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echte mannen schudden zich droog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |