AR dus, had wel zo'n hendig sjieke tekening willen hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:17 schreef Viezze het volgende:
Werk je bij EW of AR? Bij EW zit er namelijk een hele mooie tekening bij.
Er staat in je ritinfo toch een mapje? Die volgen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
1,83m hoog, dus ik denk dat het wel past![]()
dan rest mij nog een vraag, in welke 'loods' moet ie? Want ik zit lekker op Streetview te kijken, waar ik alleen een soort van parkeergarage zie
Je vergeet de bushalte op steenworp afstand waar met enige regelmaat bussen richting Almere Centrum gaanquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Er staat in je ritinfo toch een mapje? Die volgen.
Je moet 't hek door en dan zie je 3 loodsdeuren. Eerst 2 hele grote, daarna 1 kleine. Die kleine moet je in, auto gewoon in de rij parkeren. Is niet zo lastig.![]()
Als je het 1x gedaan hebt zal je het met me eens zijn dat een auto hierheen brengen 't makkelijkste is van allemaal, geen gedoe met schade opnemen, (meestal) geen gedoe met super strikte tijden, alles gaat snel, alles makkelijk enzo.
Voor EW dan.![]()
Of je maakt een grapje, of ik ben al tientallen keren voor niks doorgelopen naar een andere bushalte.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:21 schreef trolley het volgende:
[..]
Je vergeet de bushalte op steenworp afstand waar met enige regelmaat bussen richting Almere Centrum gaan
ah ik zie het nu denk ik, het hek bij de fietsenstalling neem ik aan. Dan moet het wel lukken denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Er staat in je ritinfo toch een mapje? Die volgen.
Je moet 't hek door en dan zie je 3 loodsdeuren. Eerst 2 hele grote, daarna 1 kleine. Die kleine moet je in, auto gewoon in de rij parkeren. Is niet zo lastig.![]()
Als je het 1x gedaan hebt zal je het met me eens zijn dat een auto hierheen brengen 't makkelijkste is van allemaal, geen gedoe met schade opnemen, (meestal) geen gedoe met super strikte tijden, alles gaat snel, alles makkelijk enzo.
Voor EW dan.![]()
Tijdens het karten kan er toch niet gepraat worden en daarna: oortjes weer in en met gierende banden naar huis. Vergeet iedereen z'n noise-cancelling headphone niet?quote:
Ik vrees het laatste voor jou danquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:23 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Of je maakt een grapje, of ik ben al tientallen keren voor niks doorgelopen naar een andere bushalte.
Ik loop eigenlijk altijd direct naar Walt Disney Plantsoen. Zo voorkom ik natuurlijk andere hikers of enig sociaal contact.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:26 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik vrees het laatste voor jou dan
Lijn 10 richting Almere Buiten/Parkwijk komt om de 15 - 20 minuten bij Veluwsekant, als je die neemt kun je overstappen bij de halte waar jij denk ik altijd naar toe loopt, Walt Disney Plantsoen. En vanaf die halte gaat er om de 10 minuten minimaal een bus richting Centrum.
Ja, ik ben lui en neem dus heel vaak deze combi
Dat voordeel heb jij dan weer inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:28 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk altijd direct naar Walt Disney Plantsoen. Zo voorkom ik natuurlijk andere hikers of enig sociaal contact.
AR heeft ergens in downloads of in het studentenhandboek ook een plaatje staan, als het goed is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
1,83m hoog, dus ik denk dat het wel past![]()
dan rest mij nog een vraag, in welke 'loods' moet ie? Want ik zit lekker op Streetview te kijken, waar ik alleen een soort van parkeergarage zie
ik kom er nu ook achter dat er instructies voor de LM in Breukelen zijn, had me een hoop gerommel gescheeldquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
AR heeft ergens in downloads of in het studentenhandboek ook een plaatje staan, als het goed is.
Je rijdt voorbij het hek (oranje paal) die zich rechts van de fietsenstalling bevindt en vervolgens parkeer je je auto binnen bij de ingang met een rood-witte balk (is te zien op Streetview). Vergeet niet om het raam aan de bestuurderszijde open te laten. Het witte hok waar je de sleutels kun afgeven bevindt zich in hetzelfde complex, maar dan een stukje terugquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kom er nu ook achter dat er instructies voor de LM in Breukelen zijn, had me een hoop gerommel gescheeld
Instructies voor Almere kan ik echter niet vinden
hartelijk bedanktquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Je rijdt voorbij het hek (oranje paal) die zich rechts van de fietsenstalling bevindt en vervolgens parkeer je je auto binnen bij de ingang met een rood-witte balk (is te zien op Streetview). Vergeet niet om het raam aan de bestuurderszijde open te laten. Het witte hok waar je de sleutels kun afgeven bevindt zich in hetzelfde complex, maar dan een stukje terug
Ik zou zweren dat dat hok blauw is ipv witquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Je rijdt voorbij het hek (oranje paal) die zich rechts van de fietsenstalling bevindt en vervolgens parkeer je je auto binnen bij de ingang met een rood-witte balk (is te zien op Streetview). Vergeet niet om het raam aan de bestuurderszijde open te laten. Het witte hok waar je de sleutels kun afgeven bevindt zich in hetzelfde complex, maar dan een stukje terug
Ik dacht wit. Was er vorige week nog, maar kom er eigenlijk nooit dus ben niet 100% zekerquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat dat hok blauw is ipv witOf ze hebben het de afgelopen maand geverfd.
Zag op het lijstje bij de balie dat er iets van 20 bij waren gekomen en 10 weggegaan, om 11 uur, dus denk het wel jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:47 schreef Viezze het volgende:
Stond het er nog steeds / weer zo vol? Maandag was het behoorlijk druk.
Waar in Schiedam? Kan je misschien naar me zwaaien op kantoorquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef Viezze het volgende:
Ritje Zwolle-Schiedam morgen. Had op meer gehoopt maar goed.
Dudequote:Op woensdag 28 januari 2015 15:42 schreef Drilboor het volgende:
zullen we anders in plaats van te karten gewoon met zijn allen naar Partytreff Dorsten gaan?
Zeker haalbaar, ook niet een parel omdat ik moet haasten. Ze verwachten sneeuw, maar daar zal ik met die Navara geen last van hebben. Dan 2 uur lang maar ergens koffie drinken voor die volgende auto naar Groede moet. Vanaf goede is de aanbevolen OV verbinding bus-veerpont-trein-bus naar huis.quote:
Of als je bij een dealer binnen loopt dat ze al gelijk zeggen: "Aah je komt voor de Clio", met de papieren en sleutels in de aanslag. Vaak krijg je auto's mee alsof het pakjes kauwgom zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:43 schreef Schaapje96 het volgende:
Hahah nou sinds ik bij EW werk lijkt een auto wel een pen ofzo. Krijg ze toch wel erg makkelijk mee meestal.
Ook altijd wel mooi als ze er eentje kwijt zijn en dan na het bellen van verschillende vestigingen erachter komt dat ze hem toch moeten hebben, waarna die ergens in een hoekje staat
Ja dat is vaak ook mijn ervaring. Hier was eigenlijk alles anders. Van het binnen komen tot het afgeven toe.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:50 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Of als je bij een dealer binnen loopt dat ze al gelijk zeggen: "Aah je komt voor de Clio", met de papieren en sleutels in de aanslag. Vaak krijg je auto's mee alsof het pakjes kauwgom zijn.
maltaquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef OMGitsSander het volgende:
Vandaag heel wat hikers tegengekomen tijdens m'n rit. Eerst kwam ik iemand tegen in Veenendaal die eenzelfde type auto ook naar dezelfde locatie in Amsterdam moest brengen. Kwam ik alleen pas in Amsterdam achter bij de bushalte. Daar op locatie twee hikers van easyway tegengekomen. Eentje had z'n eerste dag, was in pak gegaan ZONDER jas. Hij zo: "Ja, je moet toch netjes zijn." Ik zeg, gozer, je mag echt wel een jas aan. Man man man.. Ook weer zo'n mooie EW tas had tie bij zich. Blijven mooie dingen.
Die andere gast van EW had op locatie in Amsterdam de instructies niet helemaal begrepen. Die ging het hek door en daar moet je dan altijd ff wachten. Maar hij had begrepen dat hij maar meteen naar de slagboom moest rijden. Stond tie daar 5 min. te wachten. Kwam er eindelijk iemand aan van de receptie: "Wtf ben je aan t doen?" Hahaha, schijnt dat je daar een rood pasje moet halen om daarmee naar binnen te gaan. Wat een gedoe ook allemaal.
Daar eenmaal op het terrein moest ik de auto afleveren bij zo'n kantoortje. Hoorde ik zo'n medewerker daar helemaal flippen tegen iemand die daar al stond: "MENEER, IK KAN U TOCH NIET ZOMAAR EEN AUTO MEEGEVEN ZONDER CONTACTPERSOON OF IETS. WE HEBBEN HET HIER WEL OVER AUTO'S HÈ! WAT DENKT U WEL NIET?!
*potato*
Wij laten in de taxi ook altijd de auto's gewoon erin. Geen enkel probleem bij de duitse merken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Viezze het volgende:
Ben er laatst voor het eerst geweest. Was vrij simpel anders, behalve dat we willen dat je de sleutel in de auto laat en ik er van overtuigd was dat de auto dan op slot ging. Na een paar keer weet je het zeker? heb ik ze er maar in laten liggen, niet mijn probleemOV is wel kut.
@A_Valbuena, laatst bij de vestiging in Zwolle gedaan. Is me zeer goed bevallen. Het bestaat uit auto's klaar maken voor uitgifte (dus vooral schoonmaken) en ritten in de omgeving.
Ja als je kan begrijpend lezen is niks moeilijk, alleen toen ik terug liep begon het vol te hagelen. Ik was zeiknat toen ik bij de bushalte aankwam en de verwarming in die bus stond ook nog eens niet aan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Viezze het volgende:
Ben er laatst voor het eerst geweest. Was vrij simpel anders, behalve dat we willen dat je de sleutel in de auto laat en ik er van overtuigd was dat de auto dan op slot ging. Na een paar keer weet je het zeker? heb ik ze er maar in laten liggen, niet mijn probleemOV is wel kut.
@A_Valbuena, laatst bij de vestiging in Zwolle gedaan. Is me zeer goed bevallen. Het bestaat uit auto's klaar maken voor uitgifte (dus vooral schoonmaken) en ritten in de omgeving.
Dat is niet altijd waar. Ik heb een keer een Touareg opgehaald waarbij ik de deur dicht gooide terwijl de sleutel in het contact zat. *KLIK*quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij laten in de taxi ook altijd de auto's gewoon erin. Geen enkel probleem bij de duitse merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |