abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149141688
Werk je bij EW of AR? Bij EW zit er namelijk een hele mooie tekening bij.
pi_149141773
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:17 schreef Viezze het volgende:
Werk je bij EW of AR? Bij EW zit er namelijk een hele mooie tekening bij.
AR dus, had wel zo'n hendig sjieke tekening willen hebben :{
  woensdag 28 januari 2015 @ 16:20:11 #53
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_149141798
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

1,83m hoog, dus ik denk dat het wel past :+
dan rest mij nog een vraag, in welke 'loods' moet ie? Want ik zit lekker op Streetview te kijken, waar ik alleen een soort van parkeergarage zie :P
Er staat in je ritinfo toch een mapje? Die volgen.

Je moet 't hek door en dan zie je 3 loodsdeuren. Eerst 2 hele grote, daarna 1 kleine. Die kleine moet je in, auto gewoon in de rij parkeren. Is niet zo lastig. :P

Als je het 1x gedaan hebt zal je het met me eens zijn dat een auto hierheen brengen 't makkelijkste is van allemaal, geen gedoe met schade opnemen, (meestal) geen gedoe met super strikte tijden, alles gaat snel, alles makkelijk enzo.

Voor EW dan. :D
pi_149141841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Je moet 't hek door en dan zie je 3 loodsdeuren. Eerst 2 hele grote, daarna 1 kleine. Die kleine moet je in, auto gewoon in de rij parkeren. Is niet zo lastig. :P

Als je het 1x gedaan hebt zal je het met me eens zijn dat een auto hierheen brengen 't makkelijkste is van allemaal, geen gedoe met schade opnemen, (meestal) geen gedoe met super strikte tijden, alles gaat snel, alles makkelijk enzo.

Je vergeet de bushalte op steenworp afstand waar met enige regelmaat bussen richting Almere Centrum gaan _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_149141860
Ja heerlijke locatie ^O^

Sinds de Hanzelijn wel minder lucratief helaas :+
  woensdag 28 januari 2015 @ 16:23:03 #56
404753 CruisinDen
pi_149141889
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:21 schreef trolley het volgende:

[..]

Je vergeet de bushalte op steenworp afstand waar met enige regelmaat bussen richting Almere Centrum gaan _O_
Of je maakt een grapje, of ik ben al tientallen keren voor niks doorgelopen naar een andere bushalte. :')
pi_149141890
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:20 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

ah ik zie het nu denk ik, het hek bij de fietsenstalling neem ik aan. Dan moet het wel lukken denk ik. :+ Bedankt jongens ^O^
pi_149141913
quote:
10s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O_ Wordt nog wat, die kartmeeting.
Tijdens het karten kan er toch niet gepraat worden en daarna: oortjes weer in en met gierende banden naar huis. Vergeet iedereen z'n noise-cancelling headphone niet?
pi_149141980
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:23 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Of je maakt een grapje, of ik ben al tientallen keren voor niks doorgelopen naar een andere bushalte. :')
Ik vrees het laatste voor jou dan :+

Lijn 10 richting Almere Buiten/Parkwijk komt om de 15 - 20 minuten bij Veluwsekant, als je die neemt kun je overstappen bij de halte waar jij denk ik altijd naar toe loopt, Walt Disney Plantsoen. En vanaf die halte gaat er om de 10 minuten minimaal een bus richting Centrum.

Ja, ik ben lui en neem dus heel vaak deze combi :')
  woensdag 28 januari 2015 @ 16:28:05 #60
404753 CruisinDen
pi_149142022
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:26 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik vrees het laatste voor jou dan :+

Lijn 10 richting Almere Buiten/Parkwijk komt om de 15 - 20 minuten bij Veluwsekant, als je die neemt kun je overstappen bij de halte waar jij denk ik altijd naar toe loopt, Walt Disney Plantsoen. En vanaf die halte gaat er om de 10 minuten minimaal een bus richting Centrum.

Ja, ik ben lui en neem dus heel vaak deze combi :')
Ik loop eigenlijk altijd direct naar Walt Disney Plantsoen. Zo voorkom ik natuurlijk andere hikers of enig sociaal contact. :+
pi_149142100
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:28 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Ik loop eigenlijk altijd direct naar Walt Disney Plantsoen. Zo voorkom ik natuurlijk andere hikers of enig sociaal contact. :+
Dat voordeel heb jij dan weer inderdaad :P

Maar lopen naar WDP doe ik alleen als het niet regent, niet koud is, of juist niet heel warm is. Kortom, bijna nooit dus :+
pi_149142107
Ik ben nog nooit naar het Walt Disney Plantsoen gelopen en dat was ik ook zeer zeker niet van plan
pi_149142322
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

1,83m hoog, dus ik denk dat het wel past :+
dan rest mij nog een vraag, in welke 'loods' moet ie? Want ik zit lekker op Streetview te kijken, waar ik alleen een soort van parkeergarage zie :P
AR heeft ergens in downloads of in het studentenhandboek ook een plaatje staan, als het goed is. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149142324
Ik ging altijd naar Walt Disney Plantsoen. Zo ver was dat nou ook weer niet en elke 6 minuten een bus is geniaal.
pi_149142449
Ik plan meestal zo dat ik vlak voor de vertrektijd van de 156 aankom in Almere. Win-win :7
pi_149142774
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

AR heeft ergens in downloads of in het studentenhandboek ook een plaatje staan, als het goed is. ;)
ik kom er nu ook achter dat er instructies voor de LM in Breukelen zijn, had me een hoop gerommel gescheeld _O-
Instructies voor Almere kan ik echter niet vinden :{
pi_149142980
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik kom er nu ook achter dat er instructies voor de LM in Breukelen zijn, had me een hoop gerommel gescheeld _O-
Instructies voor Almere kan ik echter niet vinden :{
Je rijdt voorbij het hek (oranje paal) die zich rechts van de fietsenstalling bevindt en vervolgens parkeer je je auto binnen bij de ingang met een rood-witte balk (is te zien op Streetview). Vergeet niet om het raam aan de bestuurderszijde open te laten. Het witte hok waar je de sleutels kun afgeven bevindt zich in hetzelfde complex, maar dan een stukje terug :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149143022
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:03 schreef yosander het volgende:

[..]

Je rijdt voorbij het hek (oranje paal) die zich rechts van de fietsenstalling bevindt en vervolgens parkeer je je auto binnen bij de ingang met een rood-witte balk (is te zien op Streetview). Vergeet niet om het raam aan de bestuurderszijde open te laten. Het witte hok waar je de sleutels kun afgeven bevindt zich in hetzelfde complex, maar dan een stukje terug :P
hartelijk bedankt _O_ ik kom er wel uit zo :)
pi_149143023
quote:
2s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:03 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik zou zweren dat dat hok blauw is ipv wit :P Of ze hebben het de afgelopen maand geverfd.
pi_149143085
Ritje Zwolle-Schiedam morgen. Had op meer gehoopt maar goed.
pi_149143147
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ik zou zweren dat dat hok blauw is ipv wit :P Of ze hebben het de afgelopen maand geverfd.
Ik dacht wit. Was er vorige week nog, maar kom er eigenlijk nooit dus ben niet 100% zeker :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_149143378
Vandaag nog spoedje wieuwerd Hertogenbosch gehad... Een of ander industrieterrein in Hertogenbosch, 15 minuten door de regen naar de bushalte, sta je daar te wachten begint t toch te hagelen... Dus nu zeik nat in de IC naar Utrecht :')
pi_149144137
Ik was net nog in Almere. Volgens mij is ie blauw, maar begin toch wel hard te twijfelen :')

Het is in ieder geval de laatste deur waar de auto in moet en de eerste deur waar het hok staat, maar je kan binnendoor lopen.
pi_149144155
Stond het er nog steeds / weer zo vol? Maandag was het behoorlijk druk.
pi_149144438
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:47 schreef Viezze het volgende:
Stond het er nog steeds / weer zo vol? Maandag was het behoorlijk druk.
Zag op het lijstje bij de balie dat er iets van 20 bij waren gekomen en 10 weggegaan, om 11 uur, dus denk het wel ja :P

Ben verder alleen in het hok geweest.
  woensdag 28 januari 2015 @ 18:13:38 #76
439764 SoftTee
Lekker zacht.
pi_149144867
@Schaapje, nee dan was ik het niet :D Was toen nog in Capellen, waar een veels te modebewuste hiker de deur voor me open hield.. Hahah. Het was in A rond 2 uur wel echt bomvol, maar toen waren ze lekker pauze aan het houden.

De eerste keer in Almere vond ik echt doodeng, zoveel informatie op die ritinfo. Blijkt het echt de makkelijkste van allemaal te zijn. :')
pi_149147026
Als je dat al veel vindt moet je de klantinfo van A in Breda er eens bij pakken :')
pi_149148198
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef Viezze het volgende:
Ritje Zwolle-Schiedam morgen. Had op meer gehoopt maar goed.
Waar in Schiedam? Kan je misschien naar me zwaaien op kantoor :7
pi_149149368
Haha zou mooi zijn :+ 's Gravenlandseweg
pi_149149481
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:16 schreef Viezze het volgende:
Haha zou mooi zijn :+ 's Gravenlandseweg
Meen je? DM het bedrijf eens? :D

Ik werk in een zijstraat van de 's Gravelandseweg :D
pi_149149699
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:42 schreef Drilboor het volgende:

zullen we anders in plaats van te karten gewoon met zijn allen naar Partytreff Dorsten gaan? :9
Dude :r
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_149149805
_O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_149149868
_O-
pi_149149900
quote:
16s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dude :r
Donder een eind op man, we kunnen ook allemaal human nature jassen gaan passen in Den Bosch.
pi_149150146
Haha _O-
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149150209
Hehe, vrijdag eindelijk weer werk.. Ff snel meepikken nog voor januari :o Betreft locatiewerk bij alph.... in almere, iemand ervaring hier? :@
أنا مغربي
pi_149151605
Ik heb me morgen toch een parel van een dag te pakken. Onze enige mannelijke planner heeft me gebeld voor:
Roosendaal-Roermond: Nissan Navara, afleveren om 10.00
Oss-Groede: VW polo, ophalen om 14.00
pi_149152086
Laat ik voorop stellen dat het echt een prachtige bijbaan is. Daarentegen erger ik me wel aan het feit dat je afhankelijk bent van de hoeveelheid beschikbare werk, daardoor indirect de hele dag zit te wachten op een telefoontje.

Nu snap ik dat dat zo nu en dan kan voorkomen, met name buiten de maandwissel. Maar het feit dat ze eerst op FB zetten: Flinke drukte, wees beschikbaar!!!einz en dan vervolgens van de 4 beschikbare dagen voor maar 1 dag bellen vind ik zeer ergerlijk.

Buiten dat: prachtig werk
pi_149152090
Dat is toch gewoon haalbaar?
pi_149152807
Vandaag heel wat hikers tegengekomen tijdens m'n rit. Eerst kwam ik iemand tegen in Veenendaal die eenzelfde type auto ook naar dezelfde locatie in Amsterdam moest brengen. Kwam ik alleen pas in Amsterdam achter bij de bushalte. Daar op locatie twee hikers van easyway tegengekomen. Eentje had z'n eerste dag, was in pak gegaan ZONDER jas. Hij zo: "Ja, je moet toch netjes zijn." Ik zeg, gozer, je mag echt wel een jas aan. Man man man.. Ook weer zo'n mooie EW tas had tie bij zich :P. Blijven mooie dingen.

Die andere gast van EW had op locatie in Amsterdam de instructies niet helemaal begrepen. Die ging het hek door en daar moet je dan altijd ff wachten. Maar hij had begrepen dat hij maar meteen naar de slagboom moest rijden. Stond tie daar 5 min. te wachten. Kwam er eindelijk iemand aan van de receptie: "Wtf ben je aan t doen?" Hahaha, schijnt dat je daar een rood pasje moet halen om daarmee naar binnen te gaan. Wat een gedoe ook allemaal.

Daar eenmaal op het terrein moest ik de auto afleveren bij zo'n kantoortje. Hoorde ik zo'n medewerker daar helemaal flippen tegen iemand die daar al stond: "MENEER, IK KAN U TOCH NIET ZOMAAR EEN AUTO MEEGEVEN ZONDER CONTACTPERSOON OF IETS. WE HEBBEN HET HIER WEL OVER AUTO'S HÈ! WAT DENKT U WEL NIET?!

*potato*
pi_149153116
Hahah nou sinds ik bij EW werk lijkt een auto wel een pen ofzo. Krijg ze toch wel erg makkelijk mee meestal.

Ook altijd wel mooi als ze er eentje kwijt zijn en dan na het bellen van verschillende vestigingen erachter komt dat ze hem toch moeten hebben, waarna die ergens in een hoekje staat :P
pi_149153301
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:17 schreef Drilboor het volgende:
Dat is toch gewoon haalbaar?
Zeker haalbaar, ook niet een parel omdat ik moet haasten. Ze verwachten sneeuw, maar daar zal ik met die Navara geen last van hebben. Dan 2 uur lang maar ergens koffie drinken voor die volgende auto naar Groede moet. Vanaf goede is de aanbevolen OV verbinding bus-veerpont-trein-bus naar huis.

Heb nog nooit in een veerpont gezeten :)
pi_149153377
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:43 schreef Schaapje96 het volgende:
Hahah nou sinds ik bij EW werk lijkt een auto wel een pen ofzo. Krijg ze toch wel erg makkelijk mee meestal.

Ook altijd wel mooi als ze er eentje kwijt zijn en dan na het bellen van verschillende vestigingen erachter komt dat ze hem toch moeten hebben, waarna die ergens in een hoekje staat :P
Of als je bij een dealer binnen loopt dat ze al gelijk zeggen: "Aah je komt voor de Clio", met de papieren en sleutels in de aanslag. Vaak krijg je auto's mee alsof het pakjes kauwgom zijn. :P
pi_149154602
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:50 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Of als je bij een dealer binnen loopt dat ze al gelijk zeggen: "Aah je komt voor de Clio", met de papieren en sleutels in de aanslag. Vaak krijg je auto's mee alsof het pakjes kauwgom zijn. :P
Ja dat is vaak ook mijn ervaring. Hier was eigenlijk alles anders. Van het binnen komen tot het afgeven toe.
pi_149155851
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef OMGitsSander het volgende:
Vandaag heel wat hikers tegengekomen tijdens m'n rit. Eerst kwam ik iemand tegen in Veenendaal die eenzelfde type auto ook naar dezelfde locatie in Amsterdam moest brengen. Kwam ik alleen pas in Amsterdam achter bij de bushalte. Daar op locatie twee hikers van easyway tegengekomen. Eentje had z'n eerste dag, was in pak gegaan ZONDER jas. Hij zo: "Ja, je moet toch netjes zijn." Ik zeg, gozer, je mag echt wel een jas aan. Man man man.. Ook weer zo'n mooie EW tas had tie bij zich :P. Blijven mooie dingen.

Die andere gast van EW had op locatie in Amsterdam de instructies niet helemaal begrepen. Die ging het hek door en daar moet je dan altijd ff wachten. Maar hij had begrepen dat hij maar meteen naar de slagboom moest rijden. Stond tie daar 5 min. te wachten. Kwam er eindelijk iemand aan van de receptie: "Wtf ben je aan t doen?" Hahaha, schijnt dat je daar een rood pasje moet halen om daarmee naar binnen te gaan. Wat een gedoe ook allemaal.

Daar eenmaal op het terrein moest ik de auto afleveren bij zo'n kantoortje. Hoorde ik zo'n medewerker daar helemaal flippen tegen iemand die daar al stond: "MENEER, IK KAN U TOCH NIET ZOMAAR EEN AUTO MEEGEVEN ZONDER CONTACTPERSOON OF IETS. WE HEBBEN HET HIER WEL OVER AUTO'S HÈ! WAT DENKT U WEL NIET?!

*potato*
malta :') mooie herinneringen aan
pi_149156859
Ben er laatst voor het eerst geweest. Was vrij simpel anders, behalve dat we willen dat je de sleutel in de auto laat en ik er van overtuigd was dat de auto dan op slot ging. Na een paar keer weet je het zeker? heb ik ze er maar in laten liggen, niet mijn probleem :') OV is wel kut.

@A_Valbuena, laatst bij de vestiging in Zwolle gedaan. Is me zeer goed bevallen. Het bestaat uit auto's klaar maken voor uitgifte (dus vooral schoonmaken) en ritten in de omgeving.
pi_149157348
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Viezze het volgende:
Ben er laatst voor het eerst geweest. Was vrij simpel anders, behalve dat we willen dat je de sleutel in de auto laat en ik er van overtuigd was dat de auto dan op slot ging. Na een paar keer weet je het zeker? heb ik ze er maar in laten liggen, niet mijn probleem :') OV is wel kut.

@A_Valbuena, laatst bij de vestiging in Zwolle gedaan. Is me zeer goed bevallen. Het bestaat uit auto's klaar maken voor uitgifte (dus vooral schoonmaken) en ritten in de omgeving.
Wij laten in de taxi ook altijd de auto's gewoon erin. Geen enkel probleem bij de duitse merken. ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_149157442
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Viezze het volgende:

Ja als je kan begrijpend lezen is niks moeilijk, alleen toen ik terug liep begon het vol te hagelen. Ik was zeiknat toen ik bij de bushalte aankwam en de verwarming in die bus stond ook nog eens niet aan.
pi_149157476
@Marco: Waarom ik er zo op tegen was, was omdat die auto al twee keer eerder direct op slot ging toen ik twee stappen zette. Maar dat kwam dus omdat de sleutels te ver van de auto verwijderd waren.

@hierboven. Begrijpend lezen was niet van toepassing, want er stond bij mij niks bij :') maar alsnog was het niet bijster ingewikkeld
pi_149158783
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 23:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Wij laten in de taxi ook altijd de auto's gewoon erin. Geen enkel probleem bij de duitse merken. ;)
Dat is niet altijd waar. Ik heb een keer een Touareg opgehaald waarbij ik de deur dicht gooide terwijl de sleutel in het contact zat. *KLIK*

Ik kon wel door de grond zakken op dat moment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')