tinder is voor kansloze mongolen iddquote:Op maandag 26 januari 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds op Tinder, sjongejonge man
jajajajajaquote:Op maandag 26 januari 2015 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
Gaat Siouxsie nog gedraaid worden?
Je bent leuker als je moslimterreur goedpraatquote:Op maandag 26 januari 2015 22:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tinder is voor kansloze mongolen idd
Zit jij ook op Tinder ja?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tinder is voor kansloze mongolen idd
kom dan jongequote:Op maandag 26 januari 2015 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent leuker als je moslimterreur goedpraat
Nee, ik zit alleen op FOK!, al weet ik niet wat erger is.quote:
hangt ervan af of je liever een autist of een mongool wilt zijnquote:Op maandag 26 januari 2015 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik zit alleen op FOK!, al weet ik niet wat erger is.
Doe nummer danquote:Op maandag 26 januari 2015 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
gaan pissen want kutlied, terugkomen en nog een kutlied
het regent kutlieden
Waarom niet?quote:
quote:
Ik ben alleen neurotisch, is dat ook goed?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hangt ervan af of je liever een autist of een mongool wilt zijn
ILLUMINATI, APOCALYPSquote:Op maandag 26 januari 2015 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
IK HOOR GERUIS
DE ALIENS ZIJN ER
DE ALIENS ZIJN ERRRRRRRRRRRRRRR
TUDUDT TDUDUT DTDUUUDTDTU TUDUUquote:Op maandag 26 januari 2015 23:04 schreef Der_Mann het volgende:
hoink zei GTA V, dan doe ik daar ook maar een nummer van
Sleepwalking - The Chaingang of 1974
MISERABLE MISERABLE MISERABLE MISERABLE MISERABLE MISERABLE MISERABLE MISERABLEquote:Op maandag 26 januari 2015 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
TUDUDT TDUDUT DTDUUUDTDTU TUDUU
HOO HOO HOO HOO HOO HOO
en ook:quote:Op maandag 26 januari 2015 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben alleen neurotisch, is dat ook goed?
Moet je vaker dat hipster radio station luisteren.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
hoink dat nummer van net heb ik trouwens nog nooit in GTA V gehoord
aightquote:Op maandag 26 januari 2015 23:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Trial versie, krijg je ruis na een uur. Effe wat torrenten en ik ben weer terug.
radio mirror park, radio los santos, non-stop popquote:Op maandag 26 januari 2015 23:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je vaker dat hipster radio station luisteren.
Erotisch en exotisch. Neurotisch had ik al gezegd dus het stoort me dat dat ook in de lijst staat. :squote:Op maandag 26 januari 2015 23:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en ook:
chaotisch
cypriotisch
erotisch
exotisch
gotisch
macrobiotisch
neurotisch
prebiotisch
psychotisch
Noooooooooooooooooooooquote:Op maandag 26 januari 2015 23:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de aliens met hun anal probe kunnen ieder moment bij je binnenvallen
quote:Op maandag 26 januari 2015 23:04 schreef Der_Mann het volgende:
hoink zei GTA V, dan doe ik daar ook maar een nummer van
Sleepwalking - The Chaingang of 1974
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op maandag 26 januari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
wat halen jullieBen er weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoorde het al iddquote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
wat halen jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerste poging met paar foutjes
sickquote:Op maandag 26 januari 2015 23:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eerste poging met paar foutjes
Aha, je vriendin is de man in jullie relatiequote:Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef hoink581 het volgende:
Verzoekjes draai ik tot 12.00 Dan moet ik met mijn vriendin bellen.
Dat is fucking irritant inderdaad, dat het gewoon random woorden zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat het geen normale zinnen zijn. Ik word hier panisch van
Wat is dit voor aids?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://myradiostream.com/5/5544
luistert mee luistert mee
als je serieus deed had je best de 40 kunnen halenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:22 schreef BozeHaas het volgende:
Ik had 39 woorden maar was niet serieus bezig
Wtf.quote:
53quote:Op maandag 26 januari 2015 23:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je serieus deed had je best de 40 kunnen halen
Flight of the Bumblebee - Rimsky Korsakovquote:Op maandag 26 januari 2015 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blijven luisteren, ik draai ook verzoekjes.
Ik heb vandaag mijn eerste kantoordag gehadquote:
hoe was het?quote:Op maandag 26 januari 2015 23:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn eerste kantoordag gehad![]()
Te doen.quote:
Jij moet straks gaan twitteren over KLB radio.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
wij worden schijtziek dat we jou maar een keer horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |