Deel 3 aangezien het een interessant onderwerp is waar nog zeker niet alles over is gezegd.quote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef TheStranger1158 het volgende:
Voor ons mannen is er maar 1 type vrouw en dat is het meisje-meisje.
Waarom zijn er in hemelsnaam zoveel vrouwen die hier totaal van afwijken? Of het nou op het werk, in de supermarkt of in de kroeg is. Ik hoop dat dit topic vrouwen aanzet tot nadenken en de toekomst voor ons mannen er nog beter uit zal gaan zien.
Klacht: teveel vrouwen die geen meisje-meisje zijn
Nog wat willekeurige google hits die voldoen aan het beeld meisje-meisje:
DAFUQ DOE JE ME AAN?!quote:Op maandag 26 januari 2015 21:23 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee 6 centimeter dus dat valt wel meeja met pizza's!!!
[..]
Die is niet op fok.
Picsquote:Op maandag 26 januari 2015 21:36 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik draag jurkjes en rode lippenstift maar ik hou niet van uitgaan en gillen en 3D-kaarten maken. Ben ik nu een meisje of meisje-meisje of jongen-meisje?
Je bent een ''gewoon'' meisje, de term impliceert inderdaad dat er alleen meisje-meisjes en jongen-meisjes zijn maar dat is niet zo.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:36 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ik draag jurkjes en rode lippenstift maar ik hou niet van uitgaan en gillen en 3D-kaarten maken. Ben ik nu een meisje of meisje-meisje of jongen-meisje?
Ter illustratie van meisje-meisjes of het andere type?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:38 schreef ZarB het volgende:
Wat een bullshit reeks. Hoeveel foto's zijn er al gepost ter illustratie?
Bedoelde van meisje-meisje, maar achteraf vraag ik me af of het 'm niet meer in karakter zit ipv in uiterlijk?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:42 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ter illustratie van meisje-meisjes of het andere type?
Post dan een foto ter illustratie ?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:47 schreef ZarB het volgende:
Ik draag zelden jurkjes meer, ik loop zelden op pumps, ik sta 's ochtends ongeveer 10 min voor de spiegel, heb geen stijltang, geen instagram, ben geen selfieposter, geen hashtaguser, geen cupcakebrowniecakepoptaartmaker en heb een huuuuuuge hekel aan shoppen.
Desondanks zouden een hele hoop mensen (met name mijn vriend) als een echt vrouwmensch (ik ben 27 dus de term meisje geldt sowieso niet meer) omschrijven. Ik lees namelijk alleen maar romantische boeken, heb veel van Blond Amsterdam, kijk alle romcoms die er maar zijn (en het liefst minimaal 4x), heb sex and the city 63828282 keer gezien enz enz enz enz. Dus ja wat maakt mij dat dan?
Het is een combinatie van beide en je kunt dus ook een meisje-meisje uiterlijk hebben zonder een meisje-meisje karakter of andersom.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Bedoelde van meisje-meisje, maar achteraf vraag ik me af of het 'm niet meer in karakter zit ipv in uiterlijk?
onverzorgdquote:Op maandag 26 januari 2015 21:47 schreef ZarB het volgende:
Ik draag zelden jurkjes meer, ik loop zelden op pumps, ik sta 's ochtends ongeveer 10 min voor de spiegel, heb geen stijltang, geen instagram, ben geen selfieposter, geen hashtaguser, geen cupcakebrowniecakepoptaartmaker en heb een huuuuuuge hekel aan shoppen.
Desondanks zouden een hele hoop mensen (met name mijn vriend) als een echt vrouwmensch (ik ben 27 dus de term meisje geldt sowieso niet meer) omschrijven. Ik lees namelijk alleen maar romantische boeken, heb veel van Blond Amsterdam, kijk alle romcoms die er maar zijn (en het liefst minimaal 4x), heb sex and the city 63828282 keer gezien enz enz enz enz. Dus ja wat maakt mij dat dan?
Alleen jij moet nog één posten.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:38 schreef ZarB het volgende:
Wat een bullshit reeks. Hoeveel foto's zijn er al gepost ter illustratie?
Oh ja, nou laat ik snel maar cupcakes gaan maken.quote:
Doe me meteen een sandwichquote:Op maandag 26 januari 2015 22:04 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh ja, nou laat ik snel maar cupcakes gaan maken.
Aanschouw de vrouwelijke jaloezie.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:05 schreef ZarB het volgende:
Dus omdat die vrouwen op die pics goed in de makeup/fotoshop zitten zijn het meisje-meisjes?
Dat is echt niet alleen maar make-up en photoshop hoor. Maar om je vraag te beantwoorden: dat is inderdaad wat ik qua uiterlijk versta onder meisje-meisje.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:05 schreef ZarB het volgende:
Dus omdat die vrouwen op die pics goed in de makeup/fotoshop zitten zijn het meisje-meisjes?
Aanstekelijk dat iedere opmerking van vrouw tot vrouw als jaloezie wordt gezienquote:Op maandag 26 januari 2015 22:05 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Doe me meteen een sandwich
[..]
Aanschouw de vrouwelijke jaloezie.
Zij mogen mij doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:56 schreef CaryAgos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brunettes > blondines (over het algemeen dan)
Ik kan niet namens de anderen in dit topic spreken maar ik heb zelf toch wel duidelijk gemaakt dat er verschillende gradaties zijn van meisje-meisje en dat iemand zowel qua uiterlijk als karakter een meisje-meisje kan zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:12 schreef ZarB het volgende:
Jullie kennen de dames in kwestie? Jullie begrijpen toch dat ze zichzelf zo presenteren voor de showbizz? Dus hoe kun je oordelen over iets behalve hun uiterlijk?
Oke. Ja nee, ik vind dat eerder vrouwen, maar ik vind meisje-meisje dan ook weer leeftijdsgebonden.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:15 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik kan niet namens de anderen in dit topic spreken maar ik heb zelf toch wel duidelijk gemaakt dat er verschillende gradaties zijn van meisje-meisje en dat iemand zowel qua uiterlijk als karakter een meisje-meisje kan zijn.
Ik vind meisje-meisje totaal niet leeftijdsgebonden al hoewel de term dat wellicht impliceert maar dat komt simpelweg omdat vrouw-vrouw een beetje vreemd klinkt.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:16 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oke. Ja nee, ik vind dat eerder vrouwen, maar ik vind meisje-meisje dan ook weer leeftijdsgebonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |