Dat beweer ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De kwaliteit van jou bijdrage is de laatste weken natuurlijk van een uitzonderlijk hoog niveau geweest.
TT en ik zijn Sjon aan het opvoeden.. Doe je mee?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver, waar ben ik nu weer in terecht gekomen
Het is weer wekelijkse sjon is dom tijd, en ik had wel honger.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver, waar ben ik nu weer in terecht gekomen
Nee sorry, onbegonnen werk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
TT en ik zijn Sjon aan het opvoeden.. Doe je mee?
Hahahaha ZO fucking dom he, jij gaat echt nooit dat papiertje halenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:07 schreef RijstbaI het volgende:
Ik heb ook honger dus ik kom mn bed maar eens uit
#postenalshijdienietgenoemtmagworden
hoezo niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hahahaha ZO fucking dom he, jij gaat echt nooit dat papiertje halen
Als zelfs een dyslect weet dat het met een d is.quote:
Gast...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik lig zelfs nog op bed.. even masturberen.
Jezus wat een gast.quote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als zelfs een dyslect weet Zelfs een dyslect weet dat het met een d is.
#geefhetmaaropjijmisluktindezemaatschappij
En toch doe jij het foutquote:
Is niet alleen van het blad. Gillette Pro Klassement..en die zijn ook sponsor van de showquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom heeft VI het programma nog de klassementen van VI het blad
Guardado staat eigenlijk al op 2 maar ze zijn hem vergeten bij het programma
Maar het zijn de punten uit de VI van de redacteuren, dat maakt het toch een beetje vreemdquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is niet alleen van het blad. Gillette Pro Klassement..en die zijn ook sponsor van de show
Helemaal loco, maar wel rijst op echt een domme fout kunnen betrappen.quote:
haha ja hij is egt kk domquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Helemaal loco, maar wel rijst op echt een domme fout kunnen betrappen.
#Hemakesmyday
zijn contracten die gewoon lopen. Net als de naam van het programma zal dat volgend seizoen wellicht anders zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar het zijn de punten uit de VI van de redacteuren, dat maakt het toch een beetje vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |